Mezi aktuálně nejpopulárnější tituly na Steamu se kromě nového Call of Duty a tradičních free-to-play hegemonů jako Dota 2, Counter-Strike 2 či PUBG: BATTLEGROUNDS řadí také před měsícem vydaný horor Lethal Company. Z hlediska tržeb za uplynulý týden byl tento indie hit od vývojáře s přezdívkou Zeekerss překonán pouze Steam Deckem a zmíněným Call of Duty: Moder Warfare 3.
Počet v jeden čas připojených hráčů přitom dokázal v posledních dnech překročit stotisícovou hranici. O potenciálu hry dobře vypovídá také uživatelské hodnocení, které v tuto chvíli dosahuje hodnoty 98 %. Lethal Company staví na kooperativním hororovém zážitku, který v ideálním případě sdílíte se skupinou přátel. Na poli herní náplně vás čeká sběr šrotu na různých planetách, se kterými se pojí odlišná skladba nepřátel. Hra dále sází na výrazně stylizovanou grafiku a kameru z pohledu první osoby.
Kromě přístupné hlavní premisy a důrazu na kooperaci hře k úspěchu pomohla rovněž příznivá cenovka stanovená na necelých 10 eur. Neméně důležitým faktorem úspěchu se však stala popularita u streamerů a na sociálních sítích.
While I was asleep Lethal Company passed 100,000 concurrent players. Unbelievable, thank you for playing. Releasing updates for this game will be very fun. pic.twitter.com/VYQgfve4hr
— Zeekerss (@ZeekerssRBLX) November 19, 2023
shit grafika, nothing more
Ta grafika není stylizovaná ale doslova odporná. Nevím jestli to byl záměr nebo co ale je to opravdu katastrofa. Je to jedna z her kterou fakt nemuzu sledovat (a mrzí mě to).
rika se ze grafika neni vse, ale todle je fakt hnus