Vývojáři z brněnského studia Madfinger Games v rozhovoru pro magazín Spite.cz odhalili několik detailů o své připravované hře Gray Zone Warfare, která byla oficiálně představena začátkem listopadu. Půjde o multiplayerovou taktickou akci z pohledu první osoby, která zamíří exkluzivně na PC.
Zástupci studia například charakterizovali hlavní rozdíly mezi Gray Zone Warfare a jinými extrakčními tituly v čele s populárním Escape from Tarkov. „Na rozdíl od ostatních extrakčních her, které jsou stejně jako EFT založené na časově limitovaných zápasech na malých mapách, GZW staví na velkém otevřeném a perzistentním světě, do kterého se hráči postupně propojují a kolik času v něm stráví, je jen na nich. Nemusí z něj odcházet, aby si schovali svůj loot nebo doplnili zásoby od obchodníka.“
Autoři zároveň potvrdili, že plánují jít cestou early accessu a hru postupně ve spolupráci s komunitou vylepšovat. „Pro projekt máme jasnou vizi, ale určitě budeme naslouchat komunitě, protože hráči jsou ti, pro které tu hru děláme. A je hezké vidět, že podle dosavadních reakcí komunity, jsme na stejné vlně. Rádi bychom dostali GZW k hráčům co nejdřív, a i proto jsme se rozhodli jít formou předběžného přístupu.
Dále jsme se dozvěděli o existenci vrtulníku, který si hráči budou moci přivolat a přesunout se pomocí něj na jinou část mapy. Vývojáři také poodhalili důvody, které je vedly k opuštění mobilního trhu a následného zvolení Unreal Enginu 5 jako základu pro svůj nový titul. Tyto a další informace najdete přímo na stránkách magazínu Spite.cz. Gray Zone Warfare vyjde v early accessu na PC v průběhu roku 2024.
Na hru jsem opravdu zvědavý. Zatím podle všech informací a ukázek by mohlo jít o vydařený titul. Naslouchání komunity je další velké +