Vývojáři z jihokorejského studia Shift Up věnovali speciální pozornost tomu, jak vypadá hlavní hrdinka Eve zezadu. V rozhovoru s redaktory GamesRadar+ to prozradil game director Hyung-Tae Kim a poskytl vhled do filozofie týmu při designu protagonistky.
„Při navrhování jsme věnovali zvláštní pozornost zadní části postavy, protože hráč se při hraní vždy dívá na záda. To je to, co vidí nejvíce, takže jsme to považovali za dost důležité,“ řekl.
„Upřímně, když hraju hru, chci vidět někoho, kdo vypadá lépe než já. To je to, co chci. Nechci vidět něco normálního, chci vidět něco ideálního. Myslím, že to je u [určité] formy zábavy velmi důležité. Koneckonců je tento typ zábavy určen pro dospělé,“ dodal.
Podle Kima se lidé na herní postavy dívají jinak – doslova: „Osobně si myslím, že ve srovnání s filmy, animovanými filmy, mangou a podobně jsou lidé na hry obzvlášť přísní. Ve hrách se mohou lidé na nereálně krásné postavy podívat ze spousty úhlů, které nejsou vždy lichotivé.“
Game director si myslí, že nadesignovat podobnou postavu dnes vyžaduje také jistou míry odvahu. Věří ovšem, že jde o takový design, který „dokáže ukázat půvab a přitažlivost, aniž by poškodil příběh nebo atmosféru hry.“
Kim rozebíral také osobnost Eve, která má projít během hry vývojem. Ze začátku k ní rozhodně nemáme cítit zásadní sympatie. „V průběhu hry na sebe však bere stále více břemen a musí činit důležitá rozhodnutí. Dostává se do kontaktu s více postavami a dalšími lidmi a stává se lidštější. Na začátku je spíše vojákem a nemá příliš emocí a nemá ani tolik vyjadřovacích schopností. Jak hra a příběh postupují, můžete vidět změnu jejích emocí.“
Stellar Blade vydává Sony a dorazí exkluzivně na PlayStation 5 už 26. dubna.
V dobe kdy spousta her umoznuje upravu vzhledu/individualizaci postavy prijde Kim s univerzalni kraskou, ktera splnuje vsechny parametry prestylizovany prumernost masy konzumentu… wtf… radeji se kime venuj mechanikam, technickymu stavu, globalni grafice a pak si modeluj herni postavicku…
Ugly hoes go mad.
To jo pěkná prdelka, asi hodně polygonů, pokročilá fyzika a odlesky, snad nezapomenou udělat i zbytek hry, takhle promakaně
lara? prumerna zena XD
BUTTZ and BOOBZ! Za mě dobrý!
Její vzhled se dá hodně měnit? Nebo ji autoři předělávali? Páč na některých záběrech vypadá jinak – tady má trochu jinou tvář.
Jako snaha se asi cení, na mě ale postava působí dost nevýrazně až tuctově, přesněji není na ní vizuálně nic zapamatovatelného, co by se fakt zapsalo do paměti nebo zaujalo, i ten obličej působí tak nějak nijak, jako bych podobný model už viděl tisíckrát a tyká se to i zbytek postav, působí jako takové ty NPC v grafických tech demech, prostě bez duše.
Ono, ne nadarmo se říká, že krása je spíš drobná asymetrie než dokonalá symetrie, stejně jako že právě nedostatky dodávají na osobitosti. Jako taky se nechci dívat na ošklivé postavy v hrách, které se nesnaží o realističnost zasazení ale i ta krása se musí umět.
Přesto na hru se těším, gameplay vypadá dost nadějně.
Lara je ale hold Lara