Vývojáři kooperativní akce Payday 3 ze studia Starbreeze zveřejnili na oficiálních stránkách přehled chystaných novinek a vylepšení, kterými se pokusí napravit značně pošramocenou pověst hry. Pozornost si zaslouží například režim pro jednoho hráče, jenž jde ruku v ruce s možností offline hraní. Dále autoři lákají na vylepšený systém postupu, přepracované UI a další nespecifikovaný nový obsah. Dojít by dále mělo ke zlepšení celkové stability a úpravám matchmakingu.
Ačkoli se jedná o poměrně nadějně působící inovace, tak je otázkou, zda se vývojářům podaří hru zachránit. Po neúspěšném startu a postupném úbytku hráčů totiž Payday 3 v současnosti už téměř nikdo nehraje. Data ze Steamu prozrazují (via SteamDB), že u titulu tráví v průměru čas jen zhruba 300 hráčů, přičemž v některých časech počet v jeden moment připojených uživatelů klesá dokonce pod 200.
Více než 10 let starý druhý díl naproti tomu nadále pravidelně hraje přes 30 tisíc hráčů. Rozporuplné přijetí třetího dílu podtrhuje hodnocení na Steamu, které činí pouhých 40 %.
Mrzí mě to. Dvojku jsem nikdy moc nehrál, ale trojku jsem si pořídil, protože se mi to hodně líbilo z videí. A hra jako taková je fajn. Má hrozně příjemý gunplay, běží pěkně, ale největší problém je, že působí prázdně a osekaně…
Hráč má jedno okno s výběrem map, druhý okno s equipem a třetí se skillama (oboje je dost osekaný, oproti dvojce) a to je vlastně všechno. Taky chybí fáze přípravy před startem hry, což je hrozná škoda, protože bylo super si udělat plán kdo kam půjde a co se bude dělat.
Z toho obrázku mě zaujal asi jenom UI revamp, protože posledních pár let mě ten minimalismus začíná fakt štvát.
nova moda poslednich let, mene obsahu za vic penez, idealne jeste ve vsem horsi, nez predchozi dil… nekteri vydavatele to dotahli k dokonalosti tim, ze ti ten stary dil znemozni hrat a musis hrat ten horsi, ale novejsi