Třetí díl série Payday se dočkal značně rozporuplného přijetí. Hru v první řadě bezprostředně po vydání trápily výrazné problémy technického rázu v čele s vypadávajícími servery a nefunkčním matchmakingem, které úplně neodezněly dodnes. Hráči si navíc stěžují na hloupou umělou inteligenci, omezené množství obsahu nebo nutnost permanentního online připojení.
Tyto přetrvávající problémy se kromě hodnocení, které na Steamu činí pouhých 40 %, podepsaly rovněž na počtu aktivních hráčů, které od vydání soustavně klesají. Data z platformy SteamDB ukazují, že Payday 3 hraje v současnosti na Steamu pravidelně v jeden čas zhruba 10 tisíc hráčů. Naproti tomu u 10 let starého druhého dílu tráví čas pravidelně přes 30 tisíc hráčů.
Je tedy zřejmé, že část hráčů zatím zůstala věrná osvědčenému druhému dílu, který je na tom z hlediska optimalizace i nabízeného obsahu aktuálně výrazně lépe. Uvidíme, zda se vývojářům ze studia Starbreeze podaří pošramocenou reputaci třetího Payday napravit.
Bližší informace o Payday 3 vám nabídne naše recenze.
Tady se vývojářům trošku vrátilo těch tisíce DLC pro Payday 2. Než třetí díl bude mít aspoň polovinu obsahu druhýho, tak už Starbreeze zavřou.
Kdyby neždímali dvojku tak dlouho a udělali pokračování dříve, tak to tak nemuselo dopadnout.
Tak Payday 3 vzniklo jen kvuli zoufaly financni situaci Starbreezu.. A podle toho taky ta hra vypada..
Není se čemu divit když má asi tak stonásobek obsahu a plně přizpůsobitelný matchmaking. Největší problém trojky je absolutní nemožnost založit si vlastní místnost, kde vy definujete pravidla. Můžete nastavit úrovně, jestli chcete hrát loud nebo stealth, můžete kickovat hráče apod. Nic takovýho v trojce nejde. Absence Crime Netu je epic fail trojky.