Taktická akce Rainbow Six Siege v prosinci loňského roku oslavila 9 let od vydání. Navzdory pokročilému věku se autorům s přispěním pravidelných aktualizací podařilo zejména na PC zachovat početnou komunitu hráčů. Data ze Steamu odhalují, že u titulu nadále tráví pravidelně čas přibližně 100 tisíc uživatelů. Touto optikou se Tom Clancy’s Rainbow Six Siege řadí mezi vůbec nejúspěšnější tituly od Ubisoftu.
Vzhledem k popularitě hry se nelze divit občasným dotazům hráčů i novinářů na možné pokračování nebo přechod na nový engine. Obě tyto varianty ale na brazilské akci Siege Invitational 2024 (via PC Gamer) v zásadě zamítl kreativní ředitel hry Alexander Karpazis. Případné ukončení podpory Rainbow Six Siege a orientace na druhý díl by podle něj bylo chybou, která pohřbila již několik herních značek. Karpazis se odmítavě staví také ke zmíněnému přechodu na nový engine, který by mohl výrazně osvěžit postupně zastarávající grafiku.
Jako hlavní důvod kreativní ředitel hry označil spokojenost se současnou technologií, která je dle jeho názoru vůbec tím nejlepším základem pro PvP střílečku. Závěrem Karpazis předpovídá Rainbow Six Siege opravdu dlouhý životní cyklus, který může trvat věčně. Po těchto slovech se jeví vývoj pokračování jako nepravděpodobný. Aktuálně to spíše vypadá na pokračující podporu aktuálního dílu, který ostatně díky nadále aktivní herní komunitě nemají důvod autoři opouštět. Níže se můžete podívat na nový trailer, který láká na přicházející devátou sezónu.
Co takhle vydat zase singleplayerový klasický zážitek R6 jako Rogue Spear,Athena Sword nebo max. Vegas? 😉