Začátkem března jsme se z oficiálních zdrojů dozvěděli, že navzdory propouštění v různých studiích spadajících pod společnost Electronic Arts včetně vývojářů z Respawnu, nadále pokračuje vývoj již delší dobu oznámené strategie z univerza Star Wars. Na tomto projektu se kromě zmíněného studia Respawn Entertainment podílí také americké studio Bit Reactor, ve kterém pracují někteří veteráni série XCOM.
Informace o nově otevřené pracovní pozici v tomto studiu odhalily, že hra poběží na Unrel Enginu páté generace. V inzerátu, který se týká pozice Senior Lighting Artist, je zároveň uvedeno, že jsou potřeba zkušenosti s vývojem pro konzole, což znamená, že se titul s největší pravděpodobností zároveň podívá na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X/S, což u strategií nebývá vždy zvykem.
Vývojáři už před časem prozradili, že by chtěli skrze bohatý svět Hvězdných válek přinést revoluci ve strategickém žánru. Na další podrobnosti včetně data si ale zatím musíme počkat. Příznivci strategií a Star Wars univerza by ale tento titul měli rozhodně sledovat.
Nepotřebuji revoluci.
Star Wars Empire At War alá Total War a jsem spokojený
To že se to podívá na konzole, může znamenat, že to bude další tahovka, v takovém případě nic pro mě a budu nasranej, protože já čekám na StarWars RTS.
Nějak mě nenapadá kde je nějaký prostor pro revoluci ve strategiích. Tam už všechno už bylo vymyšleno. Leda že by se za tahy platilo kreditkou.
Takže nepoběží 😂