Již ve středu dojde k vydání očekávané reimaginace hororu Alone in the Dark. Bezprostředně před uvedením na trh vývojáři ze studia Pieces Interactive zveřejnili finální HW nároky pro PC verzi, které si můžete prohlédnout v níže přiložené infografice. Na nízké detaily a hraní v rozlišení 1080p při třiceti snímcích by měla stačit grafická karta na úrovni již více než 7 let staré Nvidie GTX 1050Ti v kombinaci s procesorem Intel Core i3-8300. Na druhé straně spektra jsou poté požadavky na hraní v nejvyšších detailech a 60 FPS při zapnutém 4K rozlišení.
V takovém případě autoři doporučí grafickou kartu Nvidia RXT 4070Ti nebo AMD Radeon RX 7900 XT, procesor Intel Core i5-13600KF a 32GB RAM. Alone in the Dark vychází 20. března na PC (Steam) i konzolích PlayStation 5 a Xbox Series X/S. Naší recenzi si můžete přečíst zde.
Já pořád nechápu jak ovliňuje CPU FPS při různých rozlišení.. Vždyť to je nesmysl a marketing. CPU FPS jsou stejná ve všech rozlišení mění se jen nároky na GPU. Vždyť tomu rozumí dneska už skoro každé děcko, proč je tohle norma a používají to všechna studia. To jsou fakt všichni zhypnotizovaní ?
CPU musí „nakrmit“ GPU.
nemaš pravdu je zbytečné kupovat drahy procesor když vyvojaři neumi pořadně optimalizovat hry mam i3 13100F a všechny hry jedou na 60fps dokonce i ve 8K 30fps s DLSS některe hry i na 40-50fps moje 3060Ti je lepši než ps5 pro sony už dostal rozum a vydáva hry na PC a kdo chce víc FPS tak bude muset koupit core i7 nebo i9 ale drtina většina chce hlavně 60fps pro 60fps stači levne i3 13generaci
Hele, nesir bludy experte… jak pise hrabe, naopak to nefunguje…
Hele, nepsal si zrovna ty ze mas nejakej nesmyslne drahej intel? Mam pocit ze jo 🤣 ty tvoje knizeci rady stojej vis za co…
rozliseni na pocet drawcallu nema vliv.
Líbí se mi, jak v první větě přiznáš, že to nechápeš, ale pak máš samozřejmě vlastní silný názor, že všichni ostatní jsou dementi a sami vydavatelé šíří nesmysly „Hrabe“ má pravdu. Pro pointu, bez čísel, snad pochopíš. 4090 ti v kombinaci s 10 let starým CPU ti obecně hodí méně FPS než naopak (ok, samozřejmě CPU by měl jet na 80 90 % spíš jenom, ale to je detail). Ideál je, když se ani jedno nenudí prostě, pak využívá hra tvůj HW na max. CPU prostě musí stíhat zpracovávat data pro GPU. Zkus se zamyslet, proč se CPU testují na malých rozlišeních… No protože se všechna zátěž přenese na CPU, a čím více FPS, tím více je CPU zdatný v přípravě dat pro GPU => tím víc FPS pak budeš mít. Zkus trochu změnit myšlení, že když něco nechápeš, tak si o tom něco zjistíš, jestli jsou fakt blbci všichni ostatní (i to je možné, ale ne příliš pravděpodobné), nebo jen ty
Z prvního na druhý sloupec je to zdvojnásobení frame ratu, takže se výrazně zvednou nároky na CPU. Kromě toho se zvyšuje preset, i u toho třetího sloupce, takže tam může být nějaké nastavení, které ovlivňuje, jak moc je hra náročná na CPU.
U posledních dvou je každopádně skutečně rozdíl jenom rozlišení, takže nároky na CPU by měly být stejné. Výkonnější model je podle mě uveden (a to platí obecně, nejenom u této hry) hlavně proto, že mají studia omezený počet sestav, na kterých testují. Takže si prostě odškrtnou, že na tomhle to funguje, ale pravděpodobně to běží i na slabším CPU.
V podstate nesmi dijit k tomu, ze budes mit
Silne cpu a slabou kartu
Slabe cpu a silnou kartu
Ideal je dostat se na
Stredne silne cpu a silnou kartu
Bude recenze zítra? Úplně mě to podle traileru nepřesvedčilo, ale stejně jsem zvědavej.
Recenze bude na embargo, v textové i video podobě. Ještě podrobněji jsme o hře mluvili v podcastu, který vyjde pár hodin po recenzi
Čiže recenzia bude dnes, tak ako je písané hore v texte?