Diablu IV se v předchozích sezonách příliš nedařilo vypořádávat s nejrůznějšími problémy. Ano, studio se sice snažilo nedostatky odstranit, avšak tempo likvidace neduhů nebylo vždy adekvátní. Stejně tak ani hrátky s některými mechanikami se vždy nesetkaly s pozitivní zpětnou vazbou. Aktuálně to však vypadá konečně tak, že se autorům podařilo svůj titul „stabilizovat“ a přivést na správnou cestu. Nová sezóna je hodnocena napříč skupinami velmi pozitivně. Jsou tu ovšem i tací, jimž nesedl obsah, který čeká na úplném konci aktuální cesty. Destinace The Pit of Artificers známá též jako The Pit, je totiž dokázala zabít na jediný úder.
I’m so ******* tired of one shot mechanics
byu/M4c4br346 indiablo4
Ano, čtete správně. Bez ohledu na výstroj, úroveň životů či orientaci daného hrdiny tu hráči mají padat jako mouchy. Celkem má The Pit 200 úrovní, někteří se však kvůli zmíněnému skonu na jediný zásah nejsou schopni dostat ani přes stovku. Jeden hráč to komentoval takto: „Bossové mě stále zabíjí na jediný úder už v 75. úrovni The Pit.“ Problém mají pří průzkumu této lokace také hráči s Nekromantem, jejichž build aktuálně patří mezi jedny z nejvýraznějších, které je možné v současné sezóně nalézt. Další nespokojený se vyjádřil k současnému stavu takto: „Mechanika one-shot bossů v The Pit mi ničí zážitek. S aktivovanými funkcemi Fortify, Barrier a Life mám přes 80 tisíc životů. Přesto zemřu na jedinou ránu.“
Zabíjet hráče nemají pouze silní bossové, ale také odpad, který z nepřátel vypadává, protože i ten dokáže zabít hrdiny v plné síle. O tom, zda The Pit v Diablu IV má takto fungovat se vedou různé debaty. Někteří však žádají, aby došlo k optimalizaci. Sami máte možnost do temného světa Diablo IV zamířit na PC, konzolích PlayStation,, Xbox a také v Game Passu.
Jakože ten boss v helltide je celkem ostrej. Projdu sólo NMD 100, jak nůž máslem. Ale toho toho bosse bych sólo nedal 😀
On není ani tak problém s IK, které dostanete už klidně na 40lvl pitu, ale se špatnou čitelnosti těch útoku a i když je boss ve stagger, tak ten jeho Shadow, tam dává aoe, které to IK dává taky.
Ovšem Pity jsou navrženy tak, aby to byl problém dohrát i s Mega OP charem. Což je vlastne dobře. Vždy je kam se posouvat.
Další takový nešvar je tam že world boss padne za 3sec, ale ty uber 200 bossove mají tolik hp, že je tam rezete klidně 10min
100 lvl vs 200 lvl, ale ten scaling v open worldu moc dobre nefunguje, v helltide jsou ty map bossove taky dost husty, nevim, proc world boss je takovej cajicek
WB je opruz už jen to, že na něj 3hod čekáš, tak asi kompenzace. Materiály potřebuje každej.
Proč je v každém vašem článku na Zingu věta “Ano, čtete správně.”?
To ví jedině Phil.