Remake Dead Space už jsme sice zrecenzovali, a to jak v podobě textu, tak videa, ale vzhledem k tomu, že jde o předělávku, se naskytla další příležitost na vytvoření technického rozboru, jehož formát jsme vyzkoušeli už u A Plague Tale: Requiem. Tentokrát jsme obsah ještě trochu rozšířili.
Samozřejmostí je porovnání s originálem, zaměření na grafiku a audio, srovnání grafických režimů a test frameratu či délky loadingů. Kromě verze pro PlayStation 5, kterou jsem recenzoval, jsem otestoval také PC verzi. Na vše se můžete podívat ve videu na našem YouTube kanále.
Opět budeme moc rádi za zpětnou vazbu a návrhy na zlepšení.
Vynikající rozbor!
Vlastní dojmy. Hru jsem si nakonec koupil 3x. 2x na PC a 1x PS5. Dnes jsem dohrál „hard“ na PC. Oproti prvnímu týdnu je sekání mnohem menší, kdy jsem měl ve finále na výběr: přeci jen plynulejší PS5 (ovšem nižší rozlišení), nebo PC s možností hrát přes myš a klávesnici. I kvůli obtížnosti jsem zvolil PC verzi. Na PS5 jsem kolem 5 kapitoly.
Ke hře:
Pozitiva
– V recenzi zmíněná kvalita osvícení. Ještě bych dodal naprosto fantastickou hudbu, místy zjevně inspirovanou i motivem z ALIENS.
– Fyzika a anatomie nepřátel je neskutečná a jedinečná: především při použití „tlakovky“, která doslova trhá vrstvy masa z nepřátel, kdy na Vás útočí očesané ječící kostry.
Negativa
– Bohužel není možné si na mapě nastavit značku, ke které by Vás v reálu dovedl lokátor. Mapa je sice přehledná, ale pokud se snažíte hru projít na 100% ne vždy se při zpětném průchodu lokací hned zorientujete, ve vztahu Vaši pozice a místa cíle.
Neni to celkem ztrata penez kupovat tu stejnou hru nekolikrat na ruzne platformy?