Podrobný obsah epizody:
- PS5 byly odeslány zákazníkům
- Kolabující dopravci
- Množství konzolí pro ČR
- Dojmy z rozbalení konzole
- První PS5 hra Martina Schovance
- Mezigenerační hry
- Daniel Vávra nedoporučuje Valhallu
- Valhalla rozděluje hráče na dva tábory
- Dojmy po zapnutí konzole
- Xbox má jiný záměr
- Astro by měl být vaše první hra
- Dojmy Martina Zavřela z Demon´s Souls
- Má Demon´s Souls smysl pro nováčka?
- Kooperativní hraní eliminuje obtížnost
- Na řadě je Cyberpunk 2077
Jako obvykle, podcast můžete shlédnout na Youtube nebo poslouchat na Spotify, na iTunes a dalších.
Poslouchat Zing podcast:
K těm výkonům, ono je dost možné, že AC je vyvíjené primárně na XO a PS4, a tím že mezi PS4 a PS5 verzemi není ve vyvíjení až takový rozdíl jako v XO a XSEX, tak jsou ty porovnání dost zavádějící. Prý taky vývojářské nástroje pro Xbox Series X vyšly teprve před 6 měsíci, takže pravý výkon včetně všech těch funkcí RDNA 2 architektury se ukáží nejdříve až v příštím roce. Pak se můžeme bavit o tom, jak Ubisoft dělá optimalizaci, ta mi přijde tragická úplně všude.
Určitě nemá smysl se nad tím příliš trápit u těchhle mezigeneračních her.
(mezitím vyšlo srovnání CODka, kde má pro změnu navrch Xbox)
COD jsem zapl, dal tři zápasy v multiplayeru a zase odinstalovat, je to totální propadák oproti MW. Ale je to zajímavé, NBA 2K21 se rychleji načítá na XSEX než na PS5. Což je taky zajímavé, čekal jsem, že všechny hry se budou o ty dvě tři vteřiny načítat rychleji.
Jako, já jsem zarytej PS fan boy, ale musím uznat, že některý hry se fakt načítali na XO rychleji, než na PS4, což mě překvapilo. Asi hold dává MS víc práce do svejch her

To je zase blábol.