V novém podcastu probíráme dojmy z rozšíření Burning Shores pro Horizon Forbidden West (naše recenze zde), přičemž padla řeč také na problematiku otevřených světů. Druhým velkým tématem byly vysoké systémové požadavky her, které běží na Unreal Enginu 5, speciálně nejnovější případ v podobě Immortals of Aveum. Jsou nároky ospravedlnitelné, nebo je to způsobeno špatnou optimalizací?
Jako obvykle, podcast můžete zhlédnout na Youtube nebo poslouchat na Spotify, iTunes a dalších.
Tak u UE5 je nej problem v tom, ze s tim poradne nikdo neumi, i ti, co delali na UE4 a clovek se musi dost ucit. Pochybuju, ze to nekdo naplno vyuzije tak jak Epic – aby to vypadalo dobre a zaroven nemelo krvavy naroky. Maximalne jejich studia – napr gow a pod. Ale v prubehu let si myslim, ze ty naroky uz se menit nebudou, jen se kvalita bude zvysovat. Bylo to stejny i s UE4 – prvni 4 verze rozmlaceny, sotva to jelo, ale postupne se to poddalo.