No dobře, možná jsme si nevybrali na tuto novinku zrovna nejlepší den, ale tento aprílový čas nám aspoň rozvázal jazyky a my můžeme do celého světa rozkřičet, jak pyšní na své dítko jsme.
Hry prochází vývojem ještě dlouho po vydání. I my jsme poslední rok pilně pracovali na jednom takovém pořádném patchi (ve skutečnosti jsme ale zahodili celé nevyhovující řešení a vše si naprogramovali hezky od začátku). Tentokrát to ale nebyl Zing, který prošel faceliftem. Téměř po dvou letech vývoje a pečlivého dolaďování Zingu přišel na řadu upgrade obchodu. A proto vám teď můžeme oficiálně představit Xzone ve verzi 2.0
Rádi bychom si zachovali svou zavedenou image a tak na první pohled neprošel nijak razantní změnou. To hlavní však stejně dřímá pod kapotou. Nevěříte? Tak valte kukadla na seznam níže. Některá vylepšení jsou významná, jiná méně, dohromady ale tvoří celek, kterým bychom rádi zpříjemnili Vaše nákupy. A když nic jiného, aspoň se na ty hry k nám můžete chodit dívat. Multimediální obsah sdílíme se Zingem.
Šťastné nakupování Vám přeje Xzone s.r.o., provozovatel stejnojmenného obchodu a herního magazínu Zing.
Malá ochutnávka
- Vyleštili jsme současný grafický kabátek
- Hry jsou všude řazeny a filtrovány „inteligentně“, teď už se například při vyhledání FIFA neobjeví na prvním místě předloňský ročník
- Při listování hrami můžete scrollovat donekonečna, zbavili jsme se tak otravného překlikávání mezi stránkami
- Našeptávač prošel nejen grafickou ale i funkční rekonstrukcí
- Galerie screenshotů se nyní elegantně vyroluje přímo na stránce s hrou a můžete ji procházet také šipkami na klávesnici
- Trailery jsme obdařili šikovným playlistem a automatickým přeskakováním
- Obrázky krabiček her nově uvedených do nabídky jsou nyní výstižnější a na první pohled snáze rozeznáte platformy
- Handheldům jsme obstarali samostatné kategorie
- Zavedli jsme kategorii Aktuální slevy, kde se budou automaticky vypisovat hry, u kterých v poslední době došlo ke snížení ceny
- Přepracovali jsme systém bannerových pozic tak, abyste naše akce nemuseli z obchodu sami dolovat, ale byly vidět na první pohled
- Flashové promo na úvodní stránce ustoupilo staršímu, leč šikovnějšímu javascriptu, náhledy, přes které stačí přejet myší, urychlí procházení slidů
- Košík vás už opravdu důkladně varuje na předobjednávky zamíchané mezi další hry ve stejné objednávce
- Nákupní košík vás snáze provede objednávkou od vhození hry až po rekapitulaci
- K vybraným hrám jsme doplnili možnost dopravy formou zaslání kódu na e-mail, to se většinou týká krabiček bez disku, dopravu neplatíte a kód obdržíte dříve
- Zákazníci z Písku (centrální sklad) mají nyní v posledním kroku nákupního košíku možnost zaškrnout osobní odběr
- Opravili jsme chyby při párování mPlateb a veškeré platby online již nemusíte provádět hned po dokončení objednávky. Pokud se zaregistrujete, můžete kartou, mPenězmi či PaySecem zaplatit později prostřednictvím zákaznické sekce. To se může hodit u předobjednávek. Přesto doporučujeme neplatit až pár dní před vydáním.
- Výpis objednávek v zákaznické sekci prošel kompletní rekonstrukcí a stavy objednávek se nyní korektně aktualizují
- Převodovky se nyní po přijetí platby automaticky označují jako zaplacené. Později obdržíte také e-mail o provedené platbě, tato funkce je však kvůli drobnému nedopatření na pár dní mimo provoz. Systém v pátek odeslal spoustě našich zákazníků potvrzení o provedené platbě, třebaže platili dobírkou a hru už mají rok doma. Místo toho aby nás uctívali, protože jim hru pošleme ještě jednou a zadarmo, tak už se od pátku klepeme strachy, až nám tím stále drnčícím telefonem někdo prohodí i sonickou bombu. No chápete to? =)
- V zákaznické sekci přibyla záložka Moje hry. Tam najdete přehlednou galerii všech vámi zakoupených her spolu s odkazy na novinky, články, videa, screenshoty či tapety ze hry, které jsme za léta nastřádali na Zingu.
- Přepsali a zpřehlednili jsme veškeré informační stránky a kde se dá jsme doplnili informačními bubliny
- Emailové zprávy zasílané obchodem se také převlékly do nového, opravili jsme v nich několik chyb a souběžně s HTML verzí zasíláme i čistě textovou podobu zprávy. To aby se Vaši mobilní mazlíčci taky nažrali.
- Přímo na stránkách obchodu vypisujeme posledních pár tweetů z našeho Twitter kanálu. To pro případ, že jste si toho opeřence ještě nezvykli navštěvovat přímo.
- A nakonec to neméně důležité. Náležitě jsme zapracovali na našem interním systému správy Vašich objednávek a propojení s naším účetním systémem. Snáze, rychleji a bez zbytečných kompromisů tak budeme moci skutečně promítnout do eshopu i ta Vaše nejdivočejší přání o změnu objednávek.
Určitě bychom toho našli ještě víc, ale kdo by to potom vůbec četl. Zbytek už si najděte sami. Nebo snad stále máte pochybnosti, že vás taháme za nos? Tak se fofrem jděte přesvědčit na vlastní oči, kurzor, chapadla nebo čím že po tom Internetu vlastně surfujete.
Tak jsem si pročetl celou diskuzi a nevydržel jsem nic nenapsat. Nemyslím si, že čím víc bude pisálků na zingu, že tím bude víc kvalitních článků. Ono se toho v tom herním světě zase tolik nestane aby se např. zdvojnásobil počet článků za jeden den. Už teď se tady někdy cítím jak v nějakém herním "bulváru". Chodím sem na zing něco přes rok a kvalita článků se nijak nezhoršila (aspon myslím) , jen se občas píše o věcech méně zajímavých a pak si připadám, že tady existuje jen Mass efekt (nic proti hráčům) . Prostě nesouhlasím s Mikym, že zvíšený počet redaktorů je vždy ku prospěchu. Uvítal bych klidně méně článku ale více kvalitních.
Zdá se mi to nebo o né tak zajímavé newsky se objevila nejzajímavější diskuze v historii zingu? A od lidí kteří jsou méně vidět? Neuvěřitelně pompézní.
@Láďa Loukota S tím Zingem máš pravdu… Je to krásný přehled o herní scéně, ale časem si člověk vybere nějakou oblíbenou hru a o té si pak zjišťuje bližší informace sám. Mám na to vlastní názor asi jako každý.
Omlouvám se že bořím snahu , ale jsem strašně línej prostě si to koupím na steamu stáhnu a hraju jako vždy
….
možná byste mohli taky prodávat hardware xbox 360, psv a wii
Halóó tady! Já taky zedník!
Sice vyučen Mechanikem elektronikem ale podle seznamu oborů činností náležících do živnosti volné, čísla 45) Přípravné a dokončovací stavební práce, specializované stavební činnosti, jsem přidavač.
Vzhledem k tomu, že to ale nestačí, tak už dělám to, co zedník vyučený! Jen štuky mi ještě nejdou. 

Tak co? Postavíme Zing na špici?
ondra 865: Mluvím o CZ prostředí samozřejmě. Pokud máš na mysli fanstránky, tak ano, tam lidé píší, ale dělají to o jediném mediálním dílu. Jistě, pokud chceš, nic ti nebrání si pomocí googlu hledat novinky ze světa her od lidí, kteří to dělají zadarmo. Herní weby, které to koncentrují, odplevelí a přidají i vlastní obsah, ale šetří čas a námahu – nemusím si to zadávat do googlu, stačí, když vyťukám Zing. cz a za pět minut vím vše podstatné. Já se tak třeba teprve nyní díky Zingu dozvěděl, že existuje Binary Domain (nejsem konzolista) , a jsem za to rád, protože si to budu moct doplnit. Kdybych chodil jen na fanstránky o Civilization, Flashpointu a Mass Effectu, svých vyvolených titulech, ztěží bych tam o tom kdy něco zaslechl.
Pevnost je vedle Ikarie v současné době jediný český časopis věnující se scifi a fantasy. Má desetiletou tradici. Odvážím se tvrdit, že co se týče nákladu, tak JE srovnatelná se Score a Levelem. Ale máš pravdu, že v TV Magazínu nebo Aha jistě platí lépe – kdo chce ovšem psát MÉNĚ jako mediální mrdka, tak by se podobným formátům měl vyhnout.
Při vší úctě, netuším, jaký je tvůj vhled či přímá zkušenost s psaním do médií, ale troufám si říct, že příliš malá, než abys měl právo na tvrzení typu "jestli se někdo chce takhle živit a nepíše pro Level nebo Score, ať si stěžuje, že má málo peněz"; už jen proto, že ignoruješ realitu, která prostě v tištěných magazínech také není růžová. Budu jen rád, když mne v tomto nějakými argumenty vyvedež z omylu. Každopádně, práce je práce, ať už ji člověk vynakládá na Zing, Level, IGN nebo třeba skládání cihel do vazby; člověk, který ji vydá, by za ní měl být přiměřeně odměněn.
@Láďa Loukota (kolik znáš blogerů, kteří píší o hrách zadarmo, dobře a pravidelně? ) Ke každé hře je nejméně 5 webů kteří o ní píší pravidelně… teť si vynásob kolik známých her (o kterých stojí za to psát) je a dostaneš né malé čislo. Pravda, že hra skončí pak je 1 měsíc mrtvo na webu, ale jak má vyjít DLC nebo nová hra, tak zase ožije, mezi tím třeba píše pro jiné weby. Jako rozhodně Zing + Indian nejsou jediní kdo píšou takhle články. A taky zase jak který časopis platí…
Tak co jsem se díval na GL, tak ceny jsou super.
dostal jsem chuť doplnit si sbírku (třeba díly AC, který bohužel nemám) nebo ji ještě expandovat (prey 2, syndicate, brothers in arms, atp. ) a v poslední době jsem začal přemýšlet o zaklínači
Chtělo by to penízky
nechtěl by mě někdo dotovat?

valis1: Přesně! A musim říct, že GL je na tom teď dost dobře v cenové relaci u některých her!
RCS339: Tak GL financující Zing není nic šokujícího nebo proradného. Level/Hrej financuje vydavatelství, Bonusweb financuje iDnes/MAFRA, Games financuje Tiscali. Level má jméno a historii, kterou dnes zkrátka žádný nový časopis nezíská. Pro čtený zpravodajský server jako v případě jiných herních webů u nás je taky samozřejmě snazší založit si herní subweb, protože ho může propagovat vedle běžných zpráv o české korupci, světové krizi a roztomilých koťátkách. Každý (nejen herní) web má za sebou nějakou společnost, které jde o čtenost .
pro mě je důležitá cena, proto nakupuju tam kde je to nejlevnější, jednou je to tam a podruhý zase tam, nekoukám na to jak je hezkej web a vše ostatní o hře si stejně zjistím jinde než v obchodech
Láďo to shrnutí dole se celkem hodilo …

Btw je vidět, že se situace změnila od minulého roku. Byly tu soutěže, všechno možný se super cenama…
pořád si ale nemyslim, že kdyby byla náplň Zingu čistě jen novinky, tak by GL nepotřebovali.
Ale rozhodně je větší šance, že vás pisálky zvedne z postele nějaká bankovka, než přirozená vůle vás talentů
ondra 865: idea, že papírový časopis platí lépe, je mylná – píši taky do tištěné Pevnosti, takže vím, co říkám. Pokud se někdo živí psaním, na relativně normální úroveň (tj. 15K+) se může dostat buď tím, že píše do více míst (freelancing; což nepovolují všude) , nebo skrze pozici stálého (šéf) redaktora jako píše níže Miky, kde to je v postatě spíše managerský post (Miky pravidelně píšící na Zing je spíše výjimka z pravidla) . Freelancing samozřejmě je také realizovatelný, ale už se na textu projevuje, že děláš více věcí najednou. Když vynecháš herní developery á la Dan Vávra, které živí vývojařina, kolik znáš blogerů, kteří píší o hrách zadarmo, dobře a pravidelně? Já žádného, který by týden co týden zvládal sepsat několik článků (ale rád se nechám poučit) . Nejlepší příměr je ve světě filmu František Fuka, který – opět – je za svou práci placen skrze příspěvky čtenářů. Fuka je ovšem celebrita.
To, že tištěná média jako Level nebo Score (a tím jsme řekli všechny podstatné) mají omezený počet stránek a tím pádem taky omezený počet prostoru (tj. neberou každého) je další stránka věci. Mohl bych i zmínit dopad zvýšeného DPH atd. atd. Mimoto už delší dobu se ví, že počty výtisků tištěných médií jdou dolů (díky webu) , takže postup "jdu do časáku=PROFIT! " se brzy setká s nepříjemnou realitou.
Abych to shrnul – tvrzení, že neplacený textař je automaticky lepší než placený, "protože dělá pro zábavu a nikoliv pro mamon", je liché jako čislice 5.
Miky: Jestli někdy vyhraju v sázení, tak Zingu věnuju polovinu!
Já furt mám sny o hovínku a to znamená prachy prej.
Tak snad už těch 100 milionů vyhraju kakra! 