Advertisement
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Přehled esport novinek z 21. týdne

    Přehled esport novinek z 21. týdne

    Divoká závodní hra Warhammer 40 000: Speed Freeks vás nechá nepřátele ničit ve velkém

    Divoká závodní hra Warhammer 40 000: Speed Freeks vás nechá nepřátele ničit ve velkém

    Warhammer

    Na Steamu a GOGu probíhá výprodej věnovaný značce Warhammer

    Nové video z Diablo IV se dívá podrobně na Pána teroru

    Nové video z Diablo IV se dívá podrobně na Pána teroru

    John Wick

    John Wick by se již brzy mohl dočkat oznámení AAA hry

    Přehled HW novinek z 13. týdne

    Přehled HW novinek z 21. týdne

  • Recenze
    Recenze The Lord of the Rings: Gollum – rozpolcený hrdina v zastaralém podání

    Recenze The Lord of the Rings: Gollum – rozpolcený hrdina v zastaralém podání

    TT Isle Of Man: Ride on the Edge 3

    Recenze TT Isle Of Man: Ride on the Edge 3

    Recenze The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom – opravdová legenda

    Recenze The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom – opravdová legenda

    Recenze The Last Case of Benedict Fox - detektivka s chapadly the last case of benedict fox 1

    Recenze The Last Case of Benedict Fox – detektivka s chapadly

    Recenze Age of Wonders 4 – revoluce na poli 4X her

    Recenze Age of Wonders 4 – revoluce na poli 4X her

    Recenze Redfall – prahnou po vaší krvi

    Recenze Redfall – prahnou po vaší krvi

    Recenze Star Wars Jedi: Survivor – Cal vrací úder

    Recenze Star Wars Jedi: Survivor – Cal vrací úder

  • Videa
    Zing Podcast #68: Zelda, Layers of Fear a Humanity

    Zing Podcast #68: Zelda, Layers of Fear a Humanity

    Zing Podcast #67: Budoucnost Xboxu a konzolových válek

    Zing Podcast #67: Budoucnost Xboxu a konzolových válek

    Zing Podcast #66: Jedi Survivor a Redfall

    Zing Podcast #66: Jedi Survivor a Redfall

    Zing Podcast #65: Burning Shores a vysoké nároky UE5 her

    Zing Podcast #65: Burning Shores a vysoké nároky UE5 her

    Zing Podcast #64: Síla upoutávek, Redfall ve 30 FPS a hry od Obsidianu

    Zing Podcast #64: Síla upoutávek, Redfall ve 30 FPS a hry od Obsidianu

    Zing Podcast #63: Strojové češtiny, Mario ve filmu a handheldy

    Zing Podcast #63: Strojové češtiny, Mario ve filmu a handheldy

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Recenze Sherlock Holmes The Awakened – temná detektivka

    Zing Podcast #62: TLOU na PC, konec E3 a Lego 2K Drive

    Zing Podcast #62: TLOU na PC, konec E3 a Lego 2K Drive

    Zing Podcast #61: Resident Evil 4, Tchia a Mighty DOOM

    Zing Podcast #61: Resident Evil 4, Tchia a Mighty DOOM

  • Preview
    V naší hře postavíte auto od podvozku, říká vývojář LEGO 2K Drive Vehicle 4

    V naší hře postavíte auto od podvozku, říká vývojář LEGO 2K Drive

    Dojmy z hraní Last Epoch

    Dojmy z hraní Last Epoch

    Dojmy z hraní Street Fighter 6

    Dojmy z hraní Street Fighter 6

    Dojmy z hraní LEGO 2K Drive: Kostičkové závody bez omezení Environment 8

    Dojmy z hraní LEGO 2K Drive: Kostičkové závody bez omezení

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

  • Speciály
    Recenze deskové hry Pán Prstenů: Putování po Středozemi

    Recenze deskové hry Pán Prstenů: Putování po Středozemi

    Výherci soutěže o dárkové balíčky k The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

    Výherci soutěže o dárkové balíčky k The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

    Šéf týmu, který dělá překlad pro Disco Elysium: „Strojovku“ zvládne každý

    Šéf týmu, který dělá překlad pro Disco Elysium: „Strojovku“ zvládne každý

    Recenze deskové hry Kroniky Avelu: Nová dobrodružství

    Recenze deskové hry Kroniky Avelu: Nová dobrodružství

    Recenze deskové hry Belaad

    Recenze deskové hry Belaad

    Květnové hry

    Květnové hry: přehled & anketa

    Dubnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Dubnové ohlédnutí redakce

    Recenze deskové hry Museum Pictura

    Recenze deskové hry Museum Pictura

    Recenze karetní hry Star Wars: The Deckbuilding Game

    Recenze karetní hry Star Wars: The Deckbuilding Game

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Heureka
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Přehled esport novinek z 21. týdne

    Přehled esport novinek z 21. týdne

    Divoká závodní hra Warhammer 40 000: Speed Freeks vás nechá nepřátele ničit ve velkém

    Divoká závodní hra Warhammer 40 000: Speed Freeks vás nechá nepřátele ničit ve velkém

    Warhammer

    Na Steamu a GOGu probíhá výprodej věnovaný značce Warhammer

    Nové video z Diablo IV se dívá podrobně na Pána teroru

    Nové video z Diablo IV se dívá podrobně na Pána teroru

    John Wick

    John Wick by se již brzy mohl dočkat oznámení AAA hry

    Přehled HW novinek z 13. týdne

    Přehled HW novinek z 21. týdne

  • Recenze
    Recenze The Lord of the Rings: Gollum – rozpolcený hrdina v zastaralém podání

    Recenze The Lord of the Rings: Gollum – rozpolcený hrdina v zastaralém podání

    TT Isle Of Man: Ride on the Edge 3

    Recenze TT Isle Of Man: Ride on the Edge 3

    Recenze The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom – opravdová legenda

    Recenze The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom – opravdová legenda

    Recenze The Last Case of Benedict Fox - detektivka s chapadly the last case of benedict fox 1

    Recenze The Last Case of Benedict Fox – detektivka s chapadly

    Recenze Age of Wonders 4 – revoluce na poli 4X her

    Recenze Age of Wonders 4 – revoluce na poli 4X her

    Recenze Redfall – prahnou po vaší krvi

    Recenze Redfall – prahnou po vaší krvi

    Recenze Star Wars Jedi: Survivor – Cal vrací úder

    Recenze Star Wars Jedi: Survivor – Cal vrací úder

  • Videa
    Zing Podcast #68: Zelda, Layers of Fear a Humanity

    Zing Podcast #68: Zelda, Layers of Fear a Humanity

    Zing Podcast #67: Budoucnost Xboxu a konzolových válek

    Zing Podcast #67: Budoucnost Xboxu a konzolových válek

    Zing Podcast #66: Jedi Survivor a Redfall

    Zing Podcast #66: Jedi Survivor a Redfall

    Zing Podcast #65: Burning Shores a vysoké nároky UE5 her

    Zing Podcast #65: Burning Shores a vysoké nároky UE5 her

    Zing Podcast #64: Síla upoutávek, Redfall ve 30 FPS a hry od Obsidianu

    Zing Podcast #64: Síla upoutávek, Redfall ve 30 FPS a hry od Obsidianu

    Zing Podcast #63: Strojové češtiny, Mario ve filmu a handheldy

    Zing Podcast #63: Strojové češtiny, Mario ve filmu a handheldy

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Recenze Sherlock Holmes The Awakened – temná detektivka

    Zing Podcast #62: TLOU na PC, konec E3 a Lego 2K Drive

    Zing Podcast #62: TLOU na PC, konec E3 a Lego 2K Drive

    Zing Podcast #61: Resident Evil 4, Tchia a Mighty DOOM

    Zing Podcast #61: Resident Evil 4, Tchia a Mighty DOOM

  • Preview
    V naší hře postavíte auto od podvozku, říká vývojář LEGO 2K Drive Vehicle 4

    V naší hře postavíte auto od podvozku, říká vývojář LEGO 2K Drive

    Dojmy z hraní Last Epoch

    Dojmy z hraní Last Epoch

    Dojmy z hraní Street Fighter 6

    Dojmy z hraní Street Fighter 6

    Dojmy z hraní LEGO 2K Drive: Kostičkové závody bez omezení Environment 8

    Dojmy z hraní LEGO 2K Drive: Kostičkové závody bez omezení

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

  • Speciály
    Recenze deskové hry Pán Prstenů: Putování po Středozemi

    Recenze deskové hry Pán Prstenů: Putování po Středozemi

    Výherci soutěže o dárkové balíčky k The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

    Výherci soutěže o dárkové balíčky k The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

    Šéf týmu, který dělá překlad pro Disco Elysium: „Strojovku“ zvládne každý

    Šéf týmu, který dělá překlad pro Disco Elysium: „Strojovku“ zvládne každý

    Recenze deskové hry Kroniky Avelu: Nová dobrodružství

    Recenze deskové hry Kroniky Avelu: Nová dobrodružství

    Recenze deskové hry Belaad

    Recenze deskové hry Belaad

    Květnové hry

    Květnové hry: přehled & anketa

    Dubnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Dubnové ohlédnutí redakce

    Recenze deskové hry Museum Pictura

    Recenze deskové hry Museum Pictura

    Recenze karetní hry Star Wars: The Deckbuilding Game

    Recenze karetní hry Star Wars: The Deckbuilding Game

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Heureka
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Čeští vývojáři v zahraničí: Miloš Jeřábek

Našinec zanechal výraznou stopu například v Remedy nebo Wargamingu.

Marek Černý autor: Marek Černý
16. 4. 2020
v sekci PC, PlayStation 4, Speciály, X1
3
Čeští vývojáři v zahraničí: Miloš Jeřábek
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp

Miloš Jeřábek začal herní kariéru v Centauri Production jako designer.

Po roce se přesunul do 2K Czech.

Pak se odstěhoval do zahraničí a už se nevrátil.

Naučil se tam toho hodně a my ho poprosili, aby nám o všem vyprávěl.

Ahoj Miloši. Jak ses poprvé dostal k hrám a k hernímu vývoji?

Ahoj a děkuji za pozvání!

Po pravdě k hernímu vývoji jsem se dostal trochu náhodou. Vždycky jsem měl velkou lásku ke hrám a hlavně k příběhovým RPG – ale moje cesta měla vést buď ke klasické novinařině, nebo astrofyzice, kterou jsem studoval. Dobrý kamarád ale začal pracovat na vlastní hře a potřeboval do ní příběh. Vzhledem k tomu, že jsem tou dobou psal krátké povídky, zeptal se, jestli bych mu nechtěl pomoci – a tak jsem poprvé nakoukl do herního vývoje, který jsem už nikdy neopustil. 

Proč jsi odešel z 2K Czech k ZootFly? Měl jsi i jiné nabídky tou dobou?

 V 2K se děly velké změny a z velké části omezili vývoj v Praze, kam jsem odešel pomoct s Top Spinem 4 a následně s Mafií 3. Hodně z nás bylo redundantních.

Čeští vývojáři v zahraničí: Miloš Jeřábek topspin4

Od mala jsem hrozně chtěl pracovat v zahraničí. Miluju cestování a vždy byl mým velkým snem zkusit si, jaké to tam venku je.

Měl jsem rozjednanou Čínu, ale Slovinsko skočilo doprostřed mých jednání s nimi. Má tou dobou přítelkyně a teď manželka ale z Asie nebyla dvakrát nadšená a Slovinsko se tak jevilo jako mnohem lepší řešení pro nás pro oba.

Zootfly pracovalo na projektu pro Ubisoft a znělo jako výborný vstupní krok do práce v zahraničí. Ubi mě před tím odmítlo právě kvůli tomu, že jsem nikdy neměl žádnou zkušenost s relokací a pro ně to byl obrovský risk, takže jsem tuto možnost viděl jako ideální.

Jak následně došlo k Remedy?

Remedy pro mě bylo obrovské překvapení. Už od dob, co jsme pracovali na našich prvních adventurách, pro mě bylo velkým vzorem a obdivoval jsem kvalitu her stejně jako hloubku příběhů, které hráčům předkládají.

Kontaktoval mě headhunter, který pro Remedy hledal level designera. Po pravdě jsem se mu málem vysmál, když se zeptal, jestli bych chtěl zkusit poslat svůj životopis do Finska – nevěřil jsem tomu, že by se mnou mohli vůbec zaobírat.

Remedy, stejně jako teď i my, mají několikakolové výběrové řízení, ve kterém člověk musí projít 2-3 pohovory s různými částmi týmu, od prvotního kontaktu s HR a potenciálním nadřízeným přes jeden až dva telefonické pohovory s týmem, se kterým by kandidát pracoval.

Pokud dopadnou všechny dobře, kandidát dostane nabídku na to, aby se přijel podívat do Helsinek za týmem, aby poznal, kde by žil a vyzkoušel si chemii mezi ním a týmem. Asi největší šok pro mě bylo to, když do místnosti najednou přišel Sam Lake a já měl odprezentovat právě jemu, proč bych byl dobrý kandidát. Hodně se mi klepaly nohy.

Remedy je proslulé Samem Lakem a proto se musím zeptat – Jak blízko, jako šéf, má Maxu Paynovi?

Sami (což je jeho pravé jméno) je úžasný člověk, a ačkoli jsem se ho po pravdě trochu bál a měl z něj obrovský respekt, práce s ním je opravdu radost. Je neskutečně otevřený názorům ostatních, má obrovskou lásku k tomu, co dělá a je nesmírně inspirativní, jak svou prací, tak tím, jak dokáže promluvit k týmu.

Jestli je je tam podoba mezi Samim a Maxem – no vizuální určitě! Na tu osobnostní se raději zeptejte jeho osobně.

Jaké vlastně bylo stěhování a zvykání si na Finsko a finskou zimu?

 V mnoha směrech mnohem méně „strašidelné“, než to do Slovinska.

Tím, že Remedy spolupracuje s relokační společností a díky tomu, že jsem měl možnost navštívit jak kancelář, tak zemi před tím a že jsem se potkal s velkou částí týmu předem, tak to bylo velice klidné a jednoduché. Osobně bych doporučil, aby všichni, kdo uvažují o relokaci, šli stejnou cestou a neskákali po hlavě do míst, které neviděli nebo týmů, které pořádně nepotkali!

Finsko jsem si rychle zamiloval. Asi se budete divit a myslet si, že jsem blázen, ale já miluju sníh, zimu a tmu. Je tu neskutečně bezpečno, čisto, lidé jsou sice uzavřenější, ale velice přátelští. Navíc snad všichni v Helsinkách mluví anglicky, stejně jako oficiální dokumenty jsou v anglické mutaci, takže člověk nemusí řešit jazykovou bariéru.

Byl jsi po roce a půl povýšen na hlavního level designera, následně na senior producenta a nakonec i na produkčního ředitele. Jaký je rozdíl mezi řadovým level designerem a hlavním u takového projektu?

 Já už nastupoval jako senior level designer, takže řadového sem přímo v Remedy nedělal.

Největší rozdíl je v míře zodpovědnosti a „managementských“ aktivit. Klasický level designer má část nebo celý level, za který zodpovídá a pracuje na něm. Senior je pravá ruka vedoucího level designera, stará se většinou o část hry a pomáhá juniornějším členům týmu s prací a jejich růstem. Vedoucí už často ani nepracuje na levelech, spíš se stará o to, aby tým dobře šlapal a byl spokojený, tráví na různých jednání a callech víc času než by rád, a zároveň reprezentuje tým na firemní úrovni.

Navážu na předchozí otázku – Jaký byl rozdíl pracovat jako řadový producent a ředitel?

Podobně jako v případě level designera, řadový producent spolupracuje s jedním až několika týmy na jejich plánu, pomáhá jim s řešením komunikace a problémů s ostatními týmy. Správný producent nemá být vidět ani slyšet, tým o něm nemá mít tušení, přitom být spokojený, uvědomělý o tom, kdy má být co hotové. To může znamenat vařit ostatním kafe, stavět IKEA nábytek, pomáhat s IT, přenášet krabice – cokoli je potřeba.

Ředitel produkce pak zodpovídá za to, že všechny projekty ve firmě jdou podle plánu, že jsou správně nastavené procesy od reportování bugů přes plánování až po to, kdo pracuje na čem, který projekt nebo tým má prioritu nebo kdo kde sedí. Často už přímo nepracuje na projektu, ale je součástí firemního managementu, kde se stará o to, aby jak lidé, tak projekty fungovali tak, jak mají a měli k tomu všechno potřebné k dispozici. A pomáhá řadovým producentům se stavěním IKEA nábytku!

Co sis vzal z vývoje Quantum Break? Je něco, co se do hry nedostalo, co tě obzvlášť mrzí?

Jak moc je důležitá preprodukce a to, aby tým měl správnou motivaci. Protože v porovnání s ostatními hrami o stejné velikosti tou dobou musím říct, že Quantum byl malý zázrak. Musím smeknout před týmem, který dokázal opravdu dodat naprosto neuvěřitelný výsledek.

Co se preprodukce týče, vědět, co přesně děláme a uzavřít veškeré velké technické a designové otázky před tím, než se hra dostane do produkce. Nedodržení totiž stojí strašně moc nervů a často i vyhozené práce.

Bohužel nemůžu moc promluvit o tom, co se do hry nedostalo, ale bylo pár věcí, které bych tam určitě rád viděl – už jen kvůli tomu že jsem na nich sám pracoval. 😀

Čeští vývojáři v zahraničí: Miloš Jeřábek quantumbreak

Další v tvé kariéře byl Wargaming. Proč v Bělorusku?

Protože se tam vyvíjejí tanky, do kterých jsem nastoupil!

Většina mého týmu byla právě v Minsku. Jsou i týmy všude po světě – včetně Prahy – ale víc jak 80% je v hlavním městě Běloruska, takže dávalo smysl, abych byl právě tam.

Byl to skok z Boxed product na Free to Play hru. Jaké největší změny na tebe ve vývoji čekaly?

Obrovské. Věděl sem, že to bude skok, zvlášť do už tak neskutečně rozjetého stroje s tolika vývojáři a hráči, ale řekl bych, že jsem svoje představy velice podcenil. Navíc byla velká očekávání, jak interně, tak externě, což celou situaci ještě víc komplikovalo. Ale ve výsledku jsem hrozně rád, že jsem tu výzvu přijal a jak daleko jsme to dotáhli! Zvlášť pyšný jsem na tým, který prošel obrovskou změnou a dokázal bez velkých problémů dotáhnout tak velkou věc jakou byl patch WoT 1.0 – myslím, že v historii her takto velká změna do hry, která je venku a s desítky milionů hráčů, téměř nemá obdoby.

Čeští vývojáři v zahraničí: Miloš Jeřábek worldoftanks

Ale asi nejvtipnější a největší peklo na začátek byly všechny zkratky a analytiky, které se používají u Game as a Service. Když na vás začnou chrlit CCU, DAU, MAU, ARPU, ARPPU, D1, D6 a desítky dalších… Po první dni jsem si sedl s hlavním analytikem a požádal ho, jestli by mi nemohl udělat seznam všech zkratek a popiskem, co která znamená – abych se alespoň trochu chytal.

Protože jsi byl poměrně nedávno u zrodu ne-online i online hry, co myslíš, že má ve hrách momentálně největší budoucnost?

Tohle je neskutečně těžká otázka a po pravdě bych řekl, že se na ni nedá snadno odpovědět. Osobně se přikláním k tomu, že díky technologiím, zrychlujícímu se internetu a přístupu platforem jako Microsoft, Sony, Google, Epic a dalších je obrovská budoucnost právě v online hrách podporujíc cross-platform experience. Hráči vždy a všude budou chtít hrát s přáteli, sdílet své zkušenosti, trávit společně čas. Navíc kdo z nás hráčů není soutěživý!

Story driven, single player experience bude mít vždy své místo a firmy jako právě Remedy, Naughty Dog nebo například Quantic Dream budou dál vydávat svoje úžasné hry, ale nemyslím, že budou hlavním lákadlem nových hráčů – přijde mi, že ty jsou spíš pro nás, starší generace.

Nakonec jste založili společně s dalšími kolegy studio Redhill a oznámili hru Nine to Five. Co nám o něm můžeš v tuhle chvíli říct? Proč ses ho rozhodl založit a vrátit se do Finska?

Začal bych asi od konce, protože na to se ptá většina lidí, co mě moc nezná: Proč zrovna Finsko.

Ačkoli pro mě bude mít Česká republika vždycky obrovské místo v srdci, já si osobně Finsko zamiloval. Moje žena mě za to asi přetrhne, ale pro mě je Finsko domov. Navíc tu stát opravdu pomáhá vývoji v mnoha ohledech, zvlášť díky firmám jako je Rovio, Nokia nebo Supercell. O tom si můžeme v Čechách nechat bohužel zatím pouze zdát.

A proč Redhill? Poté, co jsme vydali WoT 1.0 jsem cítil, že je čas na změnu a předání žezla na tancích dál. Byla pro to dobrá chvíle. Po pár měsících odpočinku a návratu do Čech jsme začali řešit s Muumim, mým parťákem jak z Remedy tak z Wargamingu, co dál. I on odešel a my si řekli, že by nebyl špatný nápad zkusit využít naše zkušenosti, dát dohromady pár starých přátel z Remedy a  WG a založit něco svého – vybudovat nový tým, který by se zaměřil na taktické střílečky pro starší hráče, jako jsme i my. Hry, které by se vracely trochu ke kořenům a nabídly něco nového hráčům, pro které jsou moderní střílečky trochu moc rychlé a chaotické. Pro hráče, kteří by raději použili hlavu než reflexy.

Nine to Five pomalu ale jistě směřuje do Alpha verze a já doufám, že se s mnohými z Vás budu mít možnost setkat ve hře – stačí se přihlásit na www.ninetofive.game a nebo nás virtuálně navštívit na Discord serveru, kde si denně můžete promluvit s mnohými z nás – včetně mě – ať už o naší nové hře nebo o nápadech, které máte.

Čeští vývojáři v zahraničí: Miloš Jeřábek ninetofive

Štítky: cesti vyvojari v zahranici
Předchozí článek

Oficiální figurky Cyberpunk 2077

Další článek

Gamescom v klasické podobě letos nebude

Související články

Čeští vývojáři v zahraničí: Slightly Mad Studios
Speciály

Čeští vývojáři v zahraničí: Slightly Mad Studios

před 2 roky
Čeští vývojáři v zahraničí: Jiří Baran
Speciály

Čeští vývojáři v zahraničí: Jiří Baran

před 2 roky
Čeští vývojáři v zahraničí: Martin Holas
Speciály

Čeští vývojáři v zahraničí: Martin Holas

před 2 roky
Další článek
Gamescom v klasické podobě letos nebude

Gamescom v klasické podobě letos nebude

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    3 Komentáře
    0 Odpovědi
    0 Sledovatelé
     
    Komentář s nejvíce reakcemi
    Nejzajímavější komentáře
    3 Autoři komentářů
    Geralt z RivieMikoláš Fišerbogym999 Poslední komentující
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      nejnovější nejstarší s největším počtem hlasů
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
      Geralt z Rivie
      Komunita
      Level 46
      Geralt z Rivie
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Další super rozhovor, jen tak dál.

      Musíte být přihlášen10Musíte být přihlášen Odpověď
      17. 4. 2020 13:17
      Host
      Mikoláš Fišer
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Supr, jsem rád za rozhovory i s někým jiným než s Vávrou a Bočanem. Dík

      Musíte být přihlášen20Musíte být přihlášen Odpověď
      17. 4. 2020 9:59
      Bogym 999
      Komunita
      Level 31
      Bogym 999
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Víc takových rozhovorů prosím, víc! wink

      Musíte být přihlášen10Musíte být přihlášen Odpověď
      17. 4. 2020 8:17

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:


      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Epic rozdává zdarma AAA postapokalyptickou akci

      Epic rozdává zdarma AAA postapokalyptickou akci

      25. 5. 2023
      Steam

      Aktivujte si zdarma na Steamu oceňovaný titul z Warhammer univerza

      26. 5. 2023
      Need for Speed Underground 2

      Fanoušek vytvořil „remaster“ Need for Speed Underground 2

      24. 5. 2023
      Sáhněte na Steamu zdarma po cenami oceňované adventuře

      Sáhněte na Steamu zdarma po cenami oceňované adventuře

      26. 5. 2023
      Assassin's Creed Mirage

      Assassin’s Creed Mirage na Steamu nevyjde

      33
      Marvel's Spider-Man 2

      Marvel’s Spider-Man 2 na premiérových záběrech z hraní

      31
      Tvůrci Horizon Forbidden West: Burning Shores reagují na review bombing

      Tvůrci Horizon Forbidden West: Burning Shores reagují na review bombing

      28
      Mikoláš Tuček

      Mikoláš Tuček po 24 letech končí v časopisu Score

      26
      Přehled esport novinek z 21. týdne

      Přehled esport novinek z 21. týdne

      28. 5. 2023
      Divoká závodní hra Warhammer 40 000: Speed Freeks vás nechá nepřátele ničit ve velkém

      Divoká závodní hra Warhammer 40 000: Speed Freeks vás nechá nepřátele ničit ve velkém

      28. 5. 2023
      Warhammer

      Na Steamu a GOGu probíhá výprodej věnovaný značce Warhammer

      28. 5. 2023
      Nové video z Diablo IV se dívá podrobně na Pána teroru

      Nové video z Diablo IV se dívá podrobně na Pána teroru

      28. 5. 2023

      Nejnovější komentáře

      • Troglodyt: John Wick by se již brzy mohl dočkat oznámení AAA hry
      • Mr.Cvok: PvE mělo být v Overwatch 2 zrušeno kvůli nízké rentabilitě
      • MK55555: Battlefield 2042 nás v nové sezóně opravdu zavede do České republiky
      • Jendus: Assassin’s Creed Mirage na Steamu nevyjde
      • Geralt z Rivie: John Wick by se již brzy mohl dočkat oznámení AAA hry
      • SamFisher: Assassin’s Creed Mirage na Steamu nevyjde
      Diablo IV

      Diablo IV obdrželo příběhový launch trailer

      22. 5. 2023
      Call of Duty

      Fanoušci chtěli vytvořit ultimátní Call of Duty, Activision pohrozil žalobou

      22. 5. 2023
      Assassin's Creed Mirage

      Assassin’s Creed Mirage obdržel nový trailer a datum vydání

      24. 5. 2023
      PlayStation

      PlayStation zahájil expanzi na poli live-service her

      26. 5. 2023
      Bungie oživuje Marathon

      Bungie oživuje Marathon

      24. 5. 2023
      Sword of the Sea

      Autoři her Journey a Abzu představili novou hru s názvem Sword of the Sea

      26. 5. 2023
      Přehled HW novinek z 13. týdne

      Přehled HW novinek z 21. týdne

      27. 5. 2023

      O Zing.cz


      Zing je online magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Majitelem herního magazínu Zing.cz je agentura Grunex.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2023 Zing & Grunex

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Heureka
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2023 Zing & Grunex

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář