Uživatel nepřihlášen
Přidej se k odboji v Lego Star Wars The Force awakens
 

Tvůrci Total War: Warhammer ukazují v novém videu obléhání Altdorfu

Úterý 29.3.2016 17:52 - Autor: Ondřej "ThainDegu" Zeman - Rubrika: Novinky Novinka

Padne hlavní město lidského impéria pod náporem upíří armády?

Před dvěma týdny jsme vám za pomoci vývojářského blogu přiblížili redefinici obléhacích bitev. V té době jsme prakticky pracovali jen s informacemi od samotných tvůrců. Nyní se díky novým záznamům z obsazování měst můžeme podívat na to, jak vypadá útok na hradby v praxi.

Upíří armáda složená prakticky jen z kontaktních jednotek bude při boji využívat taktiku postradatelných jednotek. Do předních linií se budou tlačit hlavně zombie a základní kostlivci, zbytek vojska bude čekat vždy na moment přímého útoku. Krom postradatelných vojáků bude upíří vojsko cílit také na magii. Nekromancie a temná kouzla jsou pro jejich úspěch zásadní. Pokud ztratí svého vojevůdce, celá armáda se rozpadne v prach.

Výčet upířích jednotek jsme tu již jednou měli, takže se nyní trošku víc zaměříme na bitevní pole. Město Altdorf je říšská metropole. Osobně bych čekal trošku víc taktického prostoru. Vývojáři dávají hráči k dispozici jen suše vypadající hradby a pár městských ulic.  Oproti minulým dílům série Total War tu dobývání vypadá primitivně. Mimo to má lidské město naprosto stejný půdorys jako trpasličí Karak, změnil se mu prakticky jen vizuální kabátec.

Do vydání nového Total War: Warhammer zbývají skoro dva měsíce. Snad se tvůrcům díky odkladu podaří vyladit jejich dílo do podoby, v které ho bude schopná akceptovat jak komunita Total War, tak i univerza Warhammeru.

Tisk
Total War: Warhammer na PC, Mac, SteamOSScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Total War: Warhammer Screenshot ze hry Total War: Warhammer Screenshot ze hry Total War: Warhammer Screenshot ze hry Total War: Warhammer Screenshot ze hry Total War: Warhammer Screenshot ze hry Total War: Warhammer Screenshot ze hry Total War: Warhammer Screenshot ze hry Total War: Warhammer
Související novinky
 
Total War: Warhammer nejrychleji prodávaným dílem série

Total War: Warhammer nejrychleji prodávaným dílem série

Pondělí 30.5.2016 10:54 - Za tři dny tahle strategie dosáhla na půl milionu prodaných kopií. Přečíst celý článek »

Epický trailer k vydání Total War: Warhammer

Epický trailer k vydání Total War: Warhammer

Pondělí 23.5.2016 15:25 - Vyberte si svou stranu a pokořte tento svět! Přečíst celý článek »

Nebezpeční draci v Total War: Warhammer

Nebezpeční draci v Total War: Warhammer

Pondělí 23.5.2016 09:32 - Po příletu draka na bojiště nastane chaos. Přečíst celý článek »

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Tvůrci Total War: Warhammer ukazují v novém videu obléhání Altdorfu
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
HruLeX    Ideální prostředí na udělání modu LOTR. Nějaký moddeři se vždycky najdou. Tak budu jen doufat. :DHruLeXhrulex9622    1.4.2016 16:27 HruLeX

@ odpověď na komentář od Finch182:Ideální prostředí na udělání modu LOTR. Nějaký moddeři se vždycky najdou. Tak budu jen doufat. :D

Finch182 napsal:Je to warhammer a nie LOTR....

Finch182    Je to warhammer a nie LOTR....Finch182finch1826496    1.4.2016 12:58 Finch182

@ odpověď na komentář od Žolík:Je to warhammer a nie LOTR....

Žolík napsal:To by bylo dobrý :D Ale stejně jsem zvědavý na to zpracování a chování cele té hry. Feeling mam z toho celkem dobry, ale jen aby nepřišlo misto toho zklamání :D Pokud tam bude Gimli nebo nějaký Durinův syn takby to bylo epic :D :D

Žolík    To by bylo dobrý :D Ale stejně jsem zvědavý na to zpracování a chování cele té hry. Feeling mam z toho celkem dobry, ale jen aby nepřišlo misto toho zklamání :D Pokud tam bude Gimli nebo nějaký Durinův syn takby to bylo epic :D :DŽolíkzolik14405    1.4.2016 12:41 Žolík

@ odpověď na komentář od HruLeX:To by bylo dobrý :D Ale stejně jsem zvědavý na to zpracování a chování cele té hry. Feeling mam z toho celkem dobry, ale jen aby nepřišlo misto toho zklamání :D Pokud tam bude Gimli nebo nějaký Durinův syn takby to bylo epic :D :D

HruLeX napsal:Já to spíš vidím na postavení Gimli's army :D

HruLeX    Já to spíš vidím na postavení Gimli's army :DHruLeXhrulex9622    31.3.2016 10:23 HruLeX

@ odpověď na komentář od Žolík:Já to spíš vidím na postavení Gimli's army :D

Žolík napsal:Tak na tohle se moooc těšim :) Vypadá to zatim dobře. Doufejm, že se poučí a trochu něco udělají s výstavbou měst. Zajima mě hrozně jednotlivé volby ras a jejich vliv a schopnosti vůči ostatním rasám třeba v boji. Když si vezmem tuhle bitvu tak to bylo něco jako z pána prstenu nebo z warcraftu :D Samozřejmě, že budu hrát za lidi jako Klaďas ! :D Ale tenhle titul má dvě možnosti, bud to bude totální propadákk nebo to bude šupa a zahrajeme si něco co tu ještě nebylo :)

Žolík    Tak na tohle se moooc těšim :) Vypadá to zatim dobře. Doufejm, že se poučí a trochu něco udělají s výstavbou měst. Zajima mě hrozně jednotlivé volby ras a jejich vliv a schopnosti vůči ostatním rasám třeba v boji. Když si vezmem tuhle bitvu tak to bylo něco jako z pána prstenu nebo z warcraftu :D Samozřejmě, že budu hrát za lidi jako Klaďas ! :D Ale tenhle titul má dvě možnosti, bud to bude totální propadákk nebo to bude šupa a zahrajeme si něco co tu ještě nebylo :)Žolíkzolik14405    31.3.2016 09:29 Žolík

Tak na tohle se moooc těšim :) Vypadá to zatim dobře. Doufejm, že se poučí a trochu něco udělají s výstavbou měst. Zajima mě hrozně jednotlivé volby ras a jejich vliv a schopnosti vůči ostatním rasám třeba v boji. Když si vezmem tuhle bitvu tak to bylo něco jako z pána prstenu nebo z warcraftu :D Samozřejmě, že budu hrát za lidi jako Klaďas ! :D Ale tenhle titul má dvě možnosti, bud to bude totální propadákk nebo to bude šupa a zahrajeme si něco co tu ještě nebylo :)

HruLeX    Tak na jednu stranu mě těší, že bitva o metr čtvereční bude trvat déle, bez možností nějakého většího manévrování a rozbití nepřítele v jeho slabině. Ale i tak mě kolikrát mrzelo, že v predchozích díle stačilo do jednotek naletět, rozbít jím asi 50 vojáku z 200 a už chtěli utíkat z boje. Ale tak to je samozřejmě i obtížností. Rád bych hrál i legendary mod bitvý, ale kde AI cheatuje v kampani tak to se nedá moc zahrát. Je úplně jasné že jeho ekonomika je těžce v minusu, ale stejně si během 2 tahů postaví armádu, kterou hráč staví aspoň 5 tahů. Ale tak to už jsem odběhnul od tématu.

Asi to za ten měsíc už nestihnou nějak dodělat, ale tak budu doufat, že to doženou během roku. A nebudou přemýšlet nad dalším titulem, když ten předchozí má ještě svoje "mouchy". Řešením není je přenést do dalšího titulu a dělat, že o nich nevědí.
HruLeXhrulex9622
    30.3.2016 16:49
HruLeX

@ odpověď na komentář od M1L4N:Tak na jednu stranu mě těší, že bitva o metr čtvereční bude trvat déle, bez možností nějakého většího manévrování a rozbití nepřítele v jeho slabině. Ale i tak mě kolikrát mrzelo, že v predchozích díle stačilo do jednotek naletět, rozbít jím asi 50 vojáku z 200 a už chtěli utíkat z boje. Ale tak to je samozřejmě i obtížností. Rád bych hrál i legendary mod bitvý, ale kde AI cheatuje v kampani tak to se nedá moc zahrát. Je úplně jasné že jeho ekonomika je těžce v minusu, ale stejně si během 2 tahů postaví armádu, kterou hráč staví aspoň 5 tahů. Ale tak to už jsem odběhnul od tématu.

Asi to za ten měsíc už nestihnou nějak dodělat, ale tak budu doufat, že to doženou během roku. A nebudou přemýšlet nad dalším titulem, když ten předchozí má ještě svoje "mouchy". Řešením není je přenést do dalšího titulu a dělat, že o nich nevědí.

M1L4N napsal:Města jsou menší schválně, vývojáři chtěj aby se boj soustředil na jednu část, proto vylepšili boj na hradbách a taky jejich AI neuměla dobře bránit když jsi s několika věžma šel z několika stran. Takhle to bude o tom jednom velkym průlomu ;)

Finch182   2x   AI v tych total waroch sa viditelne naposledy zlepsovala tak od rome 1 k medievalu 2 a odvtedy mi pride stale rovnaka s rovnakymi stupidnymi chybami co je skoda. Aspon je to ale konecne novy total war a som na to zvedavy. U Rome 2 som zabil dost hodin aj ked som mal iste vyhrady, atilovi som dal hodinu, to hranie na mape a nove systemy ma neoslovili. Zaroven aj pockam jak na tom budu s DLC, vystrihnuty obsah z Rome 2 ako napriklad moznost hrat za grekov az s DLC povazujem za jeden z najvacsich hnusov co som v hernom priemysle videl a nic take nepodporimFinch182finch1826496    30.3.2016 13:11 Finch182

AI v tych total waroch sa viditelne naposledy zlepsovala tak od rome 1 k medievalu 2 a odvtedy mi pride stale rovnaka s rovnakymi stupidnymi chybami co je skoda. Aspon je to ale konecne novy total war a som na to zvedavy. U Rome 2 som zabil dost hodin aj ked som mal iste vyhrady, atilovi som dal hodinu, to hranie na mape a nove systemy ma neoslovili. Zaroven aj pockam jak na tom budu s DLC, vystrihnuty obsah z Rome 2 ako napriklad moznost hrat za grekov az s DLC povazujem za jeden z najvacsich hnusov co som v hernom priemysle videl a nic take nepodporim

ThainDegu člen redakce    Popravdě také nechápu myšlenku omezení měst, zarazilo mě to již u Rome 2 kde se dal Řím či jiná velká města díky systému staveb expandovat minimálně no. Je to škoda možná se to ale časem trošku změní. Osobně v to doufám.

M1L4N: Jistě jsou menší hlavně kvůli AI přesto bych čekal město s trošku větší velikostí, třeba ještě jednu ústupovou linii hradeb či jiné věci které by dávali prostor taktice. + Co jsem tak koukal na video AI stále nebyla schopná reagovat na útok viz levá část hradeb jenže je ve videu plně nekrytá :(

Norb: Nesmysl sám o sobě je útočit s menší armádou na město. Ale tak prohrou mohl poukázat na to jak je AI chytrá že ho porazila :D
ThainDeguthaindegu27578
    30.3.2016 12:17
ThainDegu

@ odpověď na komentář od druidmv:Popravdě také nechápu myšlenku omezení měst, zarazilo mě to již u Rome 2 kde se dal Řím či jiná velká města díky systému staveb expandovat minimálně no. Je to škoda možná se to ale časem trošku změní. Osobně v to doufám.

M1L4N: Jistě jsou menší hlavně kvůli AI přesto bych čekal město s trošku větší velikostí, třeba ještě jednu ústupovou linii hradeb či jiné věci které by dávali prostor taktice. + Co jsem tak koukal na video AI stále nebyla schopná reagovat na útok viz levá část hradeb jenže je ve videu plně nekrytá :(

Norb: Nesmysl sám o sobě je útočit s menší armádou na město. Ale tak prohrou mohl poukázat na to jak je AI chytrá že ho porazila :DKomentář byl autorem naposledy upraven 30.3.2016 13:27

Původní verze před úpravami:Popravdě také nechápu myšlenku omezení měst, zarazilo mě to již u Rome 2 kde se dal Řím či jiná velká města díky systému staveb expandovat minimálně no. Je to škoda možná se to ale časem trošku změní. Osobně v to doufám.

M1L4N: Jistě jsou menší hlavně kvůli AI přesto bych čekal město s trošku větší velikostí, třeba ještě jednu ústupovou linii hradeb či jiné věci které by dávali prostor taktice. + Co jsem tak koukal na video AI stále nebyla schopná reagovat na útok viz levá část hradeb jenže je ve videu plně nekrytá :(

druidmv napsal:Já si právě dovedu představit, že bohužel jo :(. Už jen kdyby nechali stávající systém výstavby ve městech (kapacita druhů budov - naprostá blbost) .

druidmv    Já si právě dovedu představit, že bohužel jo :(. Už jen kdyby nechali stávající systém výstavby ve městech (kapacita druhů budov - naprostá blbost) .druidmvdruidmv2241    30.3.2016 07:57 druidmv

@ odpověď na komentář od ThainDegu:Já si právě dovedu představit, že bohužel jo :(. Už jen kdyby nechali stávající systém výstavby ve městech (kapacita druhů budov - naprostá blbost) .

ThainDegu napsal:Tak to jsme na tom stejně, no doufám že se jim Warhammer téma podaří alespoň správně uchopit a mírně tím vykompenzovat to že si na M III ještě chvíli počkáme :D

druidmv: No zatím je to v tomto směru hodně na prd. TW: Warhammer to při troše štěstí může změnit. Zrovna u Medieval 3 by se prakticky nedalo nic zkazit.

M1L4N    Města jsou menší schválně, vývojáři chtěj aby se boj soustředil na jednu část, proto vylepšili boj na hradbách a taky jejich AI neuměla dobře bránit když jsi s několika věžma šel z několika stran. Takhle to bude o tom jednom velkym průlomu ;)M1L4Nm1l4n46923    29.3.2016 21:42 M1L4N

@ odpověď na komentář od HruLeX:Města jsou menší schválně, vývojáři chtěj aby se boj soustředil na jednu část, proto vylepšili boj na hradbách a taky jejich AI neuměla dobře bránit když jsi s několika věžma šel z několika stran. Takhle to bude o tom jednom velkym průlomu ;)

HruLeX napsal:Vypadá to skvěle. Doufám že ty města trošku zvětší a budou více variabilní. Na můj vkus mi přijde, že Empire (nebo jak se to jmenuje) město obsahuje až moc znamení smrti, jako lebky, socha s kosama. Každopádně si stejně počkám tak aspoň čtvrt roku a uvidím co se bude dále dít. Mezitím budu zabíjet čas s Shogunem a Rome 2. :dance:

HruLeX    Vypadá to skvěle. Doufám že ty města trošku zvětší a budou více variabilní. Na můj vkus mi přijde, že Empire (nebo jak se to jmenuje) město obsahuje až moc znamení smrti, jako lebky, socha s kosama. Každopádně si stejně počkám tak aspoň čtvrt roku a uvidím co se bude dále dít. Mezitím budu zabíjet čas s Shogunem a Rome 2. :dance:HruLeXhrulex9622    29.3.2016 20:38 HruLeX

Vypadá to skvěle. Doufám že ty města trošku zvětší a budou více variabilní. Na můj vkus mi přijde, že Empire (nebo jak se to jmenuje) město obsahuje až moc znamení smrti, jako lebky, socha s kosama. Každopádně si stejně počkám tak aspoň čtvrt roku a uvidím co se bude dále dít. Mezitím budu zabíjet čas s Shogunem a Rome 2. :dance:

M1L4N    Začínam se na tohle už docela těšit, konečně pořádná různorodost frakcí. Medieval 3 by byl super, ale rád bych taky viděl něco prvo/druhoválečného... Nebo steampunk Total War!M1L4Nm1l4n46923    29.3.2016 20:19 M1L4N

Začínam se na tohle už docela těšit, konečně pořádná různorodost frakcí. Medieval 3 by byl super, ale rád bych taky viděl něco prvo/druhoválečného... Nebo steampunk Total War!

Norb    Hroznej noobNorbnorb10722    29.3.2016 19:43 Norb

Hroznej noob

ThainDegu člen redakce   2x   Tak to jsme na tom stejně, no doufám že se jim Warhammer téma podaří alespoň správně uchopit a mírně tím vykompenzovat to že si na M III ještě chvíli počkáme :D

druidmv: No zatím je to v tomto směru hodně na prd. TW: Warhammer to při troše štěstí může změnit. Zrovna u Medieval 3 by se prakticky nedalo nic zkazit.
ThainDeguthaindegu27578
    29.3.2016 19:26
ThainDegu

@ odpověď na komentář od MachujaNapitchi:Tak to jsme na tom stejně, no doufám že se jim Warhammer téma podaří alespoň správně uchopit a mírně tím vykompenzovat to že si na M III ještě chvíli počkáme :D

druidmv: No zatím je to v tomto směru hodně na prd. TW: Warhammer to při troše štěstí může změnit. Zrovna u Medieval 3 by se prakticky nedalo nic zkazit.

MachujaNapitchi napsal:Protože kdyby vyšel, tak by můj život znamenal pár měsíců u PC ale od Shoguna jsem schopen si dát přestávku. :-D

MachujaNapitchi   2x   Protože kdyby vyšel, tak by můj život znamenal pár měsíců u PC ale od Shoguna jsem schopen si dát přestávku. :-DMachujaNapitchimachujanapitchi31798    29.3.2016 19:11 MachujaNapitchi

@ odpověď na komentář od ThainDegu:Protože kdyby vyšel, tak by můj život znamenal pár měsíců u PC ale od Shoguna jsem schopen si dát přestávku. :-D

ThainDegu napsal:Proč ne přímo Medieval III ? :D

druidmv   1x   Normálně bych při oznámení Medieval 3 radostí chodil po zdech, ale s tím jak od Empire se*ou co můžou (s vyjímkou právě Shoguna) si říkám...radši ne.druidmvdruidmv2241    29.3.2016 18:53 druidmv

@ odpověď na komentář od ThainDegu:Normálně bych při oznámení Medieval 3 radostí chodil po zdech, ale s tím jak od Empire se*ou co můžou (s vyjímkou právě Shoguna) si říkám...radši ne.

ThainDegu napsal:Proč ne přímo Medieval III ? :D

ThainDegu člen redakce   4x   Proč ne přímo Medieval III ? :DThainDeguthaindegu27578    29.3.2016 18:47 ThainDegu

@ odpověď na komentář od MachujaNapitchi:Proč ne přímo Medieval III ? :D

MachujaNapitchi napsal:Raději bych dalšího Shoguna. . :-D

MachujaNapitchi   2x   Raději bych dalšího Shoguna. . :-DMachujaNapitchimachujanapitchi31798    29.3.2016 18:03 MachujaNapitchi

Raději bych dalšího Shoguna. . :-D

Diskuze na fóru

STEAM -všechno sem (6437 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (11313 příspěvků), R9 280x vs R9 390 (14 příspěvků), FarCry 3 hledám hráče (8 příspěvků), Co právě ted hrajete? (389 příspěvků), Karty Yu-Gi-Oh (5 příspěvků), Creative - forum pro kreativní lidi (636 příspěvků), Inzerce na Zingu (74 příspěvků), Trance - Progressive mix 37 (279 příspěvků), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (4339 příspěvků), Bazar knih (13 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Rozhovor s Jindrou Rohlíkem o Branách Skeldalu 3: 7 mágů

Autor Bran Skeldalu o svém novém projektu, minulosti a budoucnosti.

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC a handheld
 
 
Mirror's Edge Catalyst - potěšující zklamání

Do stejné řeky dvakrát nevkročíš, říká se. V EA to ale zkusili a bohužel po druhé je voda studenější než tehdy.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole
 
 
Fallout 4 - druhá várka DLC pod drobnohledem

V postupně aktualizovaném článku hodnotíme druhou a zároveň poslední trojici DLC pro Fallout 4, které lze získat díky Season Passu nebo koupit…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Zaklínač 3 a jeho easter eggy - třetí část

Potřetí a tentokrát už vážně naposled rozebíráme různé vtípky a narážky v Zaklínači 3, konkrétně v datadisku O víně a krvi. Nechybí ani komentář…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Fallout 4 - první várka DLC pod drobnohledem

V postupně aktualizovaném článku hodnotíme první tři DLC pro Fallout 4, které lze získat díky Season Passu nebo koupit samostatně. Končíme s třetím…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole