Uživatel nepřihlášen
   

Dojmy z Gamescomu: Assassin's Creed: Origins

Pondělí 28.8.2017 15:53 - Autor: Filip "Filca" Němec - Rubrika: Preview Preview Assassin's Creed: Origins

Pokud jste na sérii Assassin's Creed zanevřeli, neházejte ještě flintu do žita.

Na letošní Gamescom si Ubisoft přivezl hned několik titulů, přičemž největší zájem zcela logicky budila dvojice Far Cry 5 a Assassin's Creed: Origins. Obě série už mají za sebou několik povedených dílů a dá se logicky očekávat, že ještě několik dalších pokračování spatří světlo světa. V tomto bodě však podobnost končí. Zatímco Far Cry 5, ke kterému se vrátíme ještě v samostatných dojmech z Gamescomu, se dal na cestu především zvětšování světa a drobných vylepšení, série Assassin's Creed dostává s dílem Origins notný upgrade. Nejedná se však o návrat ke kořenům, jak by podtitul mohl naznačovat. Jde o zcela nový vývojový stupeň a určitě se vám bude líbit.

Origins zdobí dvě zásadní změny. Tou první je kompletní výměna prostředí a příběhového zasazení. Musíte uznat, že skočit z relativně moderního Londýna do Egypta, kde začneme příběh už v roce 49 před našim letopočtem, je významný posun. Druhou novinkou je zcela přepracovaný soubojový systém. Spojením těchto dvou velkých změn vzniká něco, co v rámci série jednak nemá obdoby a zároveň jde po dlouhé době o významný kvalitativní posun.

Nejlepší obrana je útok

Středobodem našeho testování na Gamescomu byl právě soubojový systém, který nechává kompletně zapomenout na oblíbený, ale v zásadě dost hloupý mechanizmus blokování a protiútoků. Předchozí díly série se vyznačovaly přítomností jakési bubliny, do které jste byli uzavření vy a jeden protivník, přestože kolem vás stálo třeba i deset nepřátel najednou. Pokud jste svým ne zrovna asasínským přístupem přilákali další dva nepřátele, velké starosti vám to nedělalo. Prostě jste jen museli vykrývat protiútoky nepřátel a něco déle. Na to však můžete, respektive musíte, nyní zapomenout. Jen jeden nepřítel navíc vás už může stát život, soubojový systém totiž není ani tak těžší, jako jiný.

„Souboje jsou výrazně taktičtější než doposud a mají, podobně jako třeba v Bloodborne, určitý rytmus.“

Základní změnou je kompletní redefinice systému, kdy nyní můžete bojovat s několika soupeři najednou. Ve výsledku záleží především na jejich vzdálenosti vůči vám a vaší zbrani. Není problém se tak rozmáchnout sekyrou a zasáhnout třeba pět nepřátel kolem sebe. S tím jde ruku v ruce i změna zbrojního arzenálu a jeho používání. Zbraně na krátkou vzdálenost mají nyní klasickou kombinaci rychlého útoku s menším poškozením a silnějšího, zároveň však pomalejšího útoku. Už to dává najevo, že souboje jsou výrazně taktičtější než doposud a mají, podobně jako třeba v Bloodborne, určitý rytmus. Soubojovou alchymii doplní také štít, který však neslouží ke klasickému blokování, ale musíte jeho zvednutí načasovat vždy vůči nepřátelskému útoku, s čímž jsem měl z počátku značné problémy. Celé kombo poté doplňují úskoky, bez kterých to rozhodně nepůjde.




Poslední kapkou do studnice nových způsobů boje je luk, který už efektně představil filmový trailer. Ten bude sloužit především pro taktičtější operace jako tichá zbraň na dálku, ale i souboje nablízko nabídnou občas prostor pro jeho využití. Není totiž překvapením, že hra nabídne různé variace luků. Chybět nebude jak přesný luk na dálku s vysokým poškozením, který zastoupí klasickou odstřelovačku, tak i jakýsi luk-brokovnice, jenž dokáže vystřelit několik šípů najednou. Podle toho, co jsme zatím mohli vidět, bude hra nabízet co do množství a variací opravdu velkou nabídku zbraní, nejen co se zmíněných variací luků týče, ale také nejrůznější dýky, meče, sekery či palcáty. Stejně tak Origins nabídne různé varianty štítů, minimálně co se nepřátel týče. To, jak moc bude moci měnit Bayek svůj kulatý štít, zatím nevíme.

Souboje se celkově nesou daleko více v taktičtějším duchu. Musíte nad nimi přemýšlet především ve spojitosti s tím, jaký druh soupeře proti vám stojí. Jeden na jednoho je většina soubojů spíše efektní lahůdkou, pokud neuděláte vyloženě nějaký velký přešlap, ovšem jakmile proti vám stojí dva nebo tři nepřátelé, už je třeba dávat opravdu velký pozor, protože útočí všichni najednou a vy tak musíte využívat kompletní repertoár zbraní a soubojových technik. Pokud však svým hlasitým počínáním přilákáte ještě další nepřátele, je někdy nejlepší možnou cestou zbabělý úprk. Osobně mám trošku pocit, že především v uzavřenějších prostorách jsou nepřátelé opravdu hodně krátkozrací. Novinkou v tomto směru je také indikace vašeho zmizení z dosahu nepřítele. Doposud jsme byli zvyklí na zanechání jakéhosi bílého stínu svojí postavy, v Origins se však postava hlavního hrdiny na okamžik světle zamihotá, už však za sebou nic nezanecháváte.

Černá labuť na obzoru

Přestože se jedná o dobu více než dva tisíce let vzdálenou, vlastně lze v sérii Assassin's Creed najít jen stěží větší paralelu se současnou dobou. Politici jsou pouze loutky řízené mocenskými skupinami, prostý lid je pouze krysami ve velkém koloběhu impéria a vládci rozhazujíce peníze, které nemají, pomalu ale jistě tak způsobují vysokou inflaci. V roce 49 př. n. l. se Egypt ocitá uprostřed občanské války, která zuří mezi Kleopatrou a Ptolemaiem XIII. Kromě politického boje (a mimo jiné také sourozeneckého) začíná vzrůstat vliv nejrůznějších mocenských skupin, které se snaží prosazovat své osobní zájmy skrze své politické loutky. Válečné výboje mezitím zatěžují ekonomiku a není tak výjimkou ani hladomor, společenské nepokoje a enormní růst cenové hladiny. Na scénu se navíc připlete také věhlasný vojevůdce Julius Caesar a římské impérium.

Osobně zasazení opravdu hodně kvituji, Egypt působí tematicky ale i vizuálně daleko zajímavěji než třeba Londýn a jeho historická studnice míšená s mytologií je prakticky neomezená. V tomto bodě se však dostávám k něčemu, co mě osobně trošičku znepokojuje. Všimli jste si, že si už notnou dobu čtete o nové hře ze série Assassin's Creed ale zatím nepadlo nic o nosné lince celé série – souboji mezi Templáři a Asasíny? Vzhledem k tomu, v jakém období dějin se hra odehrává, ještě ani jeden z těchto cechů pravděpodobně neexistoval a přestože o tom autoři zatím moc nemluví, nejspíše se tato dějoví linka ve hře neobjeví. Samotný Bayek v demoverzi dokonce nemá ani proslulou asasínskou vystřelovací čepel, přestože ve filmovém traileru k vidění je.

Dost možná nás ale zatím autoři jen natahují jako strunu, protože série Assassin's Creed má ještě jednu příběhovou linku, která se odehrává v současnosti a ačkoli co do hratelnosti nikdy nenabídla cokoliv extra, příběhově dokáže často spustit vaši čelist hluboko dolů. Ani z této části jsme však zatím nic neviděli, přesto o její přítomnosti ve hře absolutně nepochybuji. Už několikrát ale o přítomnosti vývojáři mluvili a tvrdili, že bude tentokrát mnohem zajímavější, i po stránce hratelnosti. Zůstává tak otázkou, co v tomto případě tyto části hry nabídnou, respektive proč se vlastně prostřednictvím Animu vůbec do Egypta vydáváme. Nepůjde nakonec o samotný zrod celého konfliktu Asasínů a Templářů? Nebo o něco ještě většího?




Utopen v poušti

Rozlehlý, detailní a zábavný svět je už mantrou každého dílu série, nutno však dodat, že Origins v tomto směru nabízí opravdu velký příslib a také značné změny. Hra nabídne pozměněný systém lootu, který skýtá velké množství surovin pro crafting, významnou součástí bude také lov. Dost možná se v tomto směru autoři inspirovali u kolegů pracujících na sérii Far Cry. Právě lov bude jedním ze tří směrů, ve kterých se můžete zdokonalovat prostřednictvím skillů, kterých Origins nabídne opravdu mnoho. Z toho je cítit příklon k tomu, že si můžete svůj herní styl do jisté míry přizpůsobit podle svých potřeb. Nejenže jednotlivé skilly umožní například možnost nést dvě zbraně najednou nebo odemknout nová komba, můžete se také profilovat více jako lovec nebo naopak odemykat nejrůznější mystické schopnosti. To je směr, o kterém zatím moc nevíme, ale osobně se na něj hodně těším. Egyptská mytologie je totiž skvělou předlohou.

„Svět působí velmi rozmanitě, a přestože se jedná především o poušť, rozhodně není pustý.“

Rozlehlost celého světa připomíná kupříkladu Black Flag, avšak je zde daleko více souše, které svým pestrým vizuálem nutí k prozkoumávání. Potěšující je také vymodelované dno nejrůznějších vodních ploch. Potápění vypadá vizuálně velmi líbivě a mořské dno nabízí nejrůznější poklady. Časově omezená možnost vyzkoušet si hru na výstavišti v Kolíně nad Rýnem byla obtížná především v tom směru, že jsem chtěl zkusit jednoduše všechno, co hra nabízela. Svět působí velmi rozmanitě, a přestože se jedná především o poušť, rozhodně není pustý. Co do vedlejších úkolů nabízí opravdu velké množství herní zábavy a podle všeho by nemělo jít jen o generovanou výplň. Je toho už poměrně hodně, co o hře víme, a výsledný mix rozhodně naznačuje nejlepší díl série za poslední dobu.

Assassin's Creed: Origins vychází 27. října pro PC, PS4 a Xbox One. Hru předobjednáte na Xzone.cz a GameExpres.sk.

Assassin's Creed: Origins na PC, PS4, Xbox OneHodnocení hry
Těšíme se
  • na rozlehlý, ale zajímavý svět
  • na zajímavé příběhové zasazení
  • na egyptskou mytologii
Bojíme se
  • jak bude vypadat příběhová linka odehrávající se v současnosti
  • velkého množství stejných úkolů
Shrnutí: Velmi zajímavé a slibné zasazení, kompletně přepracovaný systém soubojů a uchvacující svět. Zatím vše nasvědčuje tomu, že Assassin's Creed: Origins bude velmi kvalitním dílem série, která už potřebovala nějakou vzpruhu.
Tisk  
Assassin's Creed: Origins na PC, PS4, Xbox OneScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Assassin's Creed: Origins Screenshot ze hry Assassin's Creed: Origins Screenshot ze hry Assassin's Creed: Origins Screenshot ze hry Assassin's Creed: Origins Screenshot ze hry Assassin's Creed: Origins Screenshot ze hry Assassin's Creed: Origins Screenshot ze hry Assassin's Creed: Origins Screenshot ze hry Assassin's Creed: Origins

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář ke článku Dojmy z Gamescomu: Assassin's Creed: Origins
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Talles2    Tady je vypsaný jaký jsou rozdíly v edicích:
odkaz ]
Talles2talles220489
    9.10.2017 07:38
Talles2

Tady je vypsaný jaký jsou rozdíly v edicích:
odkaz ]

bomp    Lidi jakej je rozdíl v Standart edition a Deluxe edition?bompbomp29536    8.10.2017 19:52 bomp

Lidi jakej je rozdíl v Standart edition a Deluxe edition?

Ondra Kenway   1x   Myslím, že kdyby byl Origins posledním dílem, tak by to na rovinu řekli. A taky myslím, že by to během jednoho dílu nestihli ukončit, přeci jen máme tu Juno a její Nástroje první vůle, Templáře, kde ještě neodhalili ani nejvyššího vůdce - General of the Cross. Ale souhlasím, že by to měli ukončit, ne, že by série upadal, podle mě je to stále velmi kvalitní, ale už bych rád viděl konec, minimálně hlavní dějové linky v současnosti. Já bych byl rád, kdyby vyšla trilogie s Bayekem (Egypt, poté Řím a nakonec Řecko) a to by byly poslední díly, takže maximálně ještě 3 díly a konec, ale to nevím, jestli to ukončej po třech.Ondra Kenwayondra-kenway38411    2.9.2017 18:17 Ondra Kenway

@ odpověď na komentář od fabioozo86:Myslím, že kdyby byl Origins posledním dílem, tak by to na rovinu řekli. A taky myslím, že by to během jednoho dílu nestihli ukončit, přeci jen máme tu Juno a její Nástroje první vůle, Templáře, kde ještě neodhalili ani nejvyššího vůdce - General of the Cross. Ale souhlasím, že by to měli ukončit, ne, že by série upadal, podle mě je to stále velmi kvalitní, ale už bych rád viděl konec, minimálně hlavní dějové linky v současnosti. Já bych byl rád, kdyby vyšla trilogie s Bayekem (Egypt, poté Řím a nakonec Řecko) a to by byly poslední díly, takže maximálně ještě 3 díly a konec, ale to nevím, jestli to ukončej po třech.

fabioozo86 napsal:Uz by meli serii konecne nejak dustojne ukoncit. treba je ACO poslednim dilem. Je to super serie hraju i ted po x letech znovu vsecky dily (aktualne AC3) . prijde mi to ale jako by AC1 byla stara 120tka a dalsi dil by byl nakej tuningovej dil navic - ale furt je to 120tka. ktera uz ma sve leta za sebou :lol:

fabioozo86    Uz by meli serii konecne nejak dustojne ukoncit. treba je ACO poslednim dilem. Je to super serie hraju i ted po x letech znovu vsecky dily (aktualne AC3) . prijde mi to ale jako by AC1 byla stara 120tka a dalsi dil by byl nakej tuningovej dil navic - ale furt je to 120tka. ktera uz ma sve leta za sebou :lol:fabioozo86fabioozo8630923    2.9.2017 16:27 fabioozo86

Uz by meli serii konecne nejak dustojne ukoncit. treba je ACO poslednim dilem. Je to super serie hraju i ted po x letech znovu vsecky dily (aktualne AC3) . prijde mi to ale jako by AC1 byla stara 120tka a dalsi dil by byl nakej tuningovej dil navic - ale furt je to 120tka. ktera uz ma sve leta za sebou :lol:

Corvus   2x   Správně! Nejlepší cenovka a poměr cena/obsah :-)Corvuscorvus13394    29.8.2017 18:30 Corvus

@ odpověď na komentář od DepešákDom:Správně! Nejlepší cenovka a poměr cena/obsah :-)

DepešákDom napsal:No my s kamosem jdeme do Dawn of the Creed edice...jako, predobjednano pac tohle bude paradni parba: 3

Corvus   1x   Nááádhera! ! ! :-) Zatím se mé vize beze zbytku naplňují. Ať čtu co čtu na jakékoliv stránce :-) Čeká mě nejlepší Assassin a jsem rád, že jsem si na něj počkal! :-)Corvuscorvus13394    29.8.2017 18:30 Corvus

Nááádhera! ! ! :-) Zatím se mé vize beze zbytku naplňují. Ať čtu co čtu na jakékoliv stránce :-) Čeká mě nejlepší Assassin a jsem rád, že jsem si na něj počkal! :-)

DepešákDom   3x   No my s kamosem jdeme do Dawn of the Creed edice...jako, predobjednano pac tohle bude paradni parba: 3DepešákDomdepesakdom3408    29.8.2017 10:53 DepešákDom

No my s kamosem jdeme do Dawn of the Creed edice...jako, predobjednano pac tohle bude paradni parba: 3Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Warpo   1x   Egypt je pro mě lákává nabídka a vypádá to že to bude pastva pro oči. Určitě předobědnám.Warpowarpo7341    29.8.2017 06:57 Warpo

Egypt je pro mě lákává nabídka a vypádá to že to bude pastva pro oči. Určitě předobědnám.

Manyjak    Třeba jsi zrovna hrál začátek hry, nějakou uvodní misi či prolog. V AC4 BF taky hned ze začátku Edward Kenway neměl hidden blade a dostal ho myslím až v 4 misi od templářů :-) . Nebo prostě v roce 49 př. n. l. jestě assassíni neměli čepel :-)Manyjakmanyjak57634    29.8.2017 06:53 Manyjak

@ odpověď na komentář od Filca:Třeba jsi zrovna hrál začátek hry, nějakou uvodní misi či prolog. V AC4 BF taky hned ze začátku Edward Kenway neměl hidden blade a dostal ho myslím až v 4 misi od templářů :-) . Nebo prostě v roce 49 př. n. l. jestě assassíni neměli čepel :-)

Filca napsal:Ano, v cinematic traileru čepel má, ale v hratelné ukázce na E3, ani na Gamescomu ji neměl. Z toho vycházím. Pojem "stovky let" nemusí být aplikovatelný na události, které se datují před našim letopočtem. Ale o to nejde, já se o tom s nikým přít nechci :) Pouze jsem shrnoval to co doposud víme a nechtěl jsem zbytečně zabředávat do dohadů. Mimo to je tohle vše v článku stejně zmíněno, formou právě jakýchsi odhadů.

Desmond Miles    Witcher nedefinoval žánr RPG :)
Ale když už, tak moc nevím, jak myslíš to kopírování mapy
Desmond Milesdesmond-miles17917
    28.8.2017 22:34
Desmond Miles

@ odpověď na komentář od Carljack:Witcher nedefinoval žánr RPG :)
Ale když už, tak moc nevím, jak myslíš to kopírování mapy

Carljack napsal:BYL JSEM NA GAMESCOMU = Hratelná ukázka mi připadala dosti krátká, na zjištění jaká samotná hra, vlastně bude. Přesto se dosti odklonila od kořenů celé série, hra AC: Origins totiž vypadá naprosto stejně, jako hra, od které většinu věcí kopíruje - Zaklínač 3. Ať už jde o mapu, zadávání úkolů, přivolání koně a styl boje - vše vypadá a funguje jako v onom Witcherovi. Žlutý písek avšak vypadá na monitoru velmi dobře a celkově se na tento díl hrozně těším. Doufám, že přijde i s nějakým pořádným příběhem ze současnosti, jelikož Desmondova linka od I do III mě neskutečně bavila a díky tomu mi i přišlo že má hra nějaký větší smysl.

Carljack   3x   BYL JSEM NA GAMESCOMU = Hratelná ukázka mi připadala dosti krátká, na zjištění jaká samotná hra, vlastně bude. Přesto se dosti odklonila od kořenů celé série, hra AC: Origins totiž vypadá naprosto stejně, jako hra, od které většinu věcí kopíruje - Zaklínač 3. Ať už jde o mapu, zadávání úkolů, přivolání koně a styl boje - vše vypadá a funguje jako v onom Witcherovi. Žlutý písek avšak vypadá na monitoru velmi dobře a celkově se na tento díl hrozně těším. Doufám, že přijde i s nějakým pořádným příběhem ze současnosti, jelikož Desmondova linka od I do III mě neskutečně bavila a díky tomu mi i přišlo že má hra nějaký větší smysl.Carljackcarljack3570    28.8.2017 22:16 Carljack

BYL JSEM NA GAMESCOMU = Hratelná ukázka mi připadala dosti krátká, na zjištění jaká samotná hra, vlastně bude. Přesto se dosti odklonila od kořenů celé série, hra AC: Origins totiž vypadá naprosto stejně, jako hra, od které většinu věcí kopíruje - Zaklínač 3. Ať už jde o mapu, zadávání úkolů, přivolání koně a styl boje - vše vypadá a funguje jako v onom Witcherovi. Žlutý písek avšak vypadá na monitoru velmi dobře a celkově se na tento díl hrozně těším. Doufám, že přijde i s nějakým pořádným příběhem ze současnosti, jelikož Desmondova linka od I do III mě neskutečně bavila a díky tomu mi i přišlo že má hra nějaký větší smysl.

Lukaso23    Ten dle díl přináší hodně změn v stylu hraní což je dobře taky za sázení semi hodně líbíLukaso23lukaso2362473    28.8.2017 21:22 Lukaso23

Ten dle díl přináší hodně změn v stylu hraní což je dobře taky za sázení semi hodně líbí

Desmond Miles    Pokud se s Bayekem nebudeš pohybovat, přistane ti na zápěstí :)Desmond Milesdesmond-miles17917    28.8.2017 19:59 Desmond Miles

@ odpověď na komentář od Platyz:Pokud se s Bayekem nebudeš pohybovat, přistane ti na zápěstí :)

Platyz napsal:Nevím, jestli mi to uniklo, ale zatím jsem nikde neviděla, že by se ten věrný a přítulný ptáček měl možnost se posadit někde na skále, sloupu, trámu, nebo budově, a pozorovat. Pokaždé jsem viděla že je někde ve vzduchu. Kdyby přelétal z místa ne místo, kroužil, a vůbec choval se tak jak se draví ptáci chovají, mohl by šmírovat jak by chtěl...

Platyz    Nevím, jestli mi to uniklo, ale zatím jsem nikde neviděla, že by se ten věrný a přítulný ptáček měl možnost se posadit někde na skále, sloupu, trámu, nebo budově, a pozorovat. Pokaždé jsem viděla že je někde ve vzduchu. Kdyby přelétal z místa ne místo, kroužil, a vůbec choval se tak jak se draví ptáci chovají, mohl by šmírovat jak by chtěl...Platyzplatyz30160    28.8.2017 19:37 Platyz

Nevím, jestli mi to uniklo, ale zatím jsem nikde neviděla, že by se ten věrný a přítulný ptáček měl možnost se posadit někde na skále, sloupu, trámu, nebo budově, a pozorovat. Pokaždé jsem viděla že je někde ve vzduchu. Kdyby přelétal z místa ne místo, kroužil, a vůbec choval se tak jak se draví ptáci chovají, mohl by šmírovat jak by chtěl...

skylines   3x   Těším se. Ale myslím že současnost by pro mě klidně mohla i úplně odpadnout. :Dskylinesskylines11568    28.8.2017 19:04 skylines

Těším se. Ale myslím že současnost by pro mě klidně mohla i úplně odpadnout. :D

Ondra Kenway    Zase aby ta současnost nebyla jako třeba v Brotherhoodu, kde sice byla ze 3. osoby ale byla to celkem nuda. Snad to bude podobné té trojce, ale bude tam víc a možná trošku víc akčnější. O templáře a asasíny se nebojím. Order Of The Ancients jsou jistojistě templáři. Jak už zde padlo, asasíni i templáři existovali už dlouho před Origins, pouze si říkali jinak.Ondra Kenwayondra-kenway38411    28.8.2017 18:33 Ondra Kenway

Zase aby ta současnost nebyla jako třeba v Brotherhoodu, kde sice byla ze 3. osoby ale byla to celkem nuda. Snad to bude podobné té trojce, ale bude tam víc a možná trošku víc akčnější. O templáře a asasíny se nebojím. Order Of The Ancients jsou jistojistě templáři. Jak už zde padlo, asasíni i templáři existovali už dlouho před Origins, pouze si říkali jinak.

Talles2    Já jsem hrál ukázku kterou přivezli na Gamescom a tam hidden blade byl . Tak o ten bych se nebál :-) Jinak ukázka byla z jedné vedlejší mise a vypadalo to (alespoň podle dema) že budou víc propracované a zajímavé. Jinak po stránce gameplaye a grafiky to vypadalo velice slibně. Co se týče příběhu ze současnosti doufám, že dodrží slovo a dají mu alespoň úroveň AC 3 (hratelné pasáže ze 3. osoby (i když jich tam bylo žalostně málo) )Talles2talles220489    28.8.2017 17:45 Talles2

Já jsem hrál ukázku kterou přivezli na Gamescom a tam hidden blade byl . Tak o ten bych se nebál :-) Jinak ukázka byla z jedné vedlejší mise a vypadalo to (alespoň podle dema) že budou víc propracované a zajímavé. Jinak po stránce gameplaye a grafiky to vypadalo velice slibně. Co se týče příběhu ze současnosti doufám, že dodrží slovo a dají mu alespoň úroveň AC 3 (hratelné pasáže ze 3. osoby (i když jich tam bylo žalostně málo) )

Filca člen redakce    Aha, tak to se omlouvám. Na GC jsme s ostatními právě vedli debatu o tom, že hidden blade nebyl a řešilo se to i na E3. Každopádně díky za info :) Edit: Až teď jsem to pochopil. Bayek "assassinations" provádí tak jako doposud, ale s pomocí dýky, alespoň co jsem já hrál.Filcafilca27325    28.8.2017 17:15 Filca

@ odpověď na komentář od Desmond Miles:Aha, tak to se omlouvám. Na GC jsme s ostatními právě vedli debatu o tom, že hidden blade nebyl a řešilo se to i na E3. Každopádně díky za info :) Edit: Až teď jsem to pochopil. Bayek "assassinations" provádí tak jako doposud, ale s pomocí dýky, alespoň co jsem já hrál.Komentář byl autorem naposledy upraven 28.8.2017 18:42

Původní verze před úpravami:Aha, tak to se omlouvám. Na GC jsme s ostatními právě vedli debatu o tom, že hidden blade nebyl a řešilo se to i na E3. Každopádně díky za info :)

Desmond Miles napsal:Nemluvím o cinematic traileru :-) v gameplayích normálně klasické "assassinations" prováděl. Samozřejmě já jsem to nehrál, ale co jsem koukal, bylo to celkem vidět

Desmond Miles    Nemluvím o cinematic traileru :-) v gameplayích normálně klasické "assassinations" prováděl. Samozřejmě já jsem to nehrál, ale co jsem koukal, bylo to celkem vidětDesmond Milesdesmond-miles17917    28.8.2017 17:07 Desmond Miles

@ odpověď na komentář od Filca:Nemluvím o cinematic traileru :-) v gameplayích normálně klasické "assassinations" prováděl. Samozřejmě já jsem to nehrál, ale co jsem koukal, bylo to celkem vidět

Filca napsal:Ano, v cinematic traileru čepel má, ale v hratelné ukázce na E3, ani na Gamescomu ji neměl. Z toho vycházím. Pojem "stovky let" nemusí být aplikovatelný na události, které se datují před našim letopočtem. Ale o to nejde, já se o tom s nikým přít nechci :) Pouze jsem shrnoval to co doposud víme a nechtěl jsem zbytečně zabředávat do dohadů. Mimo to je tohle vše v článku stejně zmíněno, formou právě jakýchsi odhadů.

Filca člen redakce    Ano, v cinematic traileru čepel má, ale v hratelné ukázce na E3, ani na Gamescomu ji neměl. Z toho vycházím. Pojem "stovky let" nemusí být aplikovatelný na události, které se datují před našim letopočtem. Ale o to nejde, já se o tom s nikým přít nechci :) Pouze jsem shrnoval to co doposud víme a nechtěl jsem zbytečně zabředávat do dohadů. Mimo to je tohle vše v článku stejně zmíněno, formou právě jakýchsi odhadů.Filcafilca27325    28.8.2017 16:56 Filca

@ odpověď na komentář od Desmond Miles:Ano, v cinematic traileru čepel má, ale v hratelné ukázce na E3, ani na Gamescomu ji neměl. Z toho vycházím. Pojem "stovky let" nemusí být aplikovatelný na události, které se datují před našim letopočtem. Ale o to nejde, já se o tom s nikým přít nechci :) Pouze jsem shrnoval to co doposud víme a nechtěl jsem zbytečně zabředávat do dohadů. Mimo to je tohle vše v článku stejně zmíněno, formou právě jakýchsi odhadů.

Desmond Miles napsal:Bayek že nemá Hidden Blade? ;-)odkaz ]
Už v Revelations Ezio řekl, že Asasíni exitují již stovky let, jen nebyli pod názvem "Asasíni". Nejspíš si tady budou říkat prostě "Bratrstvo". A o Templářích se již mluvilo, v jednom z vedlejších questů Aya mluvila o "the Order". V jednom z trailerů Ashraf řekl, že se jedná o "Order of the Acient", kteří používájí mladého faraona jako loutku, takže dost možná se jedná o Templáře

Filca člen redakce    Vycházím pouze z toho, co zatím bylo oficiálně oznámeno a v tomto směru toho opravdu zatím moc nevíme. Ano, podtitul napovídá, o co se asi bude jednat, ale myslím si, že v tomto směru nepůjde o nic extrémního. Autoři dávají jasně najevo, že mají podobné úmysly jako s Black Flag, kde šlo v prvé řadě o místní politiku a boj s templáři byl odsunut hodně do pozadí. Vzhledem k historickému zasazení se tak logicky obávám vynechání templářů a do jisté míry i asasínů tak, jak je známe.Filcafilca27325    28.8.2017 16:52 Filca

@ odpověď na komentář od Mrkrikajs:Vycházím pouze z toho, co zatím bylo oficiálně oznámeno a v tomto směru toho opravdu zatím moc nevíme. Ano, podtitul napovídá, o co se asi bude jednat, ale myslím si, že v tomto směru nepůjde o nic extrémního. Autoři dávají jasně najevo, že mají podobné úmysly jako s Black Flag, kde šlo v prvé řadě o místní politiku a boj s templáři byl odsunut hodně do pozadí. Vzhledem k historickému zasazení se tak logicky obávám vynechání templářů a do jisté míry i asasínů tak, jak je známe.Komentář byl autorem naposledy upraven 28.8.2017 16:57

Původní verze před úpravami:Vycházím pouze z toho, co zatím bylo oficiálně oznámeno a v tomto směru toho opravdu zatím moc nevíme. Ano, podtitul napovídá, o co se asi bude jednat, ale myslím si, že v tomto směru nepůjde o nic extrémního. Autoři dávají jasně najevo, že mají podobné úmysly jako s Black Flag, kde šlo v prvé řadě o místní politiku a na boj s templáři byl odsunut hodně do pozadí. Vzhledem k historickému zasazené se tak logicky obávám vynechání templářů a do jisté míry i asasínů tak, jak je známe.

Mrkrikajs napsal:Achjo... článek to byl hezkej a pak přišlo tohlecto: "že autoři kompletně vynechají Templáře a Asasíny" - To zase psal kterej koumes? Tohle má být "ORIGINS" Asasínů. Je jasné, že se tam "alespoň" po celou hru objevovat budou. A templáři? - Jejich vznik se do roků před naším letopočtem fakt nedatuje. A to ani v AC sérii. Možná bych si tedy dovolil přidat ještě jeden bod ke kategorii bojíme se a to: "že se podíváme do Egypta"

Desmond Miles   2x   Bayek že nemá Hidden Blade? ;-)odkaz ]
Už v Revelations Ezio řekl, že Asasíni exitují již stovky let, jen nebyli pod názvem "Asasíni". Nejspíš si tady budou říkat prostě "Bratrstvo". A o Templářích se již mluvilo, v jednom z vedlejších questů Aya mluvila o "the Order". V jednom z trailerů Ashraf řekl, že se jedná o "Order of the Acient", kteří používájí mladého faraona jako loutku, takže dost možná se jedná o Templáře
Desmond Milesdesmond-miles17917
    28.8.2017 16:51
Desmond Miles

Bayek že nemá Hidden Blade? ;-)odkaz ]
Už v Revelations Ezio řekl, že Asasíni exitují již stovky let, jen nebyli pod názvem "Asasíni". Nejspíš si tady budou říkat prostě "Bratrstvo". A o Templářích se již mluvilo, v jednom z vedlejších questů Aya mluvila o "the Order". V jednom z trailerů Ashraf řekl, že se jedná o "Order of the Acient", kteří používájí mladého faraona jako loutku, takže dost možná se jedná o Templáře

malum j   1x   Proč se obávat linky v současnosti? ;-)
Z toho co řekli Ashraf Ismail a Jean Guesdon to vypadá, že se dočkáme hraní ze 3. osoby po vzoru prvních dílů. A to je spíš + ne?
malum jmalum-j7590
    28.8.2017 16:34
malum j

Proč se obávat linky v současnosti? ;-)
Z toho co řekli Ashraf Ismail a Jean Guesdon to vypadá, že se dočkáme hraní ze 3. osoby po vzoru prvních dílů. A to je spíš + ne?

James Faith   6x   "Vzhledem k tomu, v jakém období dějin se hra odehrává, ještě ani jeden z těchto cechů pravděpodobně neexistoval a přestože o tom autoři zatím moc nemluví, nejspíše se tato dějoví linka ve hře neobjeví. Samotný Bayek dokonce nemá ani proslulou asasínskou vystřelovací čepel. "

Pokud se nepletu, Bayek měl čepel v cinematic traileru.

A oba "cechy" už existovaly, což je potvrzené od druhého dílu, kde byly sochy hned několika starších assassinů (Wei, Darius, Iltani) , a Amunet pochází i přímo z období hry. Podle mě tedy nepůjde ani tak o Vznik, jako o zformování v nové podobě, podobně jako když Altair zavrhl řídit operace jen z jednoho všeobecně známého místa a vznikl systém po světě rozptýlených buněk. Jen budou mít jiná jména.
James Faithjames-faith28144
    28.8.2017 16:29
James Faith

"Vzhledem k tomu, v jakém období dějin se hra odehrává, ještě ani jeden z těchto cechů pravděpodobně neexistoval a přestože o tom autoři zatím moc nemluví, nejspíše se tato dějoví linka ve hře neobjeví. Samotný Bayek dokonce nemá ani proslulou asasínskou vystřelovací čepel. "

Pokud se nepletu, Bayek měl čepel v cinematic traileru.

A oba "cechy" už existovaly, což je potvrzené od druhého dílu, kde byly sochy hned několika starších assassinů (Wei, Darius, Iltani) , a Amunet pochází i přímo z období hry. Podle mě tedy nepůjde ani tak o Vznik, jako o zformování v nové podobě, podobně jako když Altair zavrhl řídit operace jen z jednoho všeobecně známého místa a vznikl systém po světě rozptýlených buněk. Jen budou mít jiná jména.

Mrkrikajs   4x   Achjo... článek to byl hezkej a pak přišlo tohlecto: "že autoři kompletně vynechají Templáře a Asasíny" - To zase psal kterej koumes? Tohle má být "ORIGINS" Asasínů. Je jasné, že se tam "alespoň" po celou hru objevovat budou. A templáři? - Jejich vznik se do roků před naším letopočtem fakt nedatuje. A to ani v AC sérii. Možná bych si tedy dovolil přidat ještě jeden bod ke kategorii bojíme se a to: "že se podíváme do Egypta"Mrkrikajsmrkrikajs14559    28.8.2017 16:14 Mrkrikajs

Achjo... článek to byl hezkej a pak přišlo tohlecto: "že autoři kompletně vynechají Templáře a Asasíny" - To zase psal kterej koumes? Tohle má být "ORIGINS" Asasínů. Je jasné, že se tam "alespoň" po celou hru objevovat budou. A templáři? - Jejich vznik se do roků před naším letopočtem fakt nedatuje. A to ani v AC sérii. Možná bych si tedy dovolil přidat ještě jeden bod ke kategorii bojíme se a to: "že se podíváme do Egypta"

myscho   1x   Ideálne by bolo kedyže po nabití tie charge útoky súj insta killy, lebo bolo úsmevné keď tam napichol súpera a pomaly žiadny účinokmyschomyscho20953    28.8.2017 16:04 myscho

Ideálne by bolo kedyže po nabití tie charge útoky súj insta killy, lebo bolo úsmevné keď tam napichol súpera a pomaly žiadny účinok

Právě vychází

» release list

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
The Evil Within 2 - probuzení do nové noční můry

Horor The Evil Within je zpět a jeho tvůrci se pokusili udělat některé věci jinak a lépe. Podařilo se jim to?

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Gran Turismo Sport – návrat krále motorsportu

Prověřili jsme nové Gran Turismo Sport a nezapomněli ani na srovnání s Project Cars 2 a Forza Motorsport 7.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: Konzole
 

Elex – návrat ke kořenům?

Recenze - 16.10.2017
 
Elex – návrat ke kořenům?

Na sérii Gothic většina hráčů vzpomíná s láskou dodnes. Zapíše se nové RPG z dílen Piranha Bytes v jejich srdcích stejně dobře?

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC a konzole
 
 
South Park: The Fractured but Whole – superhrdinové útočí

Eric, Stan, Kyle a Kenny se opět vrhají do akce. Přidáte se k nim?

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC a konzole
 
 
Deskovkový speciál: České RONE

Lidská civilizace padla a o poslední zbytky se přetahují přeživší s mutanty, hybridy a inteligentními stroji. Přežijete déle než pět minut?