advertisement
Herní obchod GameLeader
   

Crysis 3 – návrat legendy nebo nastavovaná kaše?

Středa 25.4.2012 13:00 - Autor: "Láďa Loukota" - Rubrika: Preview Preview Crysis 3

Nečekaně oznámená trojka se sám vybarvuje do post-apokalyptických rysů. Máme se bát podobného provaru jako minule, či doufat v menší revoluci jako předminule?

Svět už není, co býval. Invaze Cephů i nešvary mezi samotnými lidmi převrátily v ruiny i to největší město světa. Plíživá apokalypsa obrátila New York roku 2047 do pouhé skořápky své někdejší slávy. Jeden muž se ale rozhodl záporákům říct rázné „Ne!“ a vykoupit lidstvo z právě prožívaného pekla…

…Jinými slovy, ani Crysis 3 ve svém prvním plnohodnotném traileru nezapomíná na osudové blábolení a hru na epiku. Posun z relativně civilního prvního dílu do hollywoodštější druhé episody se vrací i v díle třetím. Ale co vše lze ještě z prvních kusých informací vyčíst?


Crysis od Cryteku

Crysis možná není podobně velkolepá značka jako Call of Duty či Battlefield – první díl ostatně měl pověst takového složitějšího benchmarku – přesto si pro svou pseudo-sandboxovou (tj. otevřenou a svobodnou, ale zase ne tak moc) hratelnost vysloužil kultovní status především u PC hráčů.

To alespoň platilo pro první díl z roku 2007. Již v jeho datadisku Warhead byl ale čitelný příklon k patetickým cutscénám a linie došla završení v loňském Crysis 2. To zcela změnilo zasazení, výrazně zjednodušilo hratelnost (byť multiplayer měl značné grády), přišlo s mýtizací celé zápletky (obleky najednou nejsou prostě lepší zbroj, ale reverzně zinženýrované mimozemské technobláboly) a jen tak mimochodem nevrátilo ani hráčovu postavu prvního dílu.

Ano, Nomad, kterého jste si opečovávali celý první díl, zemřel trapně kdesi v komiksu.

Kvalitativní rozdíl – na který jistě může každý mít svůj vlastní názor – v rámci série ale dokládá i rozdíl mezi souhrnným zhodnocením hráči a kritiky. Kde Crysis 1 získal 91 % od recenzentů a 78 % od hráčů, tam jeho pokračování utržilo skóre 86 % od recenzentů a unuděných 65 % od hráčů.

Tolik k připomenutí pro ty sklerotičtější z nás. Teď už ale hurá na novoty o Crytekové novince.

Crysis 1
Crysis 1
Crysis 2
Crysis 2

Pod nadvládou hexagonů

Oblíbili jste si postavu Proroka z prvních dvou her? Že ne? Smůla, ve trojce se ji dočkáme znovu.

Prorok spojený s Alcatrazem (jakkoliv to zní divně) bude hrát první housle a spolu s nimi se vrací i v šestiúhelnících se vyžívající CELL Corporation.

Svět ale pokročil dvě dekády za druhý díl. Ruiny New Yorku budou ve trojce uzavřeny do masivní kopule vyrobené CELL Corporation, která tak svými šestiúhelníky pokryje i oblohu. Tato „Kopule svobody“ údajně slouží jako ochrana před Cephy a má obsahovat i sedmero reprezentací pozemské biosféry (nabízí se srovnání s existujícím projektem Biosphere, jež nedávno oslavil dvacet let od vzniku) a Crysis tak poprvé ukáže více než jen betonovou či zelenou džungli.

Jisté levely proto budou nabízet spíše klaustrofobický zážitek, zatímco otevřenější travnaté plochy si budou hrát na sandboxovou svobodu.

Přírodě se podřídí nejenom level design a hratelnost, ale i nepřátelé. Newyorská čínská čtvrť tak bude prolezlá bažinami plnými nového žabího nepřítele. Naopak finanční ulice prorostlé mrakodrapy budou sloužit jako variace na pohoří, a z Central Parku se zase stane savana.

Vzpomínka na Pacifik – Co si trojka bere z jedničky?

Jiné slibované elementy Crysis 3 naopak vracejí zpět sympatické prvky prvních dvou dílů.


Kolem důvodu pro stavbu Kopule svobody zatím panuje určitý informační hokej. Některé zprávy šťastlivců, kteří si na nový Crysis již šáhli, hovoří o návratu motivu zimy z Crysis 1. V okolí města údajně zuří nová doba ledová, a máme si ji při výletech mimo New York prožít i na vlastní nanosuit.

Jiné informace z Cryteku ale mluví o tom, že sféra má za cíl naopak udržet Cephy pod kontrolou a okolní svět je tedy v rychtigu. Prozradil to alespoň kreativní ředitel hry Rasmus Hojengaard a vysvětlil i rozbujelou flóru: "CELL akceleroval proces zalesnění, takže v tomto městě se vegetace během dvaceti let vyvinula, jakoby uplynulo 500 let.“


Ať už to se zasazením dopadne jakkoliv, určitě se vrací anglický bastard Psycho z Crysis: Warhead, ačkoliv se ještě neví, v jaké podobě.

N
ávrat k prvnímu dílu byl znát ještě předtím, než takovýto záměr oznámil Cevat Yerli, čili prezident a zakladatel Cryteku.

Jó, tenkrát v Crysis 1...
Jó, tenkrát v Crysis 1...

VyCephovaná apokalypsa

Motivem trojky má být pomsta CELL za jejich světovládu. CELL v Kopuli svobody sbírá technologie Cephů a Prorok se obává, že je korporace nechce použít pro dobro světa.

Story sice nikdy nebyla silnou stránkou Crysis, u třetího dílu je ovšem i přes zvláštní béčkové zápletky důvod k mírnému optimismu.

Bylo totiž prozrazeno, že příběh má na starosti jistý Steven Hall. Wikipedie tvrdí, že kromě několika originálních povídek, jednoho románu a trojice ocenění za ně, se podílel na audiorománech s nálepkou seriálu Doctor Who. Tedy známé britské sci-fi úchylárny.

Je pravda, že i zápletka Crysis 2 pocházela z pera spisovatele, totiž Richarda Morgana. Ten ovšem měl na triku populárnější témata (mmj. komiks o Black Widow z Avengers či příběh nového Syndicate) než Hall.

"Prorok se vydává za odvetou a dá se tedy jenom očekávat, že mimo Cephů se do mířidel dostanou i lidé."

Jisté prvky ale zůstávají. Dle obrázků je jasné, že design Cephů se drží linie druhého dílu, a na sestřelování létajících robotniček tak žel bohu nedojde.

Mnohé preview i novinky prozrazují, že v průběhu hry se CELL v šokujícím zvratu ukáže jako organizace spolupracující s emzákoidními Cephy na světovládě. To jsme tu vážně dlouho neměli. Proč a jak k tomuto odhalení dojde, není jasné.

Prorok se nyní vydává za odvetou a dá se tedy jenom očekávat, že mimo Cephů se do mířidel dostanou i lidé, ačkoliv přímo je nový trailer samotný neukazuje.



Ramboizace na postupu

Jistých změn se dočkáme už v nových možnostech obleku. Dojde k rozdělení supersíly a superrychlosti. Prorok také nově bude umět hackovat robotické oponenty či věže.

Zajímavější jsou ale nové zbraně. Nelze si nevšimnout, že promo materiály ukazují Proroka třímajícího masivní luk. Právě tato zbraň má ve trojce hrát určitý prim.

Jak už to ve hrách s luky chodí, různé druhy šípů včetně výbušných či zápalných nabídnou jistou variabilitu. Při střelbě na velkou vzdálenost si užijeme atrakce rychlosti, jelikož kamera má letící šíp sledovat podobně jako kulku odstřelovací pušky v Maxi Paynovi či Sniper Elite V2.

"Potkat máme nové typy Cephů od panáka vybaveného plamenometem po bezpilotní letoun umějící Proroka spatřit i neviditelného."

Lukem lze navíc střílet bez postihu, i když je Prorok zneviditelněný. Tím dochází ke zvýhodnění tichošlápkových hráčů. Konvenčnější arzenál obsahuje kulomet Typhoon i nový cool plamenomet.

K dispozici budou i zbraně Cephů, včetně jedné viděné v traileru, jakéhosi silného minometu s dvěma módy střelby.

A nejenom novinkami v arzenálu žije bojiště. Potkat tak máme i nové typy Cephů od panáka vybaveného plamenometem po jejich bezpilotní drone, jenž bude umět Proroka spatřit i zneviditelněného. To kdyby si hráči s lukem na svou nezranitelnost příliš zvykli.

"Hrajeme si s mixem DNA Cephů a lidí a zkoumáme, jaký to bude mít vliv na oblek," sdělil Hojengaard, "Je velmi důležité, že všechny motivy se spojují dohromady. Jedná se o organický vývoj a svým způsobem má i oblek sám svou zápletku. V některých věcech je oblek stejný jako nepřítel - Prorok chce být člověkem, ale jak hra pokračuje, stává se stále více stejným jako nepřítel."

Mimoto Hojengaard slibuje i závěrečné velké odhalení. Doufejme, že nejde o již prozrazený zvrat mluvící o alianci CELLu s emzáky.



Krásnější než realita

V srdci Crysis 3 bude tepat CryENGINE 3, který už rozpohyboval i Crysis 2. Hra má plně podporovat DX 11 a i tentokrát lze očekávat, že titul spíše než vás samotného svou náročností potrápí vaší herní mašinku.

Ostatně, můžete vzhled posoudit u obrázků i videa.

Detailnější technická specifika nebyla odhalena, je ovšem známé, že hra znovu putuje jak na PC, tak i na konzole Xbox 360 a PS3. Jistá míra kompromisu v grafice je tak očekávatelná.

S vizuálem ovšem souvisí i následující úvaha nad tím, jak se v případě třetího dílu moc nemluví o posunu nějaké audiovizuální laťky.

Krize kreativity Cryteku?

Není tomu tak dávno (10. února, přesněji), kdy jsem nadával na nadužívání New Yorku ve videohrách. Co se změnilo? Crysis 3 se do Velkého jablka vrací znovu, ale tentokrát s šíleným twistem – město je nyní zaplněno jak mrakodrapy, tak i zelení.


Možná, že v Crysis 4 se vrátíme na ostrov z jedničky, kde pro změnu budou stát betonové mrakodrapy.


Ačkoliv lze návrat k některým motivům předchozích dílů pochválit (zeleň, možnou zimu, Psycha), ukazuje se na nich, jak vyčpěle třetí díl působí. S cílem hrát na nostalgii jednoduše zkombinuje to nejlepší z prvních dvou her, které si vždycky potrpěly spíše na honění grafiky a hratelnosti než na zajímavou zápletku.


Pro sérii Crysis už od jejího zrodu ovšem platila snaha jít za co nejlepší možnou grafikou a uvěřitelnou reprezentací herního světa.
Možná bylo Crysis vytýkáno, že jde jen o delší benchmark, ale právě technologická inovace, nikoliv story nebo multiplayer, byla nejdůležitější částí identity Crysis.


Skutečnost, že třetí díl mluví spíše o vracejících se postavách nebo motivech z prvního i druhého dílu a prakticky vůbec se nemluví o novém enginu (víme, že nebude) tak znamená jenom to, že Crysis 3 se svým (nepříliš zajímavým) dějem řadí po bok jiných nadprůměrných stříleček a již dále nechce psát nové kapitoly technologického pokroku herních dějin.



Crytek na cestě za úspěchem

Co se týče multiplayeru, Crytek je skoupý na slovo s tím, že třetí díl se chce více zaměřit na zápletku. Hojengaard údajně sám přiznal, že společnost se snaží přijít na trh s lepším výtvorem než posledně.

Další detaily budou odhaleny na červnovém E3. Prozatím není třeba ani čeřit prostor zmínkami o možnosti přeobjednat si nové specializované edice – k tomu stačí navštívit naše fanstránky.

Crysis 3 nyní vypadá jako kajícný návrat k úspěšnější jedničce. Slova o soustředění se na příběh se ovšem perou s tím, co je o story již známo – a vrhá na ní světlo lepšího béčka. Ať už Crytek jenom vypucuje druhý díl či skutečně nabídne něco nového, se svým renomé a grafikou se nemusí bát, že vydělá minimum.

Teprve v následujících měsících se jasně ukáže, míří-li Crysis 3 skutečně za návratem ke kořenům. Dle posledních informací bylo řečeno, že hra bude vydána nejspíše 15. února (Február) 2013. Snad se jí podíváme na zoubek ještě před tímto termínem.

...
Délka: ...
Crysis 3 - První gameplay trailer
Kvalita videa »nízkástřední vysoká
Crysis 3 na PC, PS3, Xbox 360Hodnocení hry
Těšíme se
  • na větší důraz na (snad lépe napsaný) příběh
  • na zalesněný New York
  • na nové zbraně i propracovanější oblek
  • na hackování
  • na více sandboxu
  • na luk a stealth hratelnost
Bojíme se
  • béčkové zápletky
  • zjednodušení hratelnosti (navzdory slibům)
  • pouze mírného vylepšení vizuálu
  • že New York už známe nazpaměť
Shrnutí: Crysis 3 svými novotami sází na nostalgii z jedničky i dvojky. K ní nabízí více sandboxu i nové možnosti obleku. Jako taková evidentně míří za příběhovějším zážitkem, ačkoliv absentovat nebude ani multiplayer. Je ovšem trochu škoda, že pověst nového milníku ve videoherní grafice se nám ze série poněkud vytratila.
Tisk Koupit hru za Kč na GameLeader  
Štítky: crysis 3, crytek, ea
Crysis 3 na PC, PS3, Xbox 360Screenshoty ze hry
Screenshot ze hry Crysis 3 Screenshot ze hry Crysis 3 Screenshot ze hry Crysis 3 Screenshot ze hry Crysis 3 Screenshot ze hry Crysis 3 Screenshot ze hry Crysis 3 Screenshot ze hry Crysis 3 Screenshot ze hry Crysis 3

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář ke článku Crysis 3 – návrat legendy nebo nastavovaná kaše?
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Knoflikovec     16.11.2012 05:31 Knoflikovec

Snad to bude dobré :-) :gun:

killer159357     9.6.2012 11:24 killer159357

co to melete nahodou to vypada dobře a i 2ka byla dobra a volnost ve 2ce byla sice menší ale stále a navíc 1ka měla strašně zbytečně vysoké hw nároky a příběh byl u jedničky úžasnej a u 2ky ještě lepší tak nemelte kraviny

Chill     30.4.2012 12:21 Chill

Jak jsem viděl ten luk tak jsem si vzpomněl na Turoka :) )

PuruP     28.4.2012 08:30 PuruP

Ze jo to taky nechápu sak uvidíme. ;)

czechmichael     27.4.2012 07:59 czechmichael

Hm tak tady nm Crytek nastavuje opravdu dobrou kaši jen mi mrzí proč Alcatraz není Alcatraz a musí tam být Prophet kterej už je pod kytičkama. I když ve dvojce Prophet mluvil jen co se týče vybírání možnoti obleku. Opravdu doufám že se nám hlavní hrdina trošku rozpovídá jako tomu bylo v jedničce.

Láďa Loukota     26.4.2012 19:31 Láďa Loukota

Naneštěstí pro "reálná pravidla" je Crysis taky sci-fi. Zatímco v reálu když si obleču kamarádovi bundu, tak to ze mě neudělá kamráda, v Crysis 2 evidentně nanosuit ZMĚNIL Alcatrazův hlas na konci na Prophetův. Upřímně je mi putna, jak to Crytek vysvětlí; jenom vysvětluju, proč jsem do textu napsal, co jsem do něj napsal :-) Enjoy.

PuruP   1x    26.4.2012 17:59 PuruP

Hej borče já nikomu nenadávám a vůbec my nevadí jestli se vrací Alcatraz nebo Prorok, ale kdyby si zdelal oblek tak je uvnitř Alcatraz a ne Prorok. Nebudu to řešit me je to docela free, Crysis je jedna z nejlepších her a bude. DObryy ;)

Láďa Loukota     26.4.2012 00:26 Láďa Loukota

PuruP: Srovnáváš jablka s hruškama a ignoruješ fakta. Aplikuj si své srovnání se situaci, kdy by Eziův oblek uměl zastávat funkci orgánů, měl v sobě nahranou Eziovu osobnost a ne-Ezio, nesoucí ho na sobě dlouho dobu, by Eziovým hlasem pronesl "Říkají mi Ezio! "
Myslím, že Crytek ví, co říká, když pronáší, že se vrací Prophet. Může se ti nelíbit, že se nevrací Alcatraz, ale v tom případě nadávej Cryteku, nikoliv nám. My jen tlumočíme, co oni dělají a říkají.

JakER: Nikdo nevylučuje další prequelové díly. Ale podivnost jejich vyprávění jim Cryteku nikdo neupře... neupře. Snad se to ve trojce konečně pokusí napravit.
Komentář byl naposledy autorem upraven 26.4.2012 00:40

JakER     26.4.2012 00:08 JakER

Spoustě lidem chyběla ve dvojce džungle a tak ji Crytek zkrátka navlékl na již ohmataný New York. Co mě přijde na hlavu je, že se Crytek dušoval, jak je to začátek obrovské invaze na celý svět a New York je jen začátek (ostatně konec je tak navléklý až to bolí) a nakonec se posunou o dvě dekády dál řešit nové problémy ve světě "po útoku", který jsme ani pořádně nezažili. Bral bych to jakožto Crysis s nějakým přídomkem, ale jako Crysis s číslovkou 3 bych si rozhodně představoval něco jiného. Uvidíme...
Crytek si tak ale podřízl i větev pod zadkem co se týče možnosti experimentovat v dílech mezi roky 2020 a 2040, protože vlastně budeme vědět jak to dopadne. Nechce se mi věřit, že se Crytek velké invazi na svět v dalších dílech vyhne, ale když budu vědět že New York i se Cephy skončí stejně v kopuli tak se vytratí takové to kouzlo...

PuruP     25.4.2012 23:20 PuruP

Hej docela v klidu , ale zeber si ze by ses převlekl za např. Ezia :DDDD a řekl bys, že je to Ezio a ne ten borec co je převlečený. Takže v obleku je človek jménem Alcatraz a né Prorok tak ať napíšů vrátí se Alcatraz v Prorokovém obleku a DNA, pac Prork uz je nekde v pekle :D

D3nton   1x    25.4.2012 20:18 D3nton

Doteď jsem nevěřil jak má crysis 1 hezkou grafiku na nejvyšších a musím říct že je fakt hezčí než ve 2. díle když je ted vidím tak vedle sebe

Strec   1x    25.4.2012 19:48 Strec

Asi tak, oblek má kolektivní vědomí. Prophet zemřel, ale jeho alter-vědomí je v obleku a Alcatraz je jen "výplň" do obleku se svým vlastním vědomím.

Láďa Loukota   2x    25.4.2012 19:01 Láďa Loukota

PuruP, Alcatraz: "In the demo we saw last week, Prophet is working as part of a resistance group within a swampy area that was once China Town. " Zdroj [ odkaz ] Pravděpodobně bych našel další, ale tenhle zmiňuju i v preview. Crysis 2 končí tím, že "Alcatraz" řekne Prophetovým hlasem "They call me Prophet". Co konkrétního je na těchto informacích nejasného? Ano, Crytek tak zase odklízí ze scény Alcatraze, ale jelikož totéž udělali i s Nomadem, není na jejich přístupu nic šokujícího.

Bylo mimoto řečeno, že oblek nahrazuje hlavní postavě plíce a expanded universe mluví i o tom, že zastává další funkce. Jít o krok dále a říct, že teda Alcatrazovu DNA (jeho obličej stejně asi už neuvidíme) nahradil Prophetovou už není moc nadsazené.
Samozřejmě na definitivní info si počkáme ještě rok - ale nyní zkrátka všechny materiály o C3 a info z konce C2 mluví o tom, že se vrací Prophet, nikoliv Alcatraz.

Temgotin     25.4.2012 17:55 Temgotin

PuruP: Taky vím že to není Prorok, jen jsem odhadoval co maj na mysli, pak je ještě šance, že kašlou na to co se stalo ve dvojce a chtějí vrátit Proroka zptky na zem.

Alcatras     25.4.2012 17:16 Alcatras

PuruP: přesně

PuruP     25.4.2012 17:13 PuruP

Ale není to Prorok tak at napísu ze je to Alcartaz

obivan568     25.4.2012 17:13 obivan568

těším se :lala:

Láďa Loukota   2x    25.4.2012 16:53 Láďa Loukota

zoomfire: Jak již zmínil Anborn, jednička sice neměla valnou story, ale právě proto nebyla plná vyprávěcích archetypů. V tomhle smyslu je lepší skutečně vydat hru s jednoduchým dějem, než vydat hru plnou klišé.

R2-D2: Autorova deziluze pramení z toho, že nové informace o Crysis 3 pouze minimálně zmiňují nové strhující efekty. Je zmíněno, že hra bude užívat DX11 a tím to končí. Pokud by hra přinášela nové kvality, bezpochyby by to PR oddělení neopomnělo zmínit.
Nepopírám, že Crysis 3 vypadá velmi dobře. Vypichuju jenom to, že mu chybí elán jedničky (a částečně i dvojky) dělat revoluce ve vizuálu.

ondra 865: New York jako největši byla ironie. Měl jsem to možná vyznačit kurzívou, moje chyba.
Jinak jak zmínil někdo nad tebou, Nomad zemřel v kánonickém komiksu. Jestli to Crytek retconuje je už na nich, ale v tom případě by pošlapávali vlastní story. Viz zde [ odkaz ] .
Co se týče číselného zhodnocení, je s tím samozřejmě problém, už jen proto, že MetaCritic dává malý prostor indie hrám. Příjde mi ale, že co se týče nějakého obecného konsenzu ohledně toho, je-li hra A lepší než hra B, pak jsou agregáty hodnocení to nejmenší zlo, na které lze brát ohled.
Nepopírám, že někomu se C2 může líbit víc jak C1. Jeden má rád holky, jiný zase vdolky. Ale je evidentní, že C1 získal procentuálně lepší skóre než C2. Co jiného než hodnotící agregát má nějaké povolání ukázat mezi nimi rozdíl?


PuruP: Prorok se spojil s Alcatrazem na konci Cryss 2. Poslední hláška je jeho hlasem, ergo Prorok se vrací. Jeho přítomnost zmiňují myslím i rozhovory s vývojáři (ale teď za to ruku do ohně a odkaz nedám) .

Jestli jsem nějaké kritiky pominul, sorry, nestíhám.
Komentář byl naposledy autorem upraven 25.4.2012 16:59

Alcatras     25.4.2012 16:41 Alcatras

fanboy222: A to víš jako jak zas

Garriken     25.4.2012 16:14 Garriken

Co maj ti vyvojaři furt s tim NY, je vydět že nebyli v Praze. :-D

fanboy222   2x    25.4.2012 16:13 fanboy222

Nomad sa obetoval, keď zistil, že nie je taký dobrý bojovník ako psycho a prophet . . letela na nich nejaká raketa a skočil pred ňu . Takže j definitívne odpísaný : / . zdroj z Crisis wiki

Spark     25.4.2012 15:17 Spark

Připadá mi, že se ty prewiev dělají na hry čím dál tím dřív....

Temgotin     25.4.2012 15:03 Temgotin

PuruP : Na konci dvojky se vzpomínky Alcartaze a Proroka (byly uložené v obleku) smísí a tak Alcartaz je vlastně poloviční prorok a převzal jeho identitu.

PuruP     25.4.2012 14:53 PuruP

Proč pořád píšou že se vrátíme s Prorokem když už Prorok je dávno mrtvý . Ve dvojce na začátku byl na zemi mrtvý a od něho je ten oblek .

Tarik     25.4.2012 14:45 Tarik

Crysis 1 bylo o dost lepší než dvojka, ale i tak jsem zvědav na Crysis 3 :D

airsoftak1   1x    25.4.2012 14:35 airsoftak1

new york poznam naspmäat takze vyplyvalo z dvojky ze budeme oslobodzovat svet od sephov a nie zase new york

GROWLING   6x    25.4.2012 14:34 GROWLING

No já se na to teda těším dvojku jsem projížděl s radostí a spojení jedničky a dvojky mi přijde jako dobrý nápad

ondra 865   6x    25.4.2012 14:18 ondra 865

NY není největší město světa.
(Ano, Nomad, kterého jste si opečovávali celý první díl, zemřel trapně kdesi v komiksu. ) Jak tohle může někdo napsat, ano samozřejmě jsme o něm do dnes neslyšeli po událostech na ostrově, ale opravdu si myslíš, že Crytek (Jedno z nejvíce fér studí) by ho jen tak odepsal, myslím, že je nad míru jasné, že to byl záměř příběhu a určitě o něm ještě uslyšíme ! Např. Psycho. Taky si lidé říkali co s ním je atd..., že už o něm nikdy neuslyšíme a ejhle. Rázem je v C3. (Kvalitativní rozdíl – na který jistě může každý mít svůj vlastní názor – v rámci série ale dokládá i rozdíl mezi souhrnným zhodnocením hráči a kritiky. Kde Crysis 1 získal 91 % od recenzentů a 78 % od hráčů, tam jeho pokračování utržilo skóre 86 % od recenzentů a unuděných 65 % od hráčů. ) to by mě taky zajímalo kde si přišel na takové informace. U recenzentů souhlasím, ale u hráču, už to podlě mě není tak jisté. Hlavní důvod proč lidem vadil C1 je asi HW nároky, stím bych možná i souhlasil, ale díky, tak revoluční grafice je skoro nemůžeme pokládat za mínus. CW zase vypadal hodně okopírovaně jak C1, avšak přinesl krásný pohled na událostech na ostrově z pohledu Psycha. @zoomfire Crysis Příběh teda měl a jaký, podle některých recenzentů byl i jeden z nejlepších. Ono nebyly tam úplně obyčejné mise ala bež tam, smačkni to atd... všechno mělo, tak nějak význam a ikdyž jste někde šli a čekali, že přesně to uděláte, tak pri cestě se vám naskytl další ukol atd...

RED & WHITE   1x    25.4.2012 14:12 RED & WHITE

Tohle mě vůbec neláká. Já bych spíš chtěl aby Crysis 3 bylo znova na tropickém ostrově a pokračovalo tam kde skončila jednička.

R2-D2   3x    25.4.2012 13:57 R2-D2

Nevím odkud pramení autorova deziluze, že Crysis přestává být graficky nejnašlapanější hrou dneška. Oni vyvinuli nový engine, tak je logické, že nebudou ihned do dalšího dílu vyvíjet hned další, když tento plně dostačuje nejvyšším standardům grafiky. Není z pohledu grafiky hezčí hra než je Crysis. Mezery mají hlavně v příběhu, nějaká pořádná zápletka by se hodila a samozřejmě by měli zapracovat na hratelnosti, aby hra byla chytlavější. V těchto dvou aspektech se vyplatí trocha zdravého pesimismu, protože v tomto směru v 2. díle nic moc nepřinesli. Nicméně jim nelze upřít nejlepší vizuál dneška. :thumbup:

Diskuze na fóru

Zaklinac 3 na PS4 nebo PC?  (16 příspěvků), The Big Bang Theory (51 příspěvků), STEAM -všechno sem (5303 příspěvků), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (3509 příspěvků), Grafická karta (9 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (10495 příspěvků), The Walking Dead (728 příspěvků), Nejhorší a nejlepší hry (64 příspěvků), GameLeader - Otázky a odpovědi (1371 příspěvků), Assassin's Creed Unity (14 příspěvků), Zaklínač 3 - Jaký procesor? (22 příspěvků)

Informace o hře

 

Právě vychází

» release list

Spřátelené weby

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Kingdom Come: Deliverance - dojmy z technologické alfa verze

V čerstvé technologické alfa verzi Kingdom Come od Warhorse Studios jsme navštívili vesnici Samopše, abychom se podívali na základy slibného projektu…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
DayZ - novinky, náznaky a kuriozity z návštěvy Bohemia Interactive

Poprvé jsme navštívili kanceláře Bohemia Interactive kvůli survival MMO DayZ, abychom se prostřednictvím zajímavého rozhovoru dozvěděli nejen to, kam…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Civilization: Beyond Earth - vaše vlastní vesmírná odysea

Očekávané šesté pokračování kultovní série přináší nepřikrášlenou kolonizaci cizích planet. A mimozemšťany!

 
Přečíst celý článek»Autor: Brokarek - Platforma: PC

Navštivte také naše partnerské weby

Pán Hradu - války klanů diit.cz CDR CDH.cz - Česká databáze her Webgame, online strategická hra Porse.cz - hry ke stažení zdarma