Tomb Raider se dočkal vylepšené verze pro PC
26. 4. 2024
PlayStation exkluzivita Stellar Blade je venku
26. 4. 2024
V nové real-time strategii budete nejen velitelem, ale rovněž inženýrem. Budete mít plnou kontrolu nad jednotkami, továrnami, super-zbraněmi a ekonomikou ...
Jak se ke své roli postavíte bude na vás.
Spěšný vlak linky nostalgie je přistaven na nástupišti dvacet, kolej dvacátá.
Welcome back, Commander.
Vůdce Bratrstva Nod žije!
Oznámení přišlo ke 25. výročí.
Nejznámější barbar to tentokrát zkouší přes strategii.
Hru rozjedete i s integrovanou grafickou kartou Intel HD Graphics 620 a procesorem Intel Core i3.
Srdce každé základny.
Hnijící mrtvoly a rozzlobený bůh.
Rychlá real-time strategie s obranou pevnosti.
Připravují ji tvůrci série Command & Conquer.
Tvůrci Conana mohou využít svět Dune. Za šest let mají vzniknout minimálně tři hry.
Postavíte si pevnost a musíte odolat vlnám stále silnějších nepřátel.
Společně s EA na nich pracují Petroglyph Games.
Měli jsme možnost otestovat novinku z dílen známého studia Petroglyph. Líbila se nám?
Jako obvykle ale z nápadu a snah studia Petroglyph dosud nic nevzešlo.
Nová real-time strategie bude v early access fázi spuštěna v polovině ledna.
Japonský trailer na Destiny 2, Mario už není instalatérem, patch pro Hellblade, oživení multiplayeru Star Wars: Empire at War a ...
V poslední době se roztrhl pytel s hrami s pixelovou grafikou, ale strategií tolik není. Jak bude fungovat osmibit v ...
Vyrovná se nízkorozpočtový klon Warcraftu své AAA předloze?
Toužíte po pořádné real-time strategii se zavedenými herními mechaniky a moderním designem? Potom vás osloví Grey Goo.
Co musíte udělat pro to, abyste vyhráli v nové MOBA hře od tvůrců Grey Goo?
Před dvěma lety se Petroglyph pokusil na Kickstarteru prorazit s jejich strategií Victory, to se však nepovedlo.
Herní trh je plný zajímavých titulů. Škoda jen, že jeden žánr se na něm vyskytuje v tak malém měřítku. Naštěstí ...
Zajímavě vypadající strategie od ex-tvůrců Command & Conquer a Star Wars: Empire at War.
Problematický vývoj udělal své. Původně mělo jít o masivně multiplayerovou real-time strategii, z které se pak měla stát MOBA se zaměřením ...
© 2010-2023 Zing & Grunex