ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Do Hot Wheels Unleashed se podívá obsah s tematikou Looney Tunes

    Do Hot Wheels Unleashed se podívá obsah s tematikou Looney Tunes

    Raven Software hlasuje o založení odborů

    Testeři Raven Software si odhlasovali založení odborů

    Marvel’s Midnight Suns odloženo

    Marvel’s Midnight Suns se má znovu ukázat v červnu

    Seznamte se s Aegis, hlavní postavou akčního RPG Steelrising

    Seznamte se s Aegis, hlavní postavou akčního RPG Steelrising

    AMD na Computexu představilo procesory Zen 4 a socket AM5

    AMD na Computexu představilo procesory Zen 4 a socket AM5

    „Blázniví Pokémoni“ Palworld v nové ukázce

    „Blázniví Pokémoni“ Palworld v nové ukázce

  • Recenze
    Recenze Warhammer 40,000: Chaos Gate – Daemonhunters

    Recenze Warhammer 40,000: Chaos Gate – Daemonhunters

    Recenze Vampire: The Masquerade – Swansong

    Recenze Vampire: The Masquerade – Swansong

    Recenze Star Wars: The Force Unleashed – hra plná vrásek a Síly

    Recenze Star Wars: The Force Unleashed – hra plná vrásek a Síly

    Recenze Trek to Yomi – poutavá cesta za vykoupením

    Recenze Trek to Yomi – poutavá cesta za vykoupením

    Slovenská roguelike akce Loot River název nezapře

    Recenze Loot River – dungeony jako z Tetrisu

    Recenze Nintendo Switch Sports – návrat legendy

    Recenze Nintendo Switch Sports – návrat legendy

    Recenze House of the Dead: Remake – osvěžující závan nostalgie

    Recenze House of the Dead: Remake – osvěžující závan nostalgie

  • Videa
    Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

    Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

    Zing Podcast #41: Silent Hill, Alan Wake a letní konference

    Zing Podcast #41: Silent Hill, Alan Wake a letní konference

    Zing Podcast #40: Grunex, Mafia prequel a Fortnite

    Zing Podcast #40: Grunex, Mafia prequel a Fortnite

    Zing Podcast #39: Upíři, změna PlayStation Plus a nové LEGO Star Wars

    Zing Podcast #39: Upíři, změna PlayStation Plus a nové LEGO Star Wars

    Zing Podcast #38: Kauza kolem Gran Turisma 7 a dojmy z březnových her

    Zing Podcast #38: Kauza kolem Gran Turisma 7 a dojmy z březnových her

    Recenze Kirby and the Forgotten Land – zábava pro každého

    Recenze Kirby and the Forgotten Land – zábava pro každého

    Zing Podcast #37: Výlet do Bradavic a duchovní nástupce Until Dawn

    Zing Podcast #37: Výlet do Bradavic a duchovní nástupce Until Dawn

    Zing Podcast #36: Novinky z průběhu března a dojmy z GhostWire: Tokyo

    Zing Podcast #36: Novinky z průběhu března a dojmy z GhostWire: Tokyo

    Zing Podcast #35: Silný březnový start a Elden Ring podruhé

    Zing Podcast #35: Silný březnový start a Elden Ring podruhé

  • Preview
    Overwatch 2 představí PvP v příštím týdnu

    Dojmy z hraní Overwatch 2 Closed PVP Bety

    Dojmy z hraní Prehistoric Kingdom

    Dojmy z hraní Prehistoric Kingdom

    Dojmy z hraní Trek to Yomi

    Dojmy z hraní Trek to Yomi

    Dojmy z hraní Ghostwire Tokyo

    Dojmy z hraní Ghostwire Tokyo

    Dojmy z hraní Kirby and the Forgotten Land

    Dojmy z hraní Kirby and the Forgotten Land

    Dojmy z hraní plné verze Triangle Strategy

    Dojmy z hraní plné verze Triangle Strategy

    Dojmy z hraní plné verze Elden Ring

    Dojmy z hraní plné verze Elden Ring

    Ponořte se do světa Ghostwire Tokyo

    Ponořte se do světa Ghostwire Tokyo

    Dojmy z hraní plné verze Dying Light 2

    Dojmy z hraní plné verze Dying Light 2

  • Speciály
    Květnové hry: přehled & anketa

    Květnové hry: přehled & anketa

    Dubnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Dubnové ohlédnutí redakce

    10 tipů k Horizon Forbidden West: Nejlepší zbraně i nastavení obtížnosti

    10 tipů k Horizon Forbidden West: Nejlepší zbraně i nastavení obtížnosti

    Bolest mozku, pak radost. Tvorba puzzle her je jako hraní, říká vývojář

    Bolest mozku, pak radost. Tvorba puzzle her je jako hraní, říká vývojář

    Dubnové hry: přehled & anketa

    Dubnové hry: přehled & anketa

    Březnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Březnové ohlédnutí redakce

    Historie série Gran Turismo, část třetí

    Historie série Gran Turismo, část třetí

    Měsíc v Arkesii

    Měsíc v Arkesii

    Březnové hry: přehled & anketa

    Březnové hry: přehled & anketa

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Do Hot Wheels Unleashed se podívá obsah s tematikou Looney Tunes

    Do Hot Wheels Unleashed se podívá obsah s tematikou Looney Tunes

    Raven Software hlasuje o založení odborů

    Testeři Raven Software si odhlasovali založení odborů

    Marvel’s Midnight Suns odloženo

    Marvel’s Midnight Suns se má znovu ukázat v červnu

    Seznamte se s Aegis, hlavní postavou akčního RPG Steelrising

    Seznamte se s Aegis, hlavní postavou akčního RPG Steelrising

    AMD na Computexu představilo procesory Zen 4 a socket AM5

    AMD na Computexu představilo procesory Zen 4 a socket AM5

    „Blázniví Pokémoni“ Palworld v nové ukázce

    „Blázniví Pokémoni“ Palworld v nové ukázce

  • Recenze
    Recenze Warhammer 40,000: Chaos Gate – Daemonhunters

    Recenze Warhammer 40,000: Chaos Gate – Daemonhunters

    Recenze Vampire: The Masquerade – Swansong

    Recenze Vampire: The Masquerade – Swansong

    Recenze Star Wars: The Force Unleashed – hra plná vrásek a Síly

    Recenze Star Wars: The Force Unleashed – hra plná vrásek a Síly

    Recenze Trek to Yomi – poutavá cesta za vykoupením

    Recenze Trek to Yomi – poutavá cesta za vykoupením

    Slovenská roguelike akce Loot River název nezapře

    Recenze Loot River – dungeony jako z Tetrisu

    Recenze Nintendo Switch Sports – návrat legendy

    Recenze Nintendo Switch Sports – návrat legendy

    Recenze House of the Dead: Remake – osvěžující závan nostalgie

    Recenze House of the Dead: Remake – osvěžující závan nostalgie

  • Videa
    Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

    Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

    Zing Podcast #41: Silent Hill, Alan Wake a letní konference

    Zing Podcast #41: Silent Hill, Alan Wake a letní konference

    Zing Podcast #40: Grunex, Mafia prequel a Fortnite

    Zing Podcast #40: Grunex, Mafia prequel a Fortnite

    Zing Podcast #39: Upíři, změna PlayStation Plus a nové LEGO Star Wars

    Zing Podcast #39: Upíři, změna PlayStation Plus a nové LEGO Star Wars

    Zing Podcast #38: Kauza kolem Gran Turisma 7 a dojmy z březnových her

    Zing Podcast #38: Kauza kolem Gran Turisma 7 a dojmy z březnových her

    Recenze Kirby and the Forgotten Land – zábava pro každého

    Recenze Kirby and the Forgotten Land – zábava pro každého

    Zing Podcast #37: Výlet do Bradavic a duchovní nástupce Until Dawn

    Zing Podcast #37: Výlet do Bradavic a duchovní nástupce Until Dawn

    Zing Podcast #36: Novinky z průběhu března a dojmy z GhostWire: Tokyo

    Zing Podcast #36: Novinky z průběhu března a dojmy z GhostWire: Tokyo

    Zing Podcast #35: Silný březnový start a Elden Ring podruhé

    Zing Podcast #35: Silný březnový start a Elden Ring podruhé

  • Preview
    Overwatch 2 představí PvP v příštím týdnu

    Dojmy z hraní Overwatch 2 Closed PVP Bety

    Dojmy z hraní Prehistoric Kingdom

    Dojmy z hraní Prehistoric Kingdom

    Dojmy z hraní Trek to Yomi

    Dojmy z hraní Trek to Yomi

    Dojmy z hraní Ghostwire Tokyo

    Dojmy z hraní Ghostwire Tokyo

    Dojmy z hraní Kirby and the Forgotten Land

    Dojmy z hraní Kirby and the Forgotten Land

    Dojmy z hraní plné verze Triangle Strategy

    Dojmy z hraní plné verze Triangle Strategy

    Dojmy z hraní plné verze Elden Ring

    Dojmy z hraní plné verze Elden Ring

    Ponořte se do světa Ghostwire Tokyo

    Ponořte se do světa Ghostwire Tokyo

    Dojmy z hraní plné verze Dying Light 2

    Dojmy z hraní plné verze Dying Light 2

  • Speciály
    Květnové hry: přehled & anketa

    Květnové hry: přehled & anketa

    Dubnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Dubnové ohlédnutí redakce

    10 tipů k Horizon Forbidden West: Nejlepší zbraně i nastavení obtížnosti

    10 tipů k Horizon Forbidden West: Nejlepší zbraně i nastavení obtížnosti

    Bolest mozku, pak radost. Tvorba puzzle her je jako hraní, říká vývojář

    Bolest mozku, pak radost. Tvorba puzzle her je jako hraní, říká vývojář

    Dubnové hry: přehled & anketa

    Dubnové hry: přehled & anketa

    Březnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Březnové ohlédnutí redakce

    Historie série Gran Turismo, část třetí

    Historie série Gran Turismo, část třetí

    Měsíc v Arkesii

    Měsíc v Arkesii

    Březnové hry: přehled & anketa

    Březnové hry: přehled & anketa

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Praktiky vydavatelů/vývojářů her – část 4.

FireWolf autor: FireWolf
23. 9. 2016
v sekci Blogy čtenářů
0
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 4. 12299
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp

A je to tu! Poslední část mé minisérie. U některých bodů jsem si říkal, že by bylo vhodné se hodně rozepsat, ale krotil jsem své vášně, tudíž můžete očekávat nějaký ten speciální článek v budoucnu, zaměřený jen na jedno téma. A tentokrát by to konečně mohlo být i více do hloubky. Při psaní těchto 4 částí (které mimochodem původně měly být jen jedním, případně dvěma články) jsem si uvědomil, jak moc se herní průmysl změnil. Ano, některé věci tu byly už dávno s námi, jiné se ale objevily jako houby po dešti v nedávné době a nevypadá to, že by se jim tu nedařilo. Celkově mě mrzí, kam jsme se až dostali. Možná někomu připadá, že si jen neustále stěžuji na věci. Můžete nabýt toho dojmu, ale spíše než naštvaný jsem z toho všeho smutný. Hraní se neustále vyvíjí a to směrem, který nechápu a nechci, aby to zašlo až takhle daleko. No nic, radši už přejdu k samotnému obsahu článku a tyhle úvahy si nechám na jindy 😀

 

1) Ždímání značek

Tohle je téma, které se probírá dost často. Jenže tu také existuje dvojí metr. Dle mě bychom se neměli zaměřit jen na větší značky, ale i na ty menší. Pokud se vytvoří pokračování, mělo by obsahovat samozřejmě to, co dělalo předchozí díl tak výjimečným zážitkem. Nemůžete mít první díl akční RPG a druhý závodní hru. Naopak je ale dobré ponechat jádro a postupně vylepšovat kvalitu zbylého obsahu.

 

Série Assassins Creed nebo Call of Duty jsou zářným příkladem toho, jak to nedělat. Ono je těch her ale vícero. Většinou vychází jednou ročně, což nejenže u multiplayerových titulů štěpí základnu hráčů, ale už prostě nemá člověk takový ten pocit napětí. Místo toho, aby se těšil, že po několika letech vyjde další díl jeho oblíbené série, si jen řekne, že tu je zase další díl. Pokud by tyto hry vycházely třeba jednou za tři roky, udělali by vydavatelé lépe. Bylo by tam více obsahu, hra by byla revoluční a ne, že tam jsou tak dvě nebo tři novinky, jak tomu bývá. Třeba série CoD v multiplayeru už vykrádá dokonce i sama sebe.

 

 

1 z 1
- +
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 4. 12299

1.

 

Myslím tedy, že by se recenzenti měly prostě rozhoupat a sáhnout po menších hodnoceních u titulech, kde probíhá tohle zjevné ždímání. Vadí mi a kritizuji za tohle i sérii LEGO. Mám tenhle typ her rád, dříve jsem je hrával se sestrou, v poslední době ale ona nemá čas, a tak jsem si řekl, že bych mohl sehnat někoho přes net na společné hraní. Jenže… je to už neuvěřitelných jedenáct let, co vyšla první hra ze série a stále tu není hraní přes net? 19 her se k nám už dostalo. Devatenáct. A žádný online coop. Chápu, hra je koncipována tak, že se má hrát s přáteli u jednoho počítače. Jenže tohle je věc, která by z tohoto titulu udělala něco lepšího, zpřístupnila by se více lidem. Je to opravdu škoda, že nic takového v této sérii stále chybí. A ano, vím, že je tam hromada novinek a víceméně každý díl přinese něco navíc, to prostě ale nevykompenzuje možnost hrát s lidmi přes net.

 

 

1 z 1
- +
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 4. 12300

1.

 

2) Early Access (předběžný přístup)

Myšlenka předběžného přístupu byla zajímavá a i praktická. Koupíte si hru ještě během vývoje, budete se podílet na směru, kterým se bude vývoj ubírat a zároveň finančně podpoříte výrobce. Jenže se to vymklo kontrole a počet titulů v EA (neplést s Electronic Arts) je extrémní. Minimálně snd každá třetí hra má nálepku EA, což je opravdu šílené.

 

U předběžného přístupu nelze říct, že je jen dobrý nebo jen špatný, ono totiž záleží na výrobci, jak se k tomu postaví. Byly tu případy, kdy opustili vývoj hry, kdy „dokončili“ projekt, jen aby se neřeklo. Někdy nesplnili sliby. Někdy hru postupně zhoršují. A Dayz je krásným příkladem toho, že i nadějně vypadající projekt může skončit na mrtvém bodě. Třeba jej někdy dokončí, ale vývoj probíhá už tolik let, že je to taková fata morgána. Některé hry se dokonce brání tím, že jsou ve vývoji, proto mají hromadu bugů a nedodělků. Jenže když vyjdou, ty chyby tam stále jsou.

 

 

1 z 1
- +
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 4. 12301

1.

 

Samozřejmě nelze všechny házet do jednoho pytle, takže tu i máme studia, která si váží svých zákazníků, dokončí úspěšně hru a díky zpětné vazbě hráčů je lepší, než by byla bez nich. I přesto by se ale tohle mělo nějak regulovat. Nejlepší by asi bylo, kdyby si lidé dávali více pozor, četli si, co vlastně kupují. U Dayz si hromada kupujících stěžuje, v jakém je hra stavu, a to přitom v obchodě mají napsáno, co mají očekávat. Možná by také nebylo na škodu, kdyby se zavedla možnost na Steamu vrátit peníze kdykoliv během vývoje dané hry. Je totiž dost možné, že něco, co se vám zpočátku líbilo, bude změněno k horšímu. Zde ale vyvstává otázka, zda by tato funkce nebyla zneužívána. Já věřím, že byla, tudíž jsme se dostali do slepé uličky.

 

 

1 z 1
- +
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 4. 12302

1.

 

3) Greenlight

Na chvíli ještě zůstanu u Steamu. Greenlight odstartoval v roce 2012 a za tu dobu nám přinesl hromadu kvalitních her. Díky němu se na Steam dostaly tituly, které by jinak neměly šanci vyjít. Jenže i tohle má svou stinnou stránku. Na každý podařený titul připadají nejméně dva otřesné. Je opravdu neskutečné, jaké hry se přes ono síto dostaly. Jednak za to můžou hloupí lidé, kteří pro ně hlasovali, také to je ale vina toho, že výrobci slíbili za kladný hlas dodání klíče k oné hře zdarma. Valve se s tím snaží něco dělat, ale škoda byla již napáchána.

 

Jak jinak si vysvětlit existenci her, které se inspirovali slavným Goat Simulatorem? Nebo nějaké rádoby vtipné hříčky, kdy například serete na lidi (doslova… opravdu doslova) nebo masturbujete a nesmí vás nachytat rodiče (eh, to je fakt hra). Někdy vyberu ty nejhorší hry a udělám o nich samostatný článek. Jen všechny rozumné lidi prosím – nekupujte si tyhle blbosti. Protože když tak učiníte, dáte podnět, že tu existuje místo pro tyhle „vtipné“ hry.

 

 

1 z 2
- +
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 4. 12304
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 4. 12303

1.

2.

 

4) Ochrany her

Není to tak dávno, co existovaly otřesné ochrany proti pirátění her. Stačí říct slovo jako Securom a každý, kdo to pamatuje, se jen otřepe. Dříve byly hry na počítače limitovány, mohli jste vaši koupenou hru nainstalovat třeba jen párkrát a poté to již nešlo. Nebo třeba Ubisoft zkusil u AC2 ochranu, kdy jste museli být neustále online. Jenže lidé s tím měli problémy a tehdy by ještě něco takového neprošlo, na rozdíl od dnešní doby. Tak tuto ochranu zrušil patchem a vše bylo na několik let v pořádku.

 

Ony ochrany jsou dost často absurdní. Někteří do her dávají multiplayer, což je taková nenásilná ochrana a důvod, proč hru koupit, protože upirátěná verze nepodporuje onu složku hry. U čistě singleplayerových her ale nutnost být online nedává smysl. Vím, že hodně lidí poukazuje na to, že v dnešní době to vůbec není problém, jenže co když vám vypadne net nebo prostě budete někde, kde není připojení k síti? Dost často se setkáváme s výmluvami, proč je tu tahle nutnost i v singlu. A většinou jsou k smíchu. Například u nejnovějšího Simcity se tvůrci odvolávali na to, že hromada výpočtů bude probíhat právě na serverech, tudíž to prostě jinak nejde. Netrvalo dlouho a warez kopie hry ukázala, že je to jen sprostá lež. A poté byl přidán patch, který umožnil hrát bez připojení k internetu…

 

 

1 z 1
- +
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 4. 12305

1.

 

Dříve se dokonce využíval Steam jako jakási ochrana. Pravdou ale je, že to byla prkotina, která se dala lehce obejít. Naproti tomu například to, co se stalo u třetího Diabla, byl způsob, jak zamést s piráty. Obsah hry byl na serverech, na počítače se vám stáhlo jen to nejnutnější. Jak jsem ale psal výše, je jasné, že z toho vyplývá i několik nedostatků. Nemůžete hrát bez připojení k internetu, a to ani hru pro jednoho hráče. Na konzole, pokud mě paměť neklame, byl zaveden offline mód. PC se ale ničeho takového nedočkalo (klidně mě opravte, pokud se mýlím).

 

Posledních pár let se hodně mluví o ochraně Denuvo. Kolují tu drby, že prý ničí SSD. Jenže nikdo tohle obvinění neprokázal jako reálné. Někteří zase tvrdí, že neustálým přepisováním určitých dat zatěžuje zbytečně systém, což je pravda, ale nikdo nedokáže s přesností říct, jak by vypadala náročnost oné hry bez ochrany. Zda by byla o trochu nižší, nebo o hodně nižší.

 

 

1 z 1
- +
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 4. 12306

1.

 

5) Steam a ti další

Jak jsem psal v předchozím bodě, kdysi dávno pradávno si vydavatelé uvědomili, že by tyhle dodatečné programy mohly fungovat jako odpuzovač pirátů. Setkali se s neúspěchem, ale to tu nebudu dál rozpitvávat. Steam od Valve zachránil hraní na počítačích. O tom se snad nemusíme bavit. Jeho úspěch byl ohromný, nečekaný a v dnešních dnech definuje PC platformu. Jenže…

 

Jak už to tak bývá, i další vydavatelé se snažili přihřát si polívčičku. Já je chápu. Když vydáte hru na Steamu, má provizi z každého prodaného kusu. A to se prostě nelíbilo velkým vydavatelským společnostem, tak se začaly oddělovat. Uplay a Origin zná snad každý. Někteří na něj nadávají. Nabídka her v těchto klientech je bídná, nikdy nejspíš nedosáhne obsáhlosti Steamu, ale třeba takový Uplay má lépe vyřešeny achievementy, které jsou na platformě od Valve k ničemu. Na Uplayi si díky nim odemknete určité bonusy, jako jsou skladby, tapety nebo obrázky. Malý bonus, ale potěší.

 

 

1 z 2
- +
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 4. 12310 2
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 4. 12307

1.

2.

 

Jenže ono to neskončilo jen u těchto dvou, ale vznikaly další a další programy, které musíte mít nainstalovány, jinak se k vaší hře nedostanete. I když tedy máte nějakou hru zakoupenou na Steamu, začne se spouštět kromě něj i jiný program a ten teprve spustí ten vytoužený kousek.

 

Teď navíc ještě přišel i Microsoft se svým Microsoft Store. Eh. A já myslel, že se po debaklu s Games for Windows LIVE poučili. Očividně ne. Trochu stranou pak stojí GOG. Zde naleznete většinou starší kousky, ale vše, co tam zakoupíte, je bez DRM ochrany. Nemusíte tedy instalovat nic, stačí jen hru a můžete vesele hrát. I tam zavedli program zvaný GOG Galaxy, ale ten není nutný. Je to pouze volitelná služba pro ty, kteří chtějí achievementy, přátele a nejnovější updaty hezky automaticky ke stažení.

 

 

1 z 2
- +
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 4. 12308
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 4. 12309

1.

2.

 

Ani bych si na tyto programy nestěžoval, kdyby tu byla možnost koupit jednu hru z jakékoliv volitelné služby. Třeba takové Rise of the Tomb Raider vyšlo jak na Microsoft Store, tak i na Steamu. Můžete hádat, kde byly obrovské prodeje a kde mizerné… Bohužel hry od EA a Ubisoftu vycházejí na jejich službách a nikde jinde. Díky tomu vznikají zmatky, kdy si na Steamu můžete koupit kolekci Mass Effect, ta ale obsahuje jen první dva díly (a to ještě bez DLC)!!! Vím, že je to nereálné, ale bylo by vhodné vydávat hry na co nejvíce služeb a nechat zákazníkovi volbu, odkud si daný výrobek zakoupí. Pravdou totiž je, že chci mít vše hezky pohromadě a nutnost zapínat více jak tři programy, jen abych viděl, co si můžu zahrát, je prostě otrava.

 

 

1 z 1
- +
Praktiky vydavatelů/vývojářů her - část 4. 12312

1.

 

Pár slov na závěr

Tak a jsem na konci, poslední část je dopsána, snad se vám tohle aspoň trochu líbilo. Vím, že by si nejspíš každý daný bod zasloužil o dost více rozvést, dokonce i svůj vlastní článek, kde by se to probíralo do hloubky. Možná se toho ujme někdo jiný, možná časem já (jak jsem psal ostatně v úvodu). Zatím to je ode mě vše. A samozřejmě opět vám všem děkuji za přečtení a případný komentář.

Předchozí článek

Ukázka z páté epizody Hitmana

Další článek

V příštím roce nemusí vyjít nový Assassin’s Creed

Související články

Do Hot Wheels Unleashed se podívá obsah s tematikou Looney Tunes
Novinky

Do Hot Wheels Unleashed se podívá obsah s tematikou Looney Tunes

před 1 hodinou
Raven Software hlasuje o založení odborů
Novinky

Testeři Raven Software si odhlasovali založení odborů

před 3 hodinami
Marvel’s Midnight Suns odloženo
Novinky

Marvel’s Midnight Suns se má znovu ukázat v červnu

před 5 hodinami
Další článek
V příštím roce nemusí vyjít nový Assassin's Creed 33583 ac

V příštím roce nemusí vyjít nový Assassin's Creed

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:


      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Vyzvedněte si na Epicu známý looter-shooter

      Vyzvedněte si na Epicu známý looter-shooter

      19. 5. 2022
      Záznam hraní Stargate: Timekeepers

      Záznam hraní Stargate: Timekeepers

      16. 5. 2022
      Nejvýdělečnější hry na Steamu z 19. týdne

      Nejvýdělečnější hry na Steamu z 19. týdne

      16. 5. 2022
      Next-gen Zaklínač 3 vyjde na konci roku

      Next-gen Zaklínač 3 vyjde na konci roku

      19. 5. 2022
      Norman Reedus potvrdil Death Stranding 2

      Norman Reedus potvrdil Death Stranding 2

      57
      Reforger

      Studio Bohemia Interactive odhalilo novou Armu s podtitulem Reforger

      18
      Next-gen Zaklínač 3 vyjde na konci roku

      Next-gen Zaklínač 3 vyjde na konci roku

      17
      EA se prý nabízí ke koupi, zájem má mít i o sloučení

      EA se prý nabízí ke koupi, zájem má mít i o sloučení

      16
      Do Hot Wheels Unleashed se podívá obsah s tematikou Looney Tunes

      Do Hot Wheels Unleashed se podívá obsah s tematikou Looney Tunes

      24. 5. 2022
      Raven Software hlasuje o založení odborů

      Testeři Raven Software si odhlasovali založení odborů

      24. 5. 2022
      Marvel’s Midnight Suns odloženo

      Marvel’s Midnight Suns se má znovu ukázat v červnu

      24. 5. 2022
      Seznamte se s Aegis, hlavní postavou akčního RPG Steelrising

      Seznamte se s Aegis, hlavní postavou akčního RPG Steelrising

      23. 5. 2022

      Nejnovější komentáře

      • ochechula: Testeři Raven Software si odhlasovali založení odborů
      • Darkus: Přehled novinek z Japonska 20. týdne
      • Darkus: Přehled novinek z Japonska 20. týdne
      • Darkus: Přehled novinek z Japonska 20. týdne
      • Tomas: Jak se zatím daří upírskému V Rising?
      • Hubert: Přehled novinek z Japonska 20. týdne
      God of War Ragnarok nabídne bohaté možnosti v oblasti nastavení i asistentů

      God of War Ragnarok nabídne bohaté možnosti v oblasti nastavení i asistentů

      19. 5. 2022
      „Blázniví Pokémoni“ Palworld v nové ukázce

      „Blázniví Pokémoni“ Palworld v nové ukázce

      23. 5. 2022
      Kosmický horor Hellpoint dostane rozšíření

      Kosmický horor Hellpoint dostane rozšíření

      18. 5. 2022
      Oznámen GreedFall 2: The Dying World

      Oznámen GreedFall 2: The Dying World

      18. 5. 2022
      Next-gen Zaklínač 3 vyjde na konci roku

      Next-gen Zaklínač 3 vyjde na konci roku

      19. 5. 2022
      Miasma Chronicles je nová hra od tvůrců Mutant Year Zero

      Miasma Chronicles je nová hra od tvůrců Mutant Year Zero

      17. 5. 2022
      První screenshot z The Callisto Protocol

      První screenshot z The Callisto Protocol

      20. 5. 2022

      O Zing.cz


      Zing je magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Herní magazín Zing.cz pro Vás připravujeme ve spolupráci s herním obchodem Xzone.cz. Přijďte si vybrat svou hru nebo tričko.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2022 Zing s.r.o.

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2020 Xzone s.r.o.

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář