V rozhovoru pro server 1UP využil manažér Herman Hulst kooperačního režimu jako příkladu, kam až dotlačilo studio hardware konzole PS3 oproti druhému dílu. „Našli jsme hodně výkonu poté, co jsme dokončili Killzone 2. Pro příklad, vyndali jsme jednu úroveň z Killzone 2 a pustili ji na enginu Killzone 3. Vše běželo na 50% výkonu. To je výkon, který jsme dokázali vyždímat navíc,“ řekl Hulst.
„Můžete to vidět ve split-screen kooperačním režimu. Museli jsme to stejně renderovat dvakrát,“ dodal.
Po potvrzení offline kooperačního režimu můžeme pouze doufat, že bude online co-op následovat. Uvidíme, co na nás vývojáři v nejbližší době vysypou. Killzone 3 se chystá do obchodů 22.února příštího roku exkluzivně pro PS3.
JakER: To bys měl. Protože příšrí rok, je co se týče first-party her od Sony přímo brutální. Co hra to mega hit.
Tak to je super! Na Killzone jsem vždycky nejvíce miloval split-screen. Já sis snad tu perestrojku opravdu pořídím.
Příjemný bonus navíc. Pro mě, ale prakticky nevyužitelný.
pěkný, ale já nemám sk ým si to zahrát. Buď je to podle někoho blbost, buď to neumí, nebo nemá čas