Jason Vandernberghe, vedoucí designer Far Cry 3, prozradil, že vývoj třetího dílu začal ihned po dokončení Far Cry 2 a samotný svět vymýšleli a budovali v rozmezí čtyř až pět let. Far Cry 2 přitom vyšlo již 21. října roku 2008 v Severní Americe a o tři dny později dorazilo do Evropy.
Ubisoft se podle Vandernbergha snažil ve Far Cry 3 dosáhnout úrovně prvního dílu, který vytvořil německý tým Crytek, zatímco ponechali některé prvky z dvojky, jako je například možnost si vyndat kulku z těla.
Rovněž přemýšlejí nad rogalem, které bylo nezbytné pro dosažení několika nepřístupných míst v kampani druhého dílu. Jeho ovládání ovšem bylo dost složité, a tak Ubisoft zvažuje jak hráčům létání na rogalu usnadnit a zda ho vůbec do Far Cry 3 zařadí.
Far Cry 3 je naplánováno na rok 2012 pro PC, PlayStation 3 a Xbox 360.
Ste nevěděli ? Já když jsem pařil mulťák Far Cry2 tak když jsem to přestal hrát všichni už o tom mluvili
Já nevím, že všichni berou herní průmysl jako snad něco jiného než normální zaměstnání. Tým dokončí projekt a tak je snad jasné že záhy začne dělat další! Proč to tolik lidí vidí tak zkresleně, že hru vlastně začnou vyvíjet až s ohlášením?
POkaždý, když se na to koukám, vypadá to líp ještě tak dvakrát a předobjednám
JANSULOVSKY: Snažím se aby se tady lidi vzdělávali, máme přece inteligentní portál
Mendys nám chce zavařit mozek… Podstatu chápu. Ale příště radši zůstaň věrný mateřštině.
Insanity is doing something over and over again expecting shit to change. First time somebody told me that, I dunno I thought they were bullshiting me so BUM…I bought Call of Duty.
Konečně!
Na druhou stranu když ten vývoj tajíš do poslední chvíle tak to má i své nevýhody, např. nemůžeš komunikovat s fanoušky a sbírat názory co by si přáli apod. Třeba Blizzard to tak aktivně dělá, na bnet foru je subforum kde lidi píšou své návrhy a některé (ale je jich málo) se dokonce do her dostanou.
S rogalem byla vždycky sranda. A ovládat ho nebyla zas taková hrůza…Ale třeba šlohnout vrtulník by nebylo špatný…
Overpowered: To sem přesně myslel v prvním komentu
Jo, kdyby to tak dělal taky Blizzard
sk8: právě v tom se mi líbila prezentace kinect fun labs. " A vidíte jak je to super, tak vám teďka něco řeknu, ode dneška je to venku ! " . Mě by stačilo kdyby oznamovali ty hry půl roku do předu. Je to tak akorát čas, kdy se člověk nabaží těšením, čtením novinek, preview a koukáním na trailery a pak to může vyjít. Momentálně to funguje tak, že se něco oznámí na E3, nebo při jiné příležitosti a zpravidla se pak rok / rok a půl až 5 čeká.
Docik: Spíš je problém že vydání hry ženou fanoušci. Vem si jak dopadlo DA2. Fanoušci komadovali at to vydaj , at to vydaj. A vyšla poloviční hra. A navíc i pro nás je těžké to vydržet. . Prostě přijít a říct , , Ahoj ahoj. Tady máte trailer na hru Hrdina Trůnu: Rolandova pomsta , tady je gameplay a chystejte se hra vyjde za tejden"
Sk8: přesně, já bych dělal, že bych hru oznamoval max půl roku dopředu, asi kde to bylo nejvíce vidět, že dlouhý oznámený vývoj hře hrozně uškodil byl Alan Wake. Oznámili to hned na začátku, to vim, že byl Level 128 tak to už je pěkná doba, a vyšlo to loni. , Hrozně dlouho to dělali a lidi na to už pak nebyli zvědaví po 4 nebo 5ti letech
A tak to má bejt. . Na co napínat fanoušky x lety ofikl vývoje když může po třech letech náhle hra přijít a všechny oslnit