Vlastně se snaží o to, aby konzolová verze vypadala alespoň tak dobře, jako ta PC na střední detaily. Minimální detaily pak rozhodně přebije. „Xbox verze Zaklínače 2 bude rozhodně vypadat lépe, než PC verze na minimální detaily,“ řekl producent Tomáš Gop v rozhovoru pro Eurogamer. „Nedržte mě za slovo, ale naším cílem je přiblížit se alespoň střednímu nastavení PC verze.“
Konzolová verze má ještě rozhodně nějaký ten krůček před sebou, vývojáři nás však ujišťují, že se nemáme čeho bát. Pro Gopa je však jádro pudla ve výtvarném stylu, nikoliv přesnosti textur. „Je spousta lidí, co si sednou a porovnávají, kdo má ostřejší textury a plynulejší chod,“ řekl Gop. „O tom to ale není. Není to o velikosti lodi, ale o pohybu oceánu.“
Ať se konzolová verze vyvine jakkoliv, ta z PC si nás stejně bez vyjímky získala.
Grafika v X360 je opravdu výkonnější než v PS3. A ve většině multiplatformních her je výkonnější i CPU. Tedy správně řečeno líp se pro něj píše. Každopádně jsem zvědav jak Zaklínač nakonec dopadne. Osobně pokud budou české titulky nebo ne, stejně si hru pustim origo v polským dabingu. Mimochodem páni tvůrci , nechce se vám přeportovat Zaklínače 1 ? Nechce se mi kvůli znovudohrání kupovat PC.
zaklinac 2 i titulky na konzole necekane
dobre
Bonny – jak se to vezme. Pokud programujete style PC, pak je kod na XBox360 poměrně snadno přenositelný. Xbox má silnější grafický chip než PS3, takže takto naportovaná hra snadněji a lépe běží na PS3. ALE – pokud opravdu poctivě programujete pro PS3, pak díky brutální síle CELL můžete dosáhnout lepších výsledků na PS3 (FF13, LANoire) . Jenže je to složité a stojí to hodně peněz. Proto to skoro nikdo nedělá.
Pořád víc a víc mi připadá, že je Xkrabička 360 výkonnější, než HerníStanice 3
X4Ever