Když popruhy vývoje převzalo studio Ninja Theory, změny se očekávaly. Když ale přišly, větší část fanoušků upadla do hluboké depky. Takového Danteho tedy nechceme. Christian Svensson z Capcomu se nyní v nejnovějším rozhovoru pro IGN svěřil, že reptání fanoušků bylo součástí plánu.
„Abych řekl pravdu, myslím, že některou součástí strategie bylo vytvořit ten rozruch a povídačky. Myslím, že to drasticky zvyšuje viditelnost hry, než kdybychom měli jen dalšího Danteho,“ řekl Svensson.
Dodal také, že podobné hrátky s hrdinou nedělalo studio pro naštvání fanouškovské komunity, ale spíš se jednalo o nasměrování shora. „Původní koncepty, které jsme na Danteho dostaly, vlastně byly velmi blízko tomu, co známe již z předchozích sérií. Avšak Keiji Inafune a Hideaki Itsuno jasně řekli, že to musíme kompletně překopat a jít kreativně mnohem dál.“
Ačkoliv je Itsuno dlouhodobě spjat se sérií Devil May Cry, stále si nejsme jisti, zda udělal dobrý krok. Ostatně, souhlasí s námi polovina zeměkoule. O kvalitu hry samotné se vzhledem ke kvalitám studia nebojíme, ale Devil May Cry „bez Danteho“?
A to si jako potom na hlavu vylije peroxid nebo co? Když je to prequel
Nějakej emo depkař na drogách, odvedli jste dobrou práci, bye bye Dante
Jak najednou říkají že vlastně MY chceme Danteho. Čímž mysleli i sebe… Bůh ví jak je to veskutečnosti
To bude vždy, ale Dante vypadá opravdu příšerně, ani výborné scenérie na pozadí a pěkné efekty mu to nevylepšují.
A sme doma… zase je to o tych peniazoch.