Ano, v interview pro aktuální číslo Play Magazine Urquhart přiznal, že ve své tvůrčí minulosti nemá snad ani jednu hru, kterou by nechtěl rozšířit o pokračování.
Planescape: Torment je nicméně mezi nimi asi nejoblíběnější a je dobré vědět, že se myšlence na další díl nebrání ani sami vývojáři.
„Když se vrátíte ke staré hře, je to především o tom říct si ‚Jo, tohle fungovalo v roce 1999, ale jak to bude teď?'“
„Vyžaduje to spoustu uvažování, pokud to má být provedeno správně. Jinak budou fandové originálu naštvaní a nováčci se v tom nevyznají.“
Těžko říct, myslím že se utvoří 2 zhruba stejné tábory, jedni budou pro, druzí proti.
Ja myslim ze by tuhle starou pecku meli nechat spat a nesnazit se zneuzivat jejiho dobreho jmena pro soudoby odpad.
Vsadil bych na pseudo 3D, protože vzpomínám na nějaké prohlášení, že první fallout co využívá 3D je trojka. Ale z hlavy najisto nevím, jak byla generovaná mapa, postavy byly určitě 2D sprity. Hmm, ale v 3D prostředí by to vypadalo trochu jinak… Jo, je to asi 2D mapa s vrstvami.
Fallout jedna byl 2D nebo "pseudo 3D"? potřeboval bych příklad
.
Nejsem si jistý, jestli si rozumíme termíny. Pojem "pseudo 3D" označuje rovinnou grafiku, která používá různé postupy, aby se tvářila jako prostorová. Ostatně Infinity engine to tak také dělal.
Souhlasím s Marigoldem. 2D mělo své kouzlo a doposud nikdo nevymyslel lepší styl RPGčka (Might and Magic a Dragon age se celkem snažili, ale stále to není ono)
.
Nebál bych se o prodeje, ikdyby to měl být 2D remake, naopak bych se bál o prodeje v "pseudo" 3D.
Ale to bys musel zůstat u 2D nebo pseudo 3D. Protože když už bys měl prostředí a modely ve 3D, nemá smysl nenaimplementovat rotaci kamery. Mám vážné pochyby a kupní síle enginu založeném na 2D pozadí a spritech. Jedině že by se do toho pustili nějací nadšenci, ale to je zase problém s licencí. A chutí lidí dělat zadarmo.
No kdyby se jim podařilo udělat nějaký remake Infinity Enginu…
Infinity už dnes raději ne… Býval třída, ale vývoj šel dál. Čistě izometrické RPG by si sice asi publikum našlo, ale ne tak rozsáhlé aby se to někomu vyplatilo.

Ad pokračování 12 let staré hry… tak to letos dělá Human Revolution (Invisible War nepočítejme, ju? ) a podle všeho co je zatím vidět, tak to dělá velmi dobře. Neví náhodou někdo , kde bych mohl vztáhnout ruce na nějakou betu, uvažuju o přednášce na FF
Kdyby se udělal Planescape Torment 2 na infinity enginu, tak společně s jedničkou, Deus Ex a Icewind Dale bych už do smrti nemusel mít jiné pařby
Bohužel se to samozřejmě udělá v hnusném 3D a bude to v prdeli.
Flame musí být, i kdyby Playmana věšeli. Každopádně hra vypadá zajímavě a upgrade by nemusel být vůbec špatná záležitost. Ono by to obecně chtělo vzít pár sraších pecek a předělat je do moderního hávu
.
Amahara: Cesko-britske vztahy od konce prvni svetove valky do predcasnych voleb v rijnu 1929
Ale to uz sem do komentaru nepatri 
Tak to je pro mě osobně zpráva roku! ! ! Má nejoblíbenější hra… Bohužel nevěřím tomu, že by případné pokračování dosáhlo kvality a věhlasu původní hry… Jsem spíš skeptický. V každem případě je to bomba neskutečnýho kalibru. Letos je RPG pozitivní až běda. Ještě 4 dny do Zaklínače 2, srpen přinese Deus Ex 3, neztratí se ani TES: Skyrim… Pecka.
Jo to já jsem si se zkouškama pospíšil a už mi zbývá jen jeden klasifikovaný zápočet (hold vidina Zaklínače je opravdu silná motivace) . Rosťo když se podíváš na úroveň většiny dnešních AAA her, tak mi to ani moc nevadí. Rozdíl v náročnosti na hardware se za poslední tři roky příliš nezměnil (čest vyjímkám) a alespoň mám za málo peněz hodně muziky. BTW o čem píše bakalářku
?