Christian Elverdam, režisér Hitman: Absolution, kolegům z britského CVG prozradil, že za dlouhý vývoj můžete nová technologie a také umělá inteligence.
„Vyvinuli jsme zcela novou technologii, kterou jsme pojmenovali Glacier 2 engine. Než jsme začali na hře pracovat, studovali jsme předchozí díly, abychom zjistili co je pro hráče důležité. Tyhle věci jsme se následně pokusili vylepšit.“
„Novou technologii jsme vytvořili především kvůli umělé inteligenci. Když se podíváte na E3 prezentaci, uvidíte mnohem vyspělejší AI. Dám vám příklad. V demu máme misi, kdy jde agent 47 do bytu Hippies v převleku za policistu. Jelikož si Hippies z policie nic nedělají, jeho převlek není příliš efektivní.“
„Jejich reakce na důstojníka je taková, že se ho snaží dostat z bytu, a to klidně i za použití násilí. Pokud ovšem do bytu přijdete ve standardním obleku, Hippies k vám budou přátelští. Vzniknout můžete ještě jedna situace, a to když máme problémy s policií. Pokud vás Hippies budou znát z nějaké předešlé akce, kde jste zabíjeli. Mohou se obrátit proti vám a použít zbraně.“
„Setkání s policií může přerůst v plnohodnotný boj, pokud nebudete poslouchat a nevzdáte se. Přesně tyhle situace jsme chtěli. Chtěli jsme různorodou a inteligentní AI,“ dodal Elverdam.
Hitman: Absolution vyjde v roce 2012 pro PC, PlayStation 3 a Xbox 360.
ani sa mi to nezda ako 6rokov
-R. I. P- souhlasim
Hlavně ať z toho není tupá střílečka jako byl Conviction, ten sice by hra sam o sobě byla dobrý ale nebyl to Splinter Cell. Poslední Hitman byl hardcore? Zahrajte si silent Assasin (můj nejoblíbenější, jaktože nemá tady na Zingu kartu ! ! ! ) ten byl hardcore. Blood Money byl ale taky super a nebylo u něj třeba nervy z ocele. Co se týče AI tak nevím co chcou vylepšovat vždyť v posledním díle na nejvyšší obtížnost reagovala na naprosto všechno od zvuků až po skrvny na oblečení. Ale co já jim věřím a snad z toho bude důstojný pokračování mé oblíbené série….
Jo a starej dobrej Max se svými halus sny!
Na to se taky těším i na Max Payna.
No už se těším na Hitmana.
GamerCZ1: Samozřejmě tě nechci nutit, aby sis okamžitě celou sérii zamiloval, jenom říkám, v čem je Hitman tak jedinečný a co by se mě ( Jako skalnímu fandovi) Líbilo.
GamerCZ1: A v tom je Hitman právě jiný… ty se můžeš promenádovat po hlavní ulici, policejní stanici a nikomu to NEMUSÍ vadit. Stačí mít správný převlek, či nečím upoutat pozornost atd.
PS: S Portalem souhlasím, a Zorka už mám za sebou
Kříž: To beru spíš jako taktiku schováš a lehce si naplánuješ co uděláš. . Není to nic takového, že by ses na hodinu sekl a ve stinu a tězce si říkál co ted budu asi dělat. Zahrej si 31let starý Zork a pak si teprve něco povíme o přemýšlení ted byl o tom dobrý článek na Games. cz … Z těch logických her nejvíc boduje momentalně Portal 2. . Hitman je stále stealth akce když dostanu do ruk akční titul tak je jasné, že si chci zastřílet občasné stealth prvky mi nevadí, ale plazit se celou hru kolem zdi taky nemusím. .
Hitman je a bude borec! Každou novinkou se víc třesu na den kdy sednu napnu strunu, hodim oblek a budu plánovat vraždy
GamerCZ1: V Hitmanovi (i ve Splinter Cellovi) to vždy šlo projít "Prostřílením", ale tahle hra o tomhle vůbec není… V Hitmanovi i v SC šlo o logiku… obvzláště v Hitmanovi musíš vše naplánovat od začátku až do konce, aby si vše splnil na 100%. Když čekáš ve stínu a počkáš až projde kolem, to je srabáctví a taky nudnější, ale vymyslet to tak, aby to vypadala jako nehoda, to je mnohem lepší. Proto tuto Sérii tak miluju. Na střílení jsou jiný věci, tady se musí přemýšlet, což tě očividně nebaví. (Nemysleno špatně) PS: Splinter Cell: Conviction se stal akčnější, a přestože to není špatná hra, na základní čtyři díly nemá. Stalo se to takové přímočařejší, lineárnější a taky stereotypnější. Proto doufám, že tvůrci Hitmana zůstanou u starého konceptu, který pouze vyšperkují tím nejlepším. A taky doufám, že se tvůrci Splinter Cellu vrátí tam, kde začali. U Stealth Akce!
Mohly by trošku zapracovat na uklízení stop. . Bylo celkem divné když jste v předchozích dílech schovaly tělo a na zemi byla louže krve a civilisté nereagovali. .
Lovecrossed: Něco sem o tom četl, že by to měl být uzposobeno většině hráču. . Tak by to mohlo jít dohrát třeba na dva způsoby. . Ten co se rád schovává se muže schovávat… a ten kdo radši střílí tak muže střílet. . Hitmana sem hrál kdysi skoro tam nebyli žádné checkpointy jeden vystřel či prozrazení a musel si to jet celé od znova. . a jak už si ke konci tak to docela nasere. Jo profesionální zabiják to je, ale ten muže zabíjet na x ruzných metod. Osobně mě moc nebaví čekat celou dobu ve stínu a škrtit je ze zezadu jako posera. . to se radši s nějakým bossem utkám pořádně v tváří v tvář. . V Assassinovi mi to nevadilo protože tam sis to mohl dělat všechno podle sebe a hra ti nenařizovala, že to máš hrát tak či onak.
Mám takový pocit že bude tento díl něco jako Conviction pro sérii splinter cell . Těším se na to
GamerCZ1: Na více akce si kup jiné hry k tomu udělané (CoD MW 3 atd. )
Doufám, že tohle se bude držet stealth prvků jak malé dítě za prso své matky během kojení. Protože představa jak 47 běhá a tupě střílí kolem sebe je mi odporná, vždyť je to profesionální zabiják