Alespoň podle Tameema Antoniada z Ninja Theory, podle nějž byly plány na případný sequel hozeny pravděpodobně kvůli finanční náročnosti do koše.
V rozhovoru pro magazín Edge se Antoniades nechal slyšet, že kvůli neúspěchu krachly i jejich plány otevřít druhou tvůrčí pobočku, což je mrzí asi nejvíc.
„Odyssey to the West se mělo dařit lépe,“ uvedl. „A my jsme se aktuálně měli soustředit na pilování pokračování a zajišťovat, aby značka dělala to co má … postupně se zlepšovala.“
„Jelikož se tak ale nestalo, zůstali jsme i nadále malým týmem a aktuálně doufáme v novou šanci s DmC.“ Pro pořádek dodejme, že Enslaved je na trhu už téměř rok, avšak neprodalo se ho, navzdory vesměs pozitivním recenzím, ani milion kusů.
Stejně ty prodeje nejsou problém studia. Ta hra dostávala skvělé známky. Je to prblém Namco jakožto vydavatele. Taky, když vydají novou značku uprostřed podzimu. To bylo něco jako, kariérní sebevražda. Navíc ani velké PR ji neudělali. Přitom je to jedna z nejlepších adventur poslední doby. Pokaždé, když ji hraji, tak ji hraji z chutí. Doufám, že Ninja Theory, budou mít úspěch z DvC. Tady se dá čekat, že se Capcom o svou hlavní značku slušně postará, a nenechá ji napospas jako Namoc Enslaved. Přál bych jim to, a moc.
Já mám čistý svědomí, hru jsem si koupil a přispěl k tomu skoromiliónu Je to vážně škoda Monkey je super.
Souhlasím s většinou komentářů. Je to hrozná škoda. Byla to skvělá hra. Už budou pouze vzpomínky
Puvodně jsem si ji před rokem ani neplánoval koupit a pak mě na ni cosi zaujalo a Enslaved nezklamal a překvapil bylo to zase něco uplně jiného a celkem originálního. Většina lidí asi touží po ověřených sériích. škoda pokračování
Tohle je neuvěřitelně velká škoda !
hra to bola dobra ibaze ziadna propagacia ani nic ak sa niekto fakt nezauima o hry vobec o tejto hre nepocul ani ocom to je…a tam bol najvecsi problem
Nebyla to zlá hra, ale ten katastrofální framerate byl k nasrání… Nemluvě o konci
Škoda! Hra nebyla úplně bez chyb, ale měla atmosféru, příběh, a hlavně sympatické postavy. Rozhodně značka, které je škoda. Bohužel, stejně jako ve filmu, literatuře, hudbě, umění, tak i v herním průmyslu, je opravdová kvalita jen pro pár labužníků, kteří ty prodeje opravdu nevytrhnou. Naopak průměrná, až podprůměrná kvalita, se prodává jako rohlíky. Kvantita prodeje, Není ukazatelem kvality. Pokud se kvalita vyhledávaného, rovná inteligenci hledajícího, tak to nesvědčí, o zrovna lichotivém stavu společnosti.
( Filmy Zdeňka Trošky, mají několikanásobně větší návštěvnost než oskarový film. Noviny Blesk, jsou čtenější než Shakespeare. Rádiem hraný tuc-tuc Shit, je poslouchanější než Mozartovo Requiem. atd…, atd…, atd…)
Je mi smutno
Dobrý titul a dopadol tak ako Heavenly Sword. To fakt nezáleží na tom akú dobrú hru vyvíjate, ale akú reklamu jej urobíte, takže možete vyrobit aj blbost (CoD BO) , ale ked má velký marketing, tak sa to predá. Je k plaču, že po takýchto dobrých hrách zostanú len spomienky a autorom len , , zbytočné" hodiny tvrdej práce.
Škoda, ta hra byla skvělá, ale ty prodeje holt nebyly kdo ví jak extra.
to je škoda, je to pecka hra