Svátky klidu spousta hráčů využila pro dohrání her, které nestihli projít v průběhu roku. Dokládají to nejnovější statistiky Steamu. Valve se mohlo pochlubit, že zlomilo dosavadní rekord v počtu současně přihlášených uživatelů. 27. prosince totiž bylo na Steamu zároveň online 8,156,455 lidí. Vše si můžete ověřit v grafu níže.
Z dalšího obrázku lze zjistit, že nejvíce hráčů se věnovalo hraní titulů DotA 2 (873 tisíc) a Counter-Strike: Global Offensive (349 tisíc). Na nejnižším stupínku nalezneme Team Fortess 2 (86 tisíc) před Football Manager 2015 (70 tisíc) a nesmrtelným fantasy RPG titulem Skyrim (58 tisíc).
K novému rekordu mohly přispět i problémy s PlayStation Network a Xbox Live.
Připomeňme, že předešlý rekord byl zaznamenán v prosinci 2013, kdy bylo na Steamu zároveň přítomno 7,190 milionů osob.
Co myslíte, dosáhne Steam za rok nebo dva milníku v podobě 10 milionů?
BůhOnty: No dřivější komentáře tomu napovídají.
TomN: Ne jen jsem uvedl jako typ her, kterou Csko není. A v Bf jistá balistika je netvrdím, že realistický, ale je.
kojot: Nikdo nebere CSko že má realistickou balistiku…Jen to bereme jako hru, která není zamiř a drž tlačítko myši aby si ulovil kill.
kojot: a CoD nebo BF má realistickou balistiku? D
Vy berete CSko jako kdyby měla mít realistickou balistiku a chování zbraní. Jenomže tohle není BF, nebo CoD, kde stačí umět jen mířit a prakticky máte vyhráno. Tahle hra je uzpůsobena PRO Gamingu a podle toho se zbraně chovají. Mají vlastní spraye, které se musíte naučit ovládat pro přesnou střelbu.
to: BůhOnty
THX za info. Hmm tak to je sice dobré proti hackům ale takhle lehce vznikne desync na serveru což pokud nejsou výkoné servery tak to zabíjí akorát hru.
Jinak však to znáš. Každý muže mít se hrou individuální problémy. Momentálně jo všechno jede.
Škoda ale že se neví přesnej počet najednou přihlášených lidí na konzoli. Když dneska jí má stejně snad každej napojenou na net.
V CSku všechno funguje nevím o čem mluvíš. .
Jediné co změnili je recoil na zbraních. . Zásahy na straně klienta se lehce liší od těch které zaznamenává server (v případě že sprajuješ se zbraní) …Je to způsob jakým Valve vyřadilo z funkce "no-recoil" hack.
Jeden z příkladů:
Červená jsou zásahy na straně klienta
Modrá jsou zásahy které "počítá" server
[ odkaz ]
(možná je to opačně)
to: Alfajk
Jde ti založit vlastní server? Mě to jen zakládá instance.
tak to nevim, co s tim CSkem delas, je pravda ze posledni update neco udelal se zbranema, ze strileji trosku jinak, ale zadny jiny bugy nepozoruju, pozvani a vse ostatni funguje
to: BůhOnty
CS: GO po poslední velké aktualizace pěkně dosrali. Nefunguje pozvání přátel apod. věci. Menu úplně nahovno. Taky hra samotná mě přijde zalagovanější. Změnili taky určitě aim nebo chování zbraní protože si to najednou vůbec nedávám.
Že má zbraň Recoil a určitý rozptyl kulek ("mapu") , která se mění se vzdáleností je v pořádku. S. T. A. L. K. E. R. prakticky podle mého názoru má nerealističtěji uděláno chování zbraní (ta balistika kulek…. no paráda) .
Ale aby zbraň střílela šikmo mimo zaměřovač je trochu kokotské. Takhle se chová tam ten těžkej kulomet.
Myslím si prostě že je to problém samotného Source enginu, že v něm to prostě udělat lépe nejde. Chování zbraní v Crysis 1/Warhead a FEAR je taky paráda. Podle mě nejlepší chování zbraní na source enginu má hra Insurgency.
BůhOnty: no jako jo no to jsem nikdy nepochopil proč se v CS nedá mířit. Nedává to smysl . Cod jsem sice hrál, a to dost, ale CS se nedá hrát stejně. Je to moc "těžký" a na druhou stranu lehký, já radši Armu, než CoD i CS i všechny ostatní FPS.
Jinak k CSku…Minulý rok byla špička hráčů online zhruba 180tisíc. . Rok později je to 2x více.
Paráda.
Kolousek001: Nejhraje to ještě víc lidí, protože spousta lidí jsou odchovalí CoDkaři, kteří hned začnou mrčet že zbraně střílí někde jinde než člověk míří . A že nemůžou použít zaměřovače
To ze hrani jakychkoliv her nepocitam opravdu ty logické hlavolamy, zvysuji pamet a podobne blaboly je jen zvysene ego jak sem chytrej takze to ze umim hrat dotu apod. Neznamena jeste ze jsem genius a kdovijakej chytrak. V realnem zivote by takovy clovek vyhorel hned na prvnim matematickem testu. Pokud ovsem neexistuji zase nejake vyjimky.
Heh… rekord v tak predrazenych zlavach