Zaklínač 3 je opravdu kvalitní hrou. Ale ani takové se nevyhnou různým chybám. Nový patch pro Zaklínače se snaží některé problémy vyřešit, stejně tak jako vylepšit grafiku hry.
Patch 1.03 se především zaměřuje na výkon hry v cutscénách a při používání Nvidia HairWorks. Kromě toho byly vylepšeny také SFX efekty, problémy s odezvou na klávesnici, naskakování trávy a řada dalších věcí.
Kompletní changelog si můžete přečíst na oficiálních stránkách hry. Patch pro konzole by pak měl vyjít „velmi brzy”.
Vidím to tak, že tu ještě hodinu budu prudit jak jsem mohl s Klepnout brouzdat okolím a místo toho hákuju a šéf by mě mohl pro svůj klid pustit domu
Dakh666: já si hezky celé dopoledne zaklínal a taky mě i přes neschopenku povolali makat do pěti to vydržím a pak se na to zase vrhnu …
Dakh666: Kpatchi má být i omluvenka do práce! To nevychytali
Já mám po novém patchi jeden velký problém. Musím zůstat v práci a k Zaklínači se dostanu až zítra. A to mě jako na tom novém patchi s**e úplně nejvíc
Corvus: Ano to chápu. Jenom nerozumím tomu procesu doplňování, když medituju. Ale jinak je ta hra udělaná skvěle. Podle mě někdo z vývojářů má podvědomí o magii a jak to celé funguje, protože i ty postupy ve hře sedí a různé náznaky. Neskutečně komplexní hra. Podle mě tohle bude hra roku.
Atramil: Haha vítej v klubu A jestli chceš jíst, tak zabij vlky. Já taky žeru jen vlčí játra Vlků je tam pořád hromada v lese
Corvus: Tak aspoň že tak, díky – já tam toho alkoholu mám tolik, že se mi žádný úbytek zatím nepodařilo vypozorovat Jako jo, tohle se jim fakt nepovedlo, každopádně věci budu dál sbírat a budu doufat v brzkou úpravu na klasický systém.
Lincoln: Já taky meditoval asi jen 2-3x a při doplňování zdraví spoléhal na jídlo, jenže teď jsem si všechno sežral a sehnat ve Velenu nějaký jídlo je pro mě zatím to nejtěžší z celý hry
Kolousek : 12 okýnek na skilly je přesně o 12 vic jak ve dvojce …
V trojce díky tomu dementnímu systému ho nemůžete specializovat skoro do ničeho když můžu mít aktivováno jen pár skillů …
Mi řikejte , že geralta specíte do alchemy …
Lincoln: Na tvorbu dryáků byl vždy ve hrách se Zaklínačem potřeba jako činitel alkohol…
Lootmaster: No to se mi nechce Raději to budu ignorovat. Jen mě mrzí, že to nebylo před patchem, tak proto si to vynutilo moji pozornost. Nic s tím stejně neudělám
Chesse: Já právě tu hru zabugovanou neměl vůbec. Všechno funglovalo skvěle, ale po tom patchi se to celé zblblo.
Atramil:
Bonny: Pod to se podepisuju
Já všehovšudy meditoval 2x a taky nechápu styl doplnění lektvarů pomocí pálenky. Asi nasává, když medituje. Nicméně na obnovení zdraví vyžírám jídlo co mám v inventáři.
Atramil: Alkohol mít musíš. Ale pro mě byla vždy RPG o hamounění a sběru/prodeji VŠEHO, co mi přijde pod ruku (ať už legální nebo nelegální cestou) . Čili mě tím poměrně dost otrávili a sběr bylinek, hub a dalších stovek věcí je prakticky zbytečný. To prostě nedokážu pochopit a být grafikem nebo člověkem, který předměty pečlivě do světa Zaklínače umisťoval, tak si to jdu hodit. Je to naprosto idiotské rozhodnutí a vůbec nechápu proč to takhle funguje. A když už to nějaký "odborník na mainstream" schválil, tak proč to proboha neudělal formou vypnout/zapnout v menu.
Anciabl: bohuzel me to udelal posledni patch. Predtim se objekty/postavy nacitaly tak jak maji (nebo kdyz uz pozde, tak aspon 30 metru predemnou) . Ted jedu tryskem na koni a 5 vojaku se zcistajasna zjevi kolem me
Tak dobrý, nejsem jedinej komu se sem tam někdo zjeví metr před koněm
Corvus: Jo, to doplňování se mi taky nelíbí. Jelikož sbírám kdejakou blbou kytku a alchymistickou cetku, tak toho mám v inventáři mraky a mimo to první namíchání to vlastně k ničemu nepotřebuju – tohle by fakt měli upravit. Jinak je nutný mít u sebe nějaký alkohol, aby se mi ty lektvary doplnily, případně zmizí aspoň po tom doplnění – anebo je to úplně automatický i bez něj?
Kolousek001: Přesně tak; bohužel to asi pro ně není vůbec záhodno řešit. Fakt doufám, že někdo (komunita, nevím) tohle pořeší, protože mě osobně to strašně vadí.