S příchodem konzole Xbox One Microsoft zvolil strategii, která se nelíbí spouště hráčů. S jednotlivými vydavateli si Microsoft domlouvá časovou exkluzivitu pro svou platformu. Stalo se tak kupříkladu u Dead Rising 3 od Capcomu, Ryse: Son of Rome od Cryteku a čeká to i Rise of the Tomb Raider od Crystal Dynamics a Square Enix. Jak se ale zdá, nebude to dlouhodobá strategie.
Šéf Xboxu se v nedávném rozhovoru vyjádřil, že Microsoft chce pokračovat v dobrých vztazích s vývojáři třetích stran, budoucnost ale vidí zejména v hrách, které sami vytvoří; first-party hry.
„Moje strategie se točí víc kolem našich vlastních titulech a investic do značek, které vlastníme,“ řekl Phil Spencer pro čínský server Gamecores at China Joy a dodal, že se chce méně zaměřit na exkluzivní obsah třetích stran.
V letošním roce Microsoft uvede na pulty obchodů Halo 5, Gears of War, Forza 6 nebo Fable. V budoucnu chce mít ale ještě lepší sestavu. „Je skvělé mít Tomb Raider jako součást našeho line-upu, ale chceme především naše hry. To uvidíte už na Gamescomu.“
Zda Microsoft dodrží slib a skutečně se bude více soustředit na své značky, tak to můžete sledovat s námi živě na dnešní konferenci Xboxu. Začínáme od 16:00 zde.
Presne tak otom to je ked budu exclusivity tak budu mat predane hry tretych stran je odpad a nahovno optimalizovany
Starbound exluzivně pro xbox one (včera oficialně na FB dávaly reklamu)
Konečně jim to došlo.
Nelze napsat vše, něco dostává přednost, jiné vyjde později.
Super Miky , presne túto novinku som spomínal v komentári pre tiskovou konferenci Xboxu, trošku mi to tu chýbalo.