Rise of the Tomb Raider se pomalu ale jistě blíží, 10. listopadu je za rohem. Návštěvníci Fanfestu v Tokiu měli možnost si nové dobrodružství archeoložky Lary Croft vyzkoušet. Při tom přišli na to, že hra bude mít hned čtyři úrovně obtížnosti: Adventurer, Tomb Raider, Seasoned Raider a Survivor. Během hraní bude možné mezi nimi přepínat, tedy až na poslední nejtěžší obtížnost Survivor.
Adventurer je nejlehčí obtížnost. Zvolí si ji hráči, kteří nemají s podobnými hrami žádné zkušenosti. Vše je usnadněno, nepřátelé mají méně života, a když už Laru zasáhnou, tak jí moc neublíží. Navíc vám hra bude pomáhat mířit. Tomb Raider obtížnost už za vás nemíří a nepřátelé mají normální úroveň života, stejně tak vám uberou víc zdraví.
Seasoned Raider se dá označit za střední obtížnost. Nepřátelé mají více života, poškození bude větší a Lara může regenerovat zdraví pouze mimo boj. Nejtěžší obtížností je Survivor. Při hraní na této obtížnosti se musíte připravit na skutečnost, že se vám nebude obnovovat zdraví. Celkově jde o náročné dobrodružství, kdy nepřátelé budou chytřejší a dají vám pořádně zabrat: náročnější typy nepřátel. Navíc zdroje budou vzácné, upgrady dražší a pro využití tábora budete potřebovat suroviny.
Závěrem si můžete prostudovat achievementy, ale pozor na spoilery.
Rise of the Tomb Raider vyjde 10. listopadu ve verzích pro Xbox One a Xbox 360. PC verze bude následovat začátkem roku 2016 a PS4 verze až koncem roku 2016. U Xbox One budete potřebovat na harddisku 20,47 GB volného místa.
trtl33: Psal jsem, že kdyby jsi myslel PC verzi tak bych chápal tvé níže popsané problémy s ovládáním. Číst asi neumíš ty a nevím proč mě nazýváš trollem mimo tuto sekci komentářů by jsi vlezl mamince pod sukni.
Kolousek001: Jo my víme že neumíš hrát na konzoli. xD
nachuja – a kde jsem napsal něco o PC verzi? takže kromě toho, že si troll, tak si evidentně i blbej, když neumíš ani číst. .
GoOdTiMe: No to snad ani není možné, to jsou ti dnešní "hardcore hráči" no
Malasnikov: Na konzoli možná …
Machuja: Znám člověka co zjistil že jde zacentrovat kamera na nepřítele až po 50 hodinách. . Takže já bych mu i věřil
trtl33: Tak proč píšeš o špatném ovládání na PC bych to chápal s klávesnicí a myší se mi to na PC ovládalo špatně ale na PS3 a PS4 je to úplně normální.
nachuja – no, kdo konzoli nemá, že? Hraju na konzoli
trtl33: Někteří zde jsou majitelé konzolí a tudiž tvoje problémy s ovládáním nesdílí.
Poslední roky hry nejsou výzvy. Před měsícem jsem si naisntaloval Far Cry 1 a heh…hned v první misi jsem to musel vypnout a snížit, protože jsem chcípal tak moc, že mi bylo až trapně a když se na to kouknu od roku 2004 tu není hra, která by byla na nejtěžší nějak těžká…
nachuja – kvůli blbému ovládání a debilnímu bojovému systému je to hardcore, to máš pravdu…
Dark Souls na vás!
Malasnikov: svatá pravda… znám takové případy osobně. Kámoši se taky takhle občas vytahovali a pak brečeli, jak se to nedá udělat ani na té střední. : ]
Já osobně si dám na poprvé SR obtížnost. Tu poslední až na po druhé.
Malasnikov: Asi ostatných hodnotíš podľa vlastných skúseností, alebo máš veštecké schopnosti. .
Jak tady každej machruje že bude hrát na nejtěžší a pak si dá střední a stejně bude furt chcípat.
jako vždy to bude tedy: strašně lehká/ velmi lehká/ lehká/ no, a aby jste neřekli normální
Doufám, že ta poslední bude opravdu těžká a ne jak v minulém díle, kde nebyl problém skákat a běhat u nepřátele a smát se mu do ksichtu, mezitím co se vás snaží zabít