Režisér Hajime Tabata oznámil na oficiálních fórech hry Final Fantasy XV změnu bitevního systému, který dosud fungoval na automatickém přepínání zbraní. Ten byl nyní nahrazen přepínáním zbraní v reálném čase.
Nová funkce bitevního systému, dovolující změnu zbraně v reálném čase, vám umožňuje přepínat mezi čtyřmi hlavními, předdefinovanými zbraněmi. Každá má přiděleno jedno tlačítko na d-padu (nahoru, dolů, doleva a doprava) a vy byste tak měli být schopni mezi nimi intuitivně přepínat.
V důsledku této změny došlo také k úpravě systému „Break -> Rush -> Slash“. Tak jak jej známe z dema Episode Duscae už nemohl správně fungovat, protože se muselo zabránit nechtěnému automatickému přepnutí zbraně během normálních, po sobě jdoucích útoků. Systém je nyní navržen tak, že i při real-time přepínání mezi navolenými hlavními zbraněmi můžete v klidu postupně útočit.
Pokud pak jde o útoky, jako jsou „Counter“ a „Raid“ (taky „Jump Attack“), nebo pak o útoky, které lze použít pouze v určitém konkrétním čase, máte na výběr dvě možnosti. Buď si předem navolíte pro tento typ činností konkrétní zbraň a ta se vám pak, stejně jako v demu, automaticky přepne, nebo pokud nemáte nic předvoleno, můžete použít jednu z hlavních zbraní.
Final Fantasy XV vychází pro konzole PlayStation 4 a Xbox One v roce 2016.
nebo to dopadne jak MGS5 po technické a hratelnostní stránce pecka ale fail co se týče příběhu….
XV má jen dva možný scénáře a to buď to bude pecka jak svi… nebo propadák kterej většina předpokládá, osobně doufám že to bude první možnost protože jediný FF po několika letech který mě fakt bavilo je Type Zero HD a to je trochu smutný že všem dílům XIII natrhla pr… PSP hra
Ty chlapci badaj od roku 2006 nemaj ani finalni bojovej system. Tahle hra smrdi pruserem.