Studio Crystal Dynamics v roce 2013 úspěšně restartovalo sérii Tomb Raider a nabídlo hráčům akčně pojaté dobrodružství mladé a nezkušené Lary Croft. V letošním roce jsme se dočkali pokračování, které staví na úspěchu a zavedlo nás na krutou Sibiř s větším důrazem na hrobky a hádanky, i když jde o nepovinné úkoly.
Původně ale vývojáři zamýšleli, že restart Tomb Raider bude jiný. Julien Merceron (bývalý zaměstnanec Square Enix) na přednášce Cité des Sciences v Paříži prozradil, že původně chtěli mnohem otevřenější svět. Vizi studia popsal jako Far Cry s Larou Croft, ale nefungovalo to.
Tvůrci svůj ambiciózní nápad hodili do koše a řekli si, že se raději zaměří na pečlivé vytváření jednotlivých oblastí, které nebude dělit obrazovka s načítáním, což mělo dodat pocit nekonečnosti.
Chlapci, keď sme u toho Tomb Raidera tak Rise of the Tomb Raider už je aj na Steame s vydaním na január 2016 [ odkaz ]
Pekny, ale rozhodnuti exkluzivit na Xbox byla ta nejvetsi chyba a jeste to vydat v dobe kdy vysel Fallout 4… doufam, ze vysledky prodeju jim otevrou oci….
Že to u toho údajného MGS dopadlo výborně, tak to je sporné a k Tomb Raiderovi by se to nehodilo už vůbec. Každý musí dělat nutně open world, který je pak ale velký, prázdný, bezduchý a opakující se. Lepší perfektně do detailu propracované volné menší mapy. Her, které open world zvládly dobře je jen pár.
Když to šlo u Metal gearu a dopadlo to výborně určitě by to šlo i tady jen se to musí umět. Ted si říkám že by to mohlo být super Tomb raider a open world. Místo toho je to ještě větší tunel než TR1. Tahle serie u mě skončila dokud se zas zásadně nezmění
Toto som uz niekde inde cital, ze tam boli pasaze kde sa vzdialenosti dali prekonat jazdou na koni
To se vůbec nedivím, že ten Julien Merceron je bývalý zaměstnanec za takové nápady bych ho vyhodil taky
Rozhodli se správně, nerad bych další "kopii" Far Cry, akorát v kůži Lary.