Na stáncích se objevilo nové číslo amerického časopisu Game Informer, které přineslo dvanáctistránkové preview o novém Doomu. Redaktor magazínu měl možnost si nadcházející střílečku zahrát a podělil se o své poznatky.
Než se vrhneme na novinky, tak Doom je stále plánován na jaro letošního roku ve verzích pro PC, PlayStation 4 a Xbox One. Brzy by tak Bethesda mohla oznámit, kdy si Dooma zahrajeme.
• BFG a motorová pila nejsou zahrnuty v klasických zbraních. Místo toho je najdete jinde: motorovka je na dolním D-Padu a BFG pomocí tlačítka X.
• Zbraně mají mody, můžete najít ovládání pro dálkové odpálení raket z raketometu.
• Příběh je podobný tomu v Doomu 3. Ve videu se objeví Dr. Olivia Pierce, což naznačuje, že právě ona vykoná náboženský kult, při němž vypustí démony.
• Počet nepřátel není na obrazovce číslován, místo toho je hrozba označena jako vlna démonů, krvavá lázeň.
• S motorovou pilou zabijete nepřátele většinou na jeden zásah, ostatky jsou potom všude. Musíte myslet na to, že máte omezenou baterii.
• Ve hře nebudou chybět barevné čipové karty a backtracking pro objevení tajemných míst.
• Těšit se můžete na různé lokality, například Lazarus Facility, Martian surface a Titan's Realm.
• Vylepšování postavy vám umožní např. rychlejší výměnu zbraně, větší odolnost nebo zvýší kapacitu zásobníku. Oproti tomu vyměnitelné runy dočasně boostují melee killy.
• Peklo je více vertikální, zatímco UAC je horizontální.
• Nepřátelé mají slabá místa, takový pinky démon je obrněný vpředu a náchylný vzadu.
• Technologie idTech 6 se zdá být velmi podobná předešlé verzi (idTech 5). Novinkou je úplně nové PBR renderování.
• PC hráči si budou moci nastavit různé možnosti.
• Představeny byly multiplayerové módy Warpath (nadvláda nad oblastí) a Clan Arena (týmový Last Man Standing).
• Vypadá to, že multiplayer nabízí více zbraní než singleplayer, třeba Lightning gun je možné najít pouze ve hře více hráčů. Možná za to může jen část dema, kterou mohl redaktor Game Informeru hrát.
• id Software nemají v plánu vydat nástroje pro modifikace na PC, místo toho bude pro tvoření sloužit SnapMap, který bude dostupný i na konzolích. Budete si moci vytvořit cokoliv, třeba i režim tower defense, mise do singleplayeru, VIP eskort nebo výzvy v závodění. Modovat budete moci i AI.
• Všechny SnapMap výtvory potom budou seřazeni ve SmartHubu podle kategorií – hodnocení, oblíbenost atd. Prý něco na styl Mario Makera.
doom3 to je jako hruska z jablkem tady delas mise v prostoru, neni tmna a hodne si na povrchu tedy po 20h porad jsem:) jedine co me vadi je fyzika prostredi. interaktivni asi 3predmety.
styl hry se v akcnich pasazich podoba silene shadow warrior novemu. pres krev a plazmu vnitrnosti nekdy nejde videt:D jo a pro jine vzalo si to inspiraci i c mortal kombat muzete delat fatality nebuud rikat jak se to jmenuje atd ale uz jste nekomu narvali oko do huby? si pripadam jak chirurg. i na zubare se hralo:D ma to super manual je to ve hre kdyz vezmes neco noveho hned si tam muzes precist co to je. u upgrejdu je i videjko jak to strili takoévej nopnstopo tutorial kterej je na vyvolani. pouze to upozorni ze se v misi objevil novej prvek
tahle obrazky ted koukam to je knicemu rikam zkuste se mnrknout na jednu misi, strileni nestaci to je jasny na steamu je toho tuna kdyztak povedene zabery najdete u me jsem Alijen na steamu klidne vam udelam videjko nebo pomuzu
Cau
Ja dooma koupil noveho a to nekupuju takhle drahe hry ze zacatku. pokud jste starsi a nymyslim to vezlem, znate wuake, mladsi quake live a poradne. ruzne eventy na cas vse kdyz chcete ale hodne lidi hra zklame.
necekejte nic ve stylu doom3 nebo callofduty, je to jakoby mixnutej zanr a doporucuju mrknout na videa hlavne aspon dve mise jak se tam treba musi precizne skakat nebo ze se nenabiji a zbrani je tam tolik k posr:D 38 tusim + nemaji druhej strelny mod. maji asi 3-5 ted nevim to je slusny v tomhle si vybere asi uz kazdej
Virus: stim musim stopro souhlasit, snad hodnotnejsi nez dobry herni model s texturou, je artwork kterej navozuje atmosferu temer vzdy jine hry
Tak to bylo ve trojce ne? Člověk prošel nějakou laboratoř, kde byly skříňky zamknuty a když se vracel zpět, tak je mohl odemknout, protože sebral cestou někde PDA kde byl kód. Nebo to bude na způsob Dead Space. Tam jednu cestu byly skřínky zamknuté a při dalším projití se jich třeba půlka odemkla. Tak něco na ten způsob.
Behavioralista: Že se budeš vracet do míst, která jsi už prošel. Třeba kvůli secretům apod. Prostě to není tunel jak dnešní střílečky, ale spíš větší mapa, po které chodíš sem a tam.
Co je to backtracking?
Jináč Olivia Pierce je snad dcera nebo vnučka toho hňupa Betrugera ne?
Pěkně. Pěkně. Bude to fakt bomba hra.
Chepa: Tak jsou FPS, kde se story docela hodí, třeba takový Bioshock by byl bez příběhu docela nuda. Ale takovéhle brutální masakry jako Doom, ty to zas tak nepotřebují. Jen nějaký jednoduchý podkres. Spíš by to bylo lepší udělat tak, jak je to např. v Souls hrách, že tě tam ten příběh nijak neotravuje a když si ho chceš zjistit, promluvíš si s postavami, přečteš si popisy předmětů, atd. Prostě nenásilně a každý si pak vybere svoje.
Ardis: jo, jo, the Partisan, neuvěřitelný cover. On celý ten konec Old Blood byl depresivní (samozřejmě pokud předtím člověk dohrál TNO) , ale jakmile se objevily titulky a začala hrát tahle skladba, všechny ty pocity se ještě prohloubily. Navíc mě přijde, že tenhle cover je opravdu procítěný. Kéž by udělal i hudbu pro Dooma!
six feet under – Chcou se vracet ke starým kolejím a ja jim to schvaluju. Dneska se do tech FPS az moc sere story.
Zajímá mě, jak na tom bude OST, Mick Gordon na obou Wolfensteinech odvedl super práci (jeho cover na The Partisan je překrásná věc) a i v gameplay ukázkách je slyšet, že se to bude v industriálně-metalovém duchu nést, takže doufám, že mě nezklame…
Co ma bejt ta vlna demonu? Snad mi nechcete rict ze v ty hre budu cestovat mezi arenama kde se budou obnovovat nepratele.
Svata Ty prostato ! Ocekavam krutej dirko vyter a jestli ne, tak alespon poradnou krvavou lazen.
Super …já osobě přeroloval nakonec…takove detaily si chci užit sám.
six feet under: Tak teoreticky by nějaký ten horor mohl být od komunity díky tomu editoru. Záleží na tom, co všechno to povolí. Nějaká hra světla a stínů, příšery a dobrá zápletka a hned je to jiná hra, ne?
i když se na nového Dooma těším, nevím zda mě bude bavit několik hodin jen procházet lokacemi a masírovat emzáky, škoda že se nepustili cestou Doom 3, více scifi a survival hororu by mu asi slušelo více
Alijen: A tak to víš že to chápu. Na hlavní stránku supro-drsně poutací obrázek, na druhou stránku info o nabušených 12 stránkách pekla, přejedeš za půlku časáku a tam je 5 stran obrázků, 1 strana reklamy na hru a předprodej časáku, pak nějaké tlachání o tom "za devatero planetami a jedním zamrzlým peklem", vracečka do historie Dooma, dalších pár obrázků , krátké pokecaní co nový Doom má a těšíme se na hru. Nebrat doslovně ale někdy to tak vážně i je. Nebo bylo. Já už čtu jen faktury.