V březnu letošního roku se uskuteční 2016 Game Developers Choice Awards, kde se dozvíme vítěze této prestižní ankety za rok 2015. Velkou šanci má fantasy RPG titul Zaklínač 3: Divoký hon, post-apokalyptický Fallout 4, Metal Gear Solid V: Phantom Pain od Hidea Kojimy nebo těžké Bloodborne.
Hra roku 2015
• Fallout 4 (Bethesda Game Studios / Bethesda Softworks)
• Zaklínač 3: Divoký hon (CD Projekt RED / CD Projekt)
• Metal Gear Solid V (Kojima Productions / Konami)
• Bloodborne (FromSoftware / Sony Computer Entertainment)
• Rocket League (Psyonix)
Inovace roku
• Her Story (Sam Barlow)
• Super Mario Maker (Nintendo EAD Group No. 4 / Nintendo)
• Undertale (Toby Fox)
• Splatoon (Nintendo EAD Group No. 2 / Nintendo)
• The Beginner’s Guide (Everything Unlimited Ltd.)
Nejlepší debut
• Studio Wildcard (ARK: Survival Evolved)
• Toby Fox (Undertale)
• Moon Studios (Ori and the Blind Forest)
• Moppin (Downwell)
• Steel Crate Games (Keep Talking a Nobody Explodes)
Nejlepší design
• Rocket League (Psyonix)
• Metal Gear Solid V (Kojima Productions / Konami)
• Bloodborne (FromSoftware / Sony Computer Entertainment)
• Fallout 4 (Bethesda Game Studios/ Bethesda Softworks)
• Splatoon (Nintendo EAD Group No. 2 / Nintendo)
Nejlepší handheldová/mobilní hra
• Lara Croft: GO (Square Enix Montréal / Square Enix)
• Fallout Shelter (Bethesda Game Studios / Bethesda Softworks)
• Downwell (Moppin / Devolver Digital)
• Her Story (Sam Barlow)
• AlphaBear (Spry Fox)
Nejlepší vizuál
• Ori and the Blind Forest (Moon Studios / Microsoft Studios)
• Zaklínač 3: Divoký hon (CD Projekt RED / CD Projekt)
• Star Wars Battlefront (DICE / Electronic Arts)
• Bloodborne (FromSoftware / Sony Computer Entertainment)
• Splatoon (Nintendo EAD Group No. 2 / Nintendo)
Nejlepší příběh
• Her Story (Sam Barlow)
• Zaklínač 3: Divoký hon (CD Projekt RED / CD Projekt)
• Life is Strange (Dontnod Entertainment / Square Enix)
• Undertale (Toby Fox)
• The Beginner’s Guide (Everything Unlimited Ltd.)
Nejlepší zvuk
• Star Wars Battlefront (DICE / Electronic Arts)
• Ori and the Blind Forest (Moon Studios / Microsoft Studios)
• Everybody’s Gone to the Rapture (The Chinese Room / Sony Computer Entertainment)
• Metal Gear Solid V (Kojima Productions / Konami)
• Crypt of the NecroDancer (Brace Yourself Games)
Nejlepší technologie
• Metal Gear Solid V (Kojima Productions / Konami)
• Zaklínač 3: Divoký hon (CD Projekt RED / CD Projekt)
• Star Wars Battlefront (DICE / Electronic Arts)
• Fallout 4 (Bethesda Game Studios / Bethesda Softworks)
• Just Cause 3 (Avalanche Studios / Square Enix)
Phenonmen: Ani nebudu vědět, co hrát dřív. To zas bude něco…
To určitě. Minulý rok nebyl nic moc, maximálně tak kolem 5 her stálo za to. Tento ale bude hodně nabušený.
Už jen pokračování značek, jako Doom, Deus Ex, Dark Souls, Hitman, Mass Effect, Uncharted a další. To ani nepočítám nové značky.
Byl to hodně špatný rok . Snad 2016 bude lepší
Pro některé jedince by měli udělat special kategorii zahrnující anime, manga a hentai, jak to tak vidím
to: MachujaNapitchi
Jn chápu co tím myslíš. Ono je totiž trochu nevděčné srovnávat tak rozdílné hry.
Naprosto směšný výběr např. Příběh. Příběh v Zaklínači je brak nejhlubšího zrna. Kde je jako SOMA? Nejlepší technologie? Tak snad Xenoblade Chronicles X, vypadá to lépe než většina současných her a tvůrci to dokázali rozběhat plynule na kalkulačce… Hra roku samozřejmě průmerný Zaklínač, jak jinak
Za mě fallout, byl by to witcher, kdyby nebyl tak zabugovany (PS 4 verze) . .
AsuraCzech: Důvod proč MGSV jel tak dobře ani není tak moc zásluhou toho enginu ale spíš toho že ten herní svět je v podstatě prázdný. .
Nechápu že se do nejlepšího designu nedostal Witcher ale hned 3x nějaké smetí kde nějaký design absolutně chybí. Bloodborne a Fallout 3 to tam zachraňují.
Hra roku 2015: MGS5, ten game play je perfektní.
Nejlepší design: Bloodborne
Nejlepší vizuál a zvuk: Battlefront
Nejlepší příběh: Life is Strange
Nejlepší technologie: MGS5 Fox Engine jede snad dobře na všem a vypadá dobře.
Mr. Lolendo: Ano říkají v SW: BF jsem level 50 a necvrnknul jsem si do kalhot ani jednou a to hraji respektive hrál jsem, dokud tam bylo co dělat se sluchátky, nevím jestli už jsem na to "vžm, vžm" a "bum, bum" z těch filmů zvyklý ale kvalita zvuku v Battlefrontu mi hned něco připomínala a když jsem se díval na celou ságu SW před sedmým dílem, tak vše je to remasterováno z Prequelů a přesně se dá i určit ze kterých úryvků filmu, jelikož jsou to v mnoha případech opakující se dvě části, což zase moc práce nedá samozřejmě až na ty dialogy na kterých je znát, že jsou úplně jiné než zvuky zbraní a moc se nebrousily. U Ori and the blind forest jsem to myslel tak, že s tím si dali vývojáři práci v SW: BF je to jen vyšperkovaný zvuk několika částí filmu, kdyby to vytvořili sami, tak to se jim klidně i pokloním ale takto u mě klesli ještě hlouběji. Ale zase musím uznat, že termo granát je vcelku dobrý hlavně ta první část mě poprvé překvapila ten výbuch samotný už ani ne.
to: MachujaNapitchi
Říkají ti něco pojmy 3D sound, reverb, EAX…?
Ori and the blind forest je obyčejný soundtrack tedy plochá hudba a zvuky.
Za to v Battlefrontu když máš pořádný sluchátka a zvukovku tak když ti za tebou bouchne termo-granát tak si svrkneš.
Nedokážu pochopit, jak někdo může napsat, že Battlefront má skvělý zvuk. Před epizodou 7 jsem se díval na všechny předešlé díly a to co je v Battlefrontu, je jen remasterovaný zvuk z filmů (Prequelů) na tom není nic těžkého. Ori and the blind forest je v mnohém popředu a to je to plošinovka od které skoro nikdo nic nečekal.
Bez debat Zaklínač jako hra roku, nejlepší RPG Pillars of Eternity a příběh Life is Strange, design Bloodborne a mobilní hra Lara Croft. Zbytek těch her jsou kousky, které si za pár týdnů už ani nebudu pamatovat a to jsem v roce 2015 hrál vše až na CoD.
Bloodborne, Zaklínač 3 a MGS V: TPP
Nejlepší technologie – rozhodně Star Wars BattleFront