Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
rawneox: Tak ve chvílích volna a po dobré sváče se člověk rád zabaví.
MoRt8: Nestydím se. Naopak jsem rád, že si v práci ještě dokážu taky užít trochu srandy. A pak si pěkně zarelaxuji u her, jako je Tarkov.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Virus : : : Jen se nestyď:-) Většina lidí nic nedělá, to dneska není ostuda. Jeden ekonom to shrnul stručně a jasně. Jen těžko se startuje ekonomika ve společnosti, kde čím dál míň lidí tvoří skutečné hodnoty…
Jinak Tarkov vypadá slušně, ale už nic pro mne. Čím jsem starší, tím víc chci hry unreal a casual, abych se nemusel sáhodlouze srát s nějakým učením a skillením. Prostě sednout a rubat:-)
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
rawneox: Máš pravdu. Po roce střílení se vzduchovkou v práci, ti na 30 metrů sundám krabičku od diabolek. Ale v práci jinak i pracujeme.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Já si realistickou hru představuju teda na základě enginu a reakce předmětů nebo postav po střelbě do nich, ne na základě zvuků a dle toho jak kope zbraň, protože když je člověk trénovanej, má dobrou váhu a stabilitu, tak zbraň se dá ukočírovat, takže "chování zbraní" při střelbě se mění se skilem (teda zůstává stejný, jen člověk střílí líp a líp – teda jak kterej ) . .
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Zbraně vem čert, klidně budu házet kameny. Mně se zase naopak líbí to prostředí. Cítím ten lehoučký závan STALKERA. Kdyby takhle vypadalo pokračování, už bych kalil v Zóně.
Komunita
Behavioralista
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Mě se to líbí jak sviňa. Pro milovníky zbraní šité namíru.
Komunita
RobotFish
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Odpověď na komentář uživatele
Takych hier je dnes ako safranu. 90 percent hier su sracky
Komunita
Mrkrikajs
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
RobotFish: Jo. . jasně. Třeba takový WItcher 3 ve tvém vesmíru asi neexistuje, co?
Miky: Promiň ale to je tak trochu blbost… Maximálně bych řekl realistické zacházení se zbraněmi. Zvuk zbraní, akustiku i ozvučení a echo za použití tlumiče mají pouze průměrné, max. nadstandardní. Nejsem hnidopich, ale nemám rád, když si nějaká hra hraje na realitu a pak vidím (slyším) naprostý opak. To nesnesu ani modů do Army 3 či u The Squad, které mají mnohem lépe (reálněji) vyřešeny tyto elementy.
Na té hře mi fakt záleží, ale dost se bojím o finální produkt. Protože slibují něco, co očividně nemají.
Komunita
RobotFish
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Konecne hra, kde je vidiet ze vyvojari si davaju aj zelezat ako dopadne vysledny produkt
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
V čem že to bude realistický? ?
Komunita
Anciabl
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Co sem zatím tak všechno viděl tak je prostředí všude moc podobný a to by nebylo dobré
rawneox: Tak ve chvílích volna a po dobré sváče se člověk rád zabaví.
MoRt8: Nestydím se.
Naopak jsem rád, že si v práci ještě dokážu taky užít trochu srandy.
A pak si pěkně zarelaxuji u her, jako je Tarkov. 
Odpověď na komentář uživatele
Virus
Taky dobrý

Virus : : : Jen se nestyď:-) Většina lidí nic nedělá, to dneska není ostuda. Jeden ekonom to shrnul stručně a jasně. Jen těžko se startuje ekonomika ve společnosti, kde čím dál míň lidí tvoří skutečné hodnoty…
Jinak Tarkov vypadá slušně, ale už nic pro mne. Čím jsem starší, tím víc chci hry unreal a casual, abych se nemusel sáhodlouze srát s nějakým učením a skillením. Prostě sednout a rubat:-)
rawneox: Máš pravdu. Po roce střílení se vzduchovkou v práci, ti na 30 metrů sundám krabičku od diabolek.
Ale v práci jinak i pracujeme. 
Odpověď na komentář uživatele
Michal Burian
Já si realistickou hru představuju teda na základě enginu a reakce předmětů nebo postav po střelbě do nich, ne na základě zvuků a dle toho jak kope zbraň, protože když je člověk trénovanej, má dobrou váhu a stabilitu, tak zbraň se dá ukočírovat, takže "chování zbraní" při střelbě se mění se skilem (teda zůstává stejný, jen člověk střílí líp a líp – teda jak kterej
) . .
Odpověď na komentář uživatele
Virus
Nejsi sám, přijde mi, že se u populárního STALKERa dost inspirovali, což je jen dobře.
Zbraně vem čert, klidně budu házet kameny. Mně se zase naopak líbí to prostředí.
Cítím ten lehoučký závan STALKERA. Kdyby takhle vypadalo pokračování, už bych kalil v Zóně. 
Mě se to líbí jak sviňa. Pro milovníky zbraní šité namíru.

Odpověď na komentář uživatele
Takych hier je dnes ako safranu. 90 percent hier su sracky
RobotFish: Jo. . jasně. Třeba takový WItcher 3 ve tvém vesmíru asi neexistuje, co?
Miky: Promiň ale to je tak trochu blbost… Maximálně bych řekl realistické zacházení se zbraněmi. Zvuk zbraní, akustiku i ozvučení a echo za použití tlumiče mají pouze průměrné, max. nadstandardní. Nejsem hnidopich, ale nemám rád, když si nějaká hra hraje na realitu a pak vidím (slyším) naprostý opak. To nesnesu ani modů do Army 3 či u The Squad, které mají mnohem lépe (reálněji) vyřešeny tyto elementy.
Na té hře mi fakt záleží, ale dost se bojím o finální produkt. Protože slibují něco, co očividně nemají.
Konecne hra, kde je vidiet ze vyvojari si davaju aj zelezat ako dopadne vysledny produkt
Odpověď na komentář uživatele
rawneox
Zvuk a chování zbraní
V čem že to bude realistický? ?
Co sem zatím tak všechno viděl tak je prostředí všude moc podobný a to by nebylo dobré