Švédské studio EA DICE se při vývoji Battlefieldu 1 snaží na konzolích PlayStation 4 a Xbox One dosáhnout 60fps. Multiplayerová část poběží na PC minimálně při 60Hz, ovšem na konzolích je obtížné toho dosáhnout. Zdá se, že autoři budou muset obětovat rozlišení. V polovině června na show EA Play běžela Xbox One verze v rozlišení 720p při 60fps, zatímco PlayStation 4 zvládal hru v 900p a 60fps.
Neočekává se, že by se rozlišení do vydání hry, které je naplánováno na 21. října, změnilo. To by aktuální konzole nejspíš nezvládly. Každopádně, v redakci jsme rádi, že v DICE chtějí dosáhnout na konzolích 60fps i za cenu obětovat lepší rozlišení. U stříleček je přece jen nejdůležitější frekvence snímků za sekundu.
Níže něco pro majitele nadupaných počítačů, takhle běží uzavřená alfa verze v rozlišení 1080p při 60fps. V počítači je grafika Nvidia GTX 1080.
Přečtěte si více o Battlefieldu 1
– V Battlefieldu 1 není možné blokovat útoky zblízka
– 22 minut z multiplayeru Battlefieldu 1
– Battlefield 1 ukázal propracovanou kampaň i multiplayer
– Podrobnosti o zbraních v Battlefieldu 1
– Singleplayerová kampaň Battlefieldu 1 se má dost lišit od předchozích dílů
Odpověď na komentář uživatele @six feet under
Co chces za posrany strilecky? Neba-nehraju…. Dame Dooma a bude cajk.
sparco chci dobrou hru ale tohle bude asi zase jen sračka
Odpověď na komentář uživatele @six feet under
Proboha a co by jsi chtěl! Je to jen hra a jestli chceš něco pro dospělé tak si zajet na válečnou misi třeba do Afghánistánu nebo Sírie tam budeš mít simulátor jaký jsi ještě nezažil ! ! !
tohle vůbec není o 1 Světové válce, leda tak pro malé dětičky co jen mačkají myš a nepřemýšlí, bullshit
Multak pri 30 FPS to musi byt teda maslicko

Odpověď na komentář uživatele
Budou sice remcat, ale oni budou trpet, tyto komentare mluvi za vse.

Keď som ešte dávnejšie nemal dobrý PC, hrával som multiplayer CoD5 pri 35 fps a nemal som žiaden problém. Jasné, viac fps bol väčší komfort, ale to už viac zavážil skôr ping, než ako hodnota fps. Pri 40 fps už boli multiplayerovky pre mňa plne hrateľné. Keď som hrával nejaké dôležité zápasy, znižoval som grafiku na aspoň 70-80 fps (pre istotu, keby niečo) .
Užívat si FPS hru při 30fps? Aha….
Tak to má naprostá většina lidí ale někomu taky záleží na tom jak se to hýbe. jako hráč chci mít to lepší pokud si to můžu dovolit. Když už se investuje do HW tak ať to nějak vypadá. Až se objeví silnější konzole tak by mě zajímalo kolik hráčů nebude mít nutkání si jí koupit a zůstane u staré.
Odpověď na komentář uživatele
Tak zrovna GTA IV je klasická ukázka špatné optimalizace. Tenhle syndrom 60 fps zažívám až poslední roky. Jinak jako příklad uvedu First-person shooter žánr všeobecně. A kdybych měl být konkrétnější ještě víc, tak třeba Half-lidé 1.
Odpověď na komentář uživatele
Jsem rád že jsou stále tací kteří se nenaváží do konzolistů a chápou že i konzolista může být Hardcore hráč a Pc ho vůbec neláká. Neboj ti co hrají na Pc při 20fps a na netu si dobírají konzolisty že nemohou hrát ve 4K/60fps nejsou jenom tady
.
Odpověď na komentář uživatele
Nic si z toho nedělej, lidi budou pořád remcat! ! ! Já patřím k té skupině lidí které jsi popsal, přijdu z práce a chci si odfknout a jestli hra má 30 nebo 60fps mi je v celku jedno. Prostě, zahraju, odreaguju a jsem spokojenej, nic víc od toho nechci, je to čistě na odreagování a vyčištění hlavy
Odpověď na komentář uživatele
Ano vážně, ukaž mi jedinou hru, která do roku 2006 jela při 60FPS na dobovém HW, vše to začalo až na přelomu roku 2007-2008, kdy stále i takové GTA IV bylo na 99. 9% PC naprosto nemožné přiblížit k 60FPS a i samotný R* musel vydat prohlášení o tom, že hra není pro dobový HW určena, což se o rok později potvrdilo jako pravdivé tvrzení.
Pront: Nebavím se o optimalizaci ale o technologii samotné, to že jiné hry běží na starším enginu je sice fajn ale to jsou enginy upravené pro tuto generaci např. R. A. G. E. 2, ICE2 a jiné. Je snad logické, že bude mít engine z minulé generace dobrou optimalizaci na této generaci.
Drakersss: Tak jasně, já to myslel tak, že pracující člověk bude hrát na konzoli a neřeší kolik má hra FPS nebo jaké má rozlišení ale místo toho to má jako relax po práci, kdežto člověk, který se nudí a rád prudí bude neustále jen kecat o 60 FPS a 4K rozlišení. Já musel dát peníze do PC kvůli tomu, že mě živí ale jelikož mám teď dohodu s ASUSem, tak další upgrade mi sponzorují oni, což je docela fajn. Největší vtipálci jsou ti, kteří hrají na zaprášených GTX660 až 690 při stabilních 15FPS ale na internetu si stále melou svoje proti konzolím i takové už jsem zde viděl.
Já jsem s PS již od mládí, takže já budu u každého PS a PC dokud na ně budou kvalitní hry ale na PC bez Dualshocku si taky nezahraju prakticky nic jiného než strategie, adventury a závodní simulátory už je to o zvyku a pohodlí s klávesnicí a myší to je pro mě už retro ještě z devadesátek. 
Odpověď na komentář uživatele
Ontyyyy
Ono je dokonce i par her ma Ps3 které jsou v 60fps například remastery God of war. na ps1 sic možná jela nějaká hra na 60fps ale s propady k 20fps… já vždy říkám radši plynulích 30fps než 60fps s propady k 30fps.
Mozna sokujici zjisteni pro konzolisty co tu tvrdi ze lidi kteri na nich hrajou odjakziva a 60fps v pidstate nukdy nezazili.
Ehh dost her uz za dob PS1 jelo na 45, 60fps myslim ze to byly hlavne japonske studia ? Ktere tohle i v nekterych hrach prezentovali jako krok dopredu.
Az budu na PC tak zkusim poradne pohledat neco sem o tom videl par let zpatky.
A vubec jestli nekdo argumentuje o 30, 60, 120/144 fps a snazi se rict ze nevidi nebo ze rozdil NEEXISTUJE lze nebo je proste vul