Battalion 1944 je očekávaná multiplayerová střílečka zasazena do období druhé světové války. Tvůrci ze studia Bulkhead Interactive na Kickstarteru vybrali 317 281 liber od 10 096 podporovatelů. Následně se spojili se Square Enix, společnost hru vydá, práva na hru ale zůstanou vývojářům.
YouTuber Westie si měl možnost Battalion 1944 nedávno v Londýně zahrát. Šlo o pre-alfa verzi v módu Team Deathmatch na mapě Manor. Ta sice ještě není kompletní, přesto měl Westie z hraní dobrý pocit a tvrdí, že se Bulkhead Interactive vrací k éře, kdy podobné first-person střílečky byly v multiplayeru hodně zábavné.
Bulkhead Interactive v tiskových zprávách píšou, že Battalion 1944 je duchovní nástupce Call of Duty 2 nebo Enemy Territory. To znamená, že bitevní vřava má být atmosférická, graficky vypiplaná, vyžádá si maximální využití vašich schopností a na oplátku nabídne vybalancovanou hratelnost plnou možností. O bezproblémovou síťovou hru se má postarat kvalitní základna oficiálních serverů, obohacená o možnost hráčského hostingu serverů, stejně jako možnost hrát pěkně po staru přes LAN. Role anti-cheat systému se zhostí buďto Game Blocks použitý v Star Wars Battlefront nebo Easy Anti Cheat z Counter-Strike: Global Offensive.
Mapa Manor je sice z velké části určena pro vertikální boj, ale na mapě nechybí body, kterých lze dosáhnout pouze při takzvaném strafe jumpingu (video), což byla vlastně ve starých hrách, dá se říci, chyba.
Battalion 1944 poběží na Unreal Enginu 4, o technickou stránku titulu se tudíž bát nemusíme. Vývojáři cílí na velice autentické a detailní prostředí plné vegetace a charakteristických staveb nebo sídel. Chlubí se svou návštěvou Normandie, kde nasávali místní atmosféru a studovali místní charakter. Perfektní zpracování lokací by mělo zajistit využití nejmodernějších technologií. Bulkhead Interactive tvrdí, že se stane Battalion “vrcholnou ukázkou videoherní grafiky”. A aby se to všechno uvěřitelně hýbalo, využívají technologie motion-capture. Doufejme tedy, že ve finální verzi uvidíme živé a realistické pohyby vojáků.
Battalion 1944 je v plánu pro PC, PlayStation 4 a Xbox One.
Fuj hnus pohledet, diky nemam zajem
grafiku teda asi jeste planujou komplet predelat jestli to ma vypada tak jak slibujou. a kdyz to vydava square enix tak by mohli udelat i single. mp strilecek je dostatek
Day of infamy je fajn, ale podla mna vacsiu sancu ma days of war, predsa len to ma krajsi graficky kabat, oproti Days of infamy, ktore sa grafikou moc nelisi od DoD source, a hlavne slubne tam vyzera ten ich map editor
Jelikož je to orientované jako multiplayer hra, tak za mě dobrý. Uvidíme co finální verze, teď když jsem se díval na to video, tak mi to připadalo jako COD2 v HD a to včetně tehdejších pohybů protivníků, zvlášť když skákali, tak to vypadalo, jakoby byli na Měsíci a ne na Zemi. Ještě bych v takových hrách uvítal techniku, ale to už bych z toho mohl chtít rovnou Battlefield 1944
Tak v tom je hodně velkej nádech Call od Duty 2! Kdo nehrál COD2, tak akorát kritizuje a neví, co bylo dřív dobrý. Za mě to vypadá velice dobře a doufam, že tenhle titul bude mít úspěch! !
Zatím se mi nejvíc líbí Days of Infamy, ze všech těch nových WW2 her
Mě to na první pohled připomíná takový ty low-badget korejský f2p střílečky
doufám, že to po releasu bude vypadat hodně jinak
Graficky to teda "překvapivě" moc dobré není… no jo, je to pre-alpha, až uvidíme alphu tak podle pokroku půjde možná odhadnout zda a jak se plná verze zlepší.

Ale gameplay- zatím bych řekl, že do puntíku splňuje co sliboval, návrat do let 2003-5, absence nějakých speciálních výbav, rychlý styl…no rychlý je dost slabé slovo, CoD je oproti tomuto úplné slow-motion, hodně skákání…
A design mapy teda taky dobrý
Nechápu proč má tahle hra takovou pozornost, zatím to působí dost nedomrle.
LOL to je Call of Duty 2! Což mě naprosto nevadí protože nějaký rameke by se šikl. Pokud tam nebude žádný progress systém pro malý dětičky a DLC (max. DLC pro růžového Thompsona) tak to beru všemi deseti.
Tohle video mě velice příjemně překvapilo.
Jinak já to taky umím.
[ odkaz ]
Je to otřesný.
Escape from Tarkov je ale úplně jiná hra, to spíš Day of Infamy.
No nevím no. Velkohubé prohlášení tvůrců a skutekutek. Navíc se domnívám, že mnoho lidí dá přednost Escape from Tarkov.
Zatim tam tu vrcholnou ukázku videoherní grafiky nepozoruji. No to jsem opravdu zvedavej.
Wow. Z toho jejich kickstarteru to vypadalo mnohem líp. Tohle mi přijde ještě horší grafika než CoD 2. Hrozně vyblitý.