V poslední době vydavatelé a vývojáři jeden po druhém ujišťují své fanoušky, že v budoucnu nezanevřou nad hrami pro jednoho hráče. Tahle oficiální vyjádření se začala objevovat zejména poté, co vedení Electronic Arts zavřelo studio Visceral Games a rozhodlo se přepracovat nadějnou akční adventuru Star Wars. Na té se krom jiných podílela i Amy Hennig, ex-scénáristka série Uncharted.
Nově se svým stanoviskem přispěla společnost Square Enix. Ta nám přináší Tomb Raider, Final Fantasy, Deus Ex, Sleeping Dogs, Dragon Quest, Thief, Life is Strange nebo Just Cause. Prezident a generální ředitel Yosuke Matsuda se nechal slyšet, že se nebojí investovat do her pro jednoho hráče.
„Určitě bude pracovat na dalších singleplayerových hrách. Platformy, které máme k dispozici, přinášejí úžasné možnosti. Kupříkladu Switch je skvělá platforma pro singleplayerové zážitky. Máme spoustu příležitostí a opravdu chceme pokračovat ve vytváření her pro jednoho hráče.“
Druhá část rozhovoru pro GameCentral se točila kolem toho, co pro Square Enix znamená termín hry jako služba. „Termín hry jako herní služba má velmi široký význam, může to znamenat spoustu věcí,“ směje se Matsuda. „Hráči nedávno diskutovali o loot boxech, které jsou často špatně použity. Pro nás tento termín znamená dodat hráčům do našich singleplayerových her další obsah, abychom je u hraní udrželi delší dobu.“
Jinými slovy řečeno, Square Enix budou i nadále vydávat nový obsah do svých her. A co se týče loot boxů, Matsuda věří, že by tyto krabičky neměly zabraňovat hráčům v jejich zážitku nebo je odrazovat od hraní.
Zdroj: Metro
Tak jsem zvědavej co nám v tomhle roce Square Enix vše představí. Snad i nějaké ty pořádné single-player hry, když o nich v poslední době tak moc mluví.
Odpověď na komentář uživatele
Temgotin
Jo tam vlastně byly ty praxis pointy za reálné peníze plus i zbraně apod.
Tohle je podle me studio, ktery by mohl Microsoft koupit, maji vyborny hry a urcite by to bylo levnejsi nez EA ci Valve.
Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo
Lootboxy v Mankind Divided? What?
Ta rakovina Lootboxů v SinglPlayer hrách vnikla u nich. V jejich hře. Deus Ex: MD.
Tyhle Babišovský kecy si můžou strčit za klobouk. Pro mě za mě, ať klidně dělaj jenom on-lineovky s lootboxa, holt to při nejhorším nebudu kupovat no…
Ježíši, co je to zase za nový počínající trend? To nás teď všechny společnosti budou ubezpečovat, že nekašlou na singl?
Počas PS3 éry boli Square Enix skvelí, ale s príchodom novej generácie sa pohoršili. Razia dosť agresívnu DLC-Season pass politiku + sú asi najväčšími fanúšikmi Denuva na PC. Neviem či má niekto viac hier s tým balastom než oni.
Odpověď na komentář uživatele
Michal Burian
Jo, tak. Všechen ten hate na Star Wars šel mimo mě, takže ani moc nevím o co šlo.
Just cause 3, byla "skvělá" hra něco pro pravidelné diváky seriálu kobra 11 a fanoušky Michaela Baye. Byla tak "skvělá" optimalizovaná, že bez 16 GB si člověk nezahrál.
Takové skvělé hry si mohou nechat.
Odpověď na komentář uživatele @Geralt z Rivie
Je to napsáno v článku. Společnosti postupně reagují na obavy hráčů, které se objevily poté, co EA změnila koncept akční adventury Star Wars.
Takový podobný článek už jsem tu myslím četl. Děje se něco kvůli čemu by měly být singly na "ústupu"?
Supr přístup od SE.