Multiplayerová střílečka Lawbreakers nebyla špatná (recenze), jen přišla v nevhodnou dobu a nedokázala hráče odtrhnout od Overwatch nebo velmi populárního PUBG. Jak se zdá, ve studiu Boss Key Productions se s neúspěchem smířili a chtějí se posunout dál. Ve vývoji mají několik blíže nespecifikovaných projektů. Právě tem se budou teď věnovat.
Co bude s neúspěšnou střílečkou Lawbreakers? Podle vyjádření ji tvůrci dají druhou šanci. Budou ji i nadále podporovat, ale zároveň se musí soustředit na další projekty, které nejsou spojovány se společností Nexon. Ta se postarala o vydání Lawbreakers.
Bohužel nevíme, jakým způsobem chtějí v Boss Key Productions svůj první titul podporovat. Očekáváme ale, že o nic velkého nepůjde, protože si Lawbreakers nedokázalo najít dostatek hráčů a dosud se nevyplatilo.
Střílečka Lawbreakers vyšla v srpnu loňského roku na PC a PlayStation 4. Možná by udělali nejlépe, kdyby byla free-to-play a ne za 30 euro. Neúspěch ale nikdo nečekal, vždyť Boss Key Productions založil Cliff Bleszinski. Člověk, jenž je podepsán za Unreal Tournament nebo sérií Gears of War. Jak vidno, jméno není vše.
Tak já ho třeba čekal. Mně se to nelíbilo a ostatním pařanům, co znám taky ne. Jsou lepší díla a hlavně to stále chce něco jiného, nového a neokoukaného. Tohle už je v kvartilionech her. Proto každou chvíli frčí něco jiného. Jednou zombie, jednou karty, atd. dokud se to neokoukán, milionkrát neokopíruje a nepřijde zase něco nového.
Hlavne aby silou mocou nezačali robiť niečo podobné lebo dopadnú rovnako.Hráčov nie je nekonečné množstvo a každý hrá svoje hry.
ani F2P už tu hru asi nezachrání možná jen na chvilku ale dlouhodobě se to neudrží když to má tak tragickou základnu hráčů
Mě hra nijak nenadchla ale pár známých ano. Tak snad bude jejich další projekt úspěšnější
Ja som z tých čo sa čudujú že to nemalo úspech kedže sa to v celku podobá Unrealu a podobným hrám. Škoda
Mě ta hra bavila. Škoda jejího neúspěchu. Přišla mi zajímavější, než Overwatch.
Hlavně ta hra vypadá naprosto nezajímavě a genericky. Mě spíš odpuzuje. Jako jo připomíná Unreal ve kterém jsme trávili hodiny, ale to už je tak nějak pryč no.
„Nečakane“ mohli to uz zabaliť skôr
Cliff musi byt nadšen ze spolupráce s Nexon, fakt tu hru parádně propagovali
Jasne že negeneruje toľko peňazí keď tam mali max 10 hračov však na čo by sa to ostatné kupovali keď je tam slabá komunita mali to už dávno dať na F2P + mikrotrancakcie mali by aj komunitu a aj by zarobili