Diablo je v poslední době ožehavé téma. Na BlizzConu jsme totiž očekávali od Blizzardu obrovské věci. Pro velkou nevoli fanoušků tohoto akčního RPG jsme se dočkali “jen“ nové mobilní hry s podtitulem Immortal. Vývojáři však v uplynulém roce prozradili, že připravují spoustu věcí ze světa Diabla. Své kontakty tedy využil server Kotaku a dojednal si schůzky s 11 současnými i bývalými zaměstnanci Blizzardu a vydal článek, kde jsme se, mimo jiné, také dozvěděli o projektu Fenris, za kterým by se mělo ukrývat Diablo 4.
Základním pilířem pro hru i její umělecký směr by mělo být “Objetí temnoty“. Hra je údajně ve vývoji od roku 2016 a ti co jí viděli v běhu, jsou optimističtí ke směru, jakým se vývojáři vydávají. Jelikož je hra teprve v rané fázi vývoje, její vydání se očekává v roce 2020 nebo později. Není také jisté, zdali se nejprve dostane na PC, tak jako to bylo u předchozího dílu, nebo všechny verze přijdou společně.
Tým vývojářů se prý rozhodoval, jestli zůstanou věrni tradičnímu izometrickému úhlu kamery z předchozích Diablo her nebo použijí pro sérii nový, “přes rameno“ third-person pohled, se kterým mimochodem experimentovali v jednom z jejich zrušených projektů s kódovým označením Hades. Nakonec ale údajně zvítězil klasický pohled, na který jsme v Diablu zvyklí.
„Chtějí to udělat drsný, udělat to temný, odstranit vše, co bylo v Diablu 3 přikrášleno… Udělat přesně to, čeho se lidi obávali v Diablu 2, jen moderní,“ říká současný zaměstnanec, který tímto potvrdil, že by se projekt Fenris měl mnohem více blížit oblíbenému Diablu 2 než jeho předchůdce.
Diablo 4 by se mělo soustředit na přidání “lehkých MMO elementů“ do série a vzít si sociální inspiraci z Destiny. „Co kdybyste měli jádro Diablo her, jenom byste mohli mít na mapě spoustu lidí a mohli byste dělat všechny ty super věci?“ odpovídá další zaměstnanec na otázku, zdali ve Fenris bude něco podobného strikeům ze střílečky od studia Bungie.
Mimo projekt Fenris se řeč točila i kolem zrušeného Doom Dark Souls projektu nazvaného Hades, mobilní hry ze světa Warcraftu, která měla hledat inspiraci v Pokémon Go, vlivu Activisonu na Blizzard nebo personální změny a mnohé další. Pokud by vás zajímali inside informace o tomto slavném studiu, celý článek najdete zde.
Bude to správně temné, ale zároveň mmo, protože nic není taková sranda jako slaying demons with family. yaaaa
Ok, destiny a mmo prvky, z blizzardu uz zbyl jen activision…
Však to má už i stránky
http://playdiablo4.com
„November 21, 2018 – Blizzard just asked the person who registered ‘playdiablo4.com’ and redirected it to Path of Exile’s website to cut it out. It now redirects to a Google search for ‘phone’.“
„Co kdybyste měli jádro Diablo her, jenom byste mohli mít na mapě spoustu lidí a mohli byste dělat všechny ty super věci?“ – PROBOHA! Běžte už DOP*DELE s tímhle PR kravaťáckým zasr*ným kýblem exkrementů! KOHO to zajímá? Já na lidi z vysoka kašlu. Chci přijít z práce domů a zapnout si pořádně temnou řežbu. Ne, nechci trávit svůj čas v soukromí pohledem na nějaké přiblblé mamánky vřískající do mikrofonu, hopsající po jakémsi centrálním hubu. Jaké VŠECHNY TY SUPER věci? Je neuvěřitelný, kam se to všechno posunulo. Diktát mamonu neuvěřitelným způsobem likviduje ty nejlepší série. MMO, krabice, DLC, multi-fucking-kulti. Vetkněte si to a zadavte se. Hlavně vývoj 30x restartujte, popřete kořeny značky a nakýblujte tam 456 sociálních pod-funkcí, aby každej jouda mohl streamovat na ty vaše přiblblé chytré telefony. Jsem naprosto znechucenej a Blizzard ode mě neuvidí ani korunu. A opravdu doufám (i když naivně), že se jim vytratí řada hráčů. Směr, kterým se začali ubírat, je naprosto nechutnej. Poslední, co jsem od této kdysi dobré firmy hrál, spadá někam do ’90, kdy bylo možné jejich hry hrát v klasickém singlu.
Ámen bratře.
Taky si chodím ke hrám hlavně odpočinout od lidí a okolního světa. Mám dost kontaktu lidma z práce a jiných životních povinností, tudíž zapnout si ve volném čase nějaký příběhový single player a relaxovat jen sám se sebou občas fakt bodne a ne se dohadovat ještě s nějakýma looserama ze sklepů domů svých maminek.
Hlavně mi příjdou multiplayer hry hlavně pro děcka, jelikož ten čas nad tím strávený, rozumný člověk využije smysluplněji.
Sdílím vaše rozhořčení, ale není se čemu divit. Stačí se podívat co jsou v poslední době nejhranější hry a právě ty masy šašků hrající multiplayerové a battleroyale srance dnes bohužel udávají směr herního průmyslu.
+1
+1
Chápu odkud to de, má práce dost obsahuje kontakt s lidma z pozice moci (někdy toho zlého) a rozhodně člověk není zvědavej potom na děti. Sice se člověk může izolovat, ale když je hra více-méně na tom postavená…
Holt se z nadšenců stali bussinesmani, tomu se dá málo zabránit. Vždyť jen se podívejme na Valve, taky udávali trendy a teď sedí a nic. Artefakt? Prosím vás…
Temné a drsné ARPG, které má blízko k Diablu2 už tady dávno je. Jmenuje se PATH of EXILE.
Nevím, Path of Exile mi naprosto nesedlo. Diablo je prostě diablo, i když z trojky zbyla jenom kostřička potažená vyvařenou kůží.
ja mam path of exile rad ale nevyhovuje mi jeho hratelnost casto se me stavalo ze sem mel lagy ze spatny latence a hlavne je tam strasne malej dohled kolem me coz nemam rad u her kdyz poradne nevidim par metru pred sebe
znělo to dobře ze vším tím temnem a pak to zabily srovnáním z Destiny a prvky MMO, prosím jen to né, fakt nemám potřebu aby kolem mě behalo dalších 20 idiotů a kazily mi zážitek ze hry
ja uz osobne si radsi pockam na lost arc kterej sice vyjde ze stestim tak za dva roky ale aspon ma zajimavy prvky, blizzard uz jen mele PR keci aby mu tak nepadali akcie, uz 3 byla zklamani a neverim ze se to zlepsi
přesně !!! s každým řádkem jsem byl nadšenější a nadšenější … dokud nepřišlo to „lehké MMO“ a „destiny 2“ … taká ledová sprcha že na Diablo zase dlouho ani nešáhnu