Fanoušci hry DOOM Eternal si všimli z nových záběrů ze hry, že hra v menu obsahuje odkazy na Battle Pass.
Jaká sezóna právě běží (Series One), jak dlouho nejspíš potrvá (105 dní), a taky si můžete všimnout kolonky „Boosters“. Urychlovače.
Pokud tedy plánujete hrát i multiplayer, tak i zde poznáte novou tvář Bethesdy. Trochu se začínám děsit, kam sérii DOOM Bethesda dotáhne.
Jako další novinkou, která bude spíše zajímat PC hráče, je nutnost mít vytvořený účet na Bethesda.net i pokud budete vlastnit DOOM Eternal na Steamu. V případě DOOM (2016) tohle vyžadováno nebylo, ale s novým dílem už účet na oficiálním Bethesda Launcheru potřebovat budete.
Poslední zajímavostí je rozhovor s vývojářem hry. Marty Stratton, výkonný producent z Id Software, v konverzaci s novináři z VG247 sdílel své pocity z vývoje hry a jejího odložení.
Dle něj odklad pomohl týmu vytvořit tu nejlepší hru, jakou mohli udělat. Po odložení do hry nic nového však nepřidali, ale zaměřili se hlavně na opravu spousty chyb, bugů a vybalancování.
Na řeč přišel i crunch. Marty řekl, že vedení nabádá své členy, aby se šetřili a nikam nespěchali. Snaží se respektovat životy a čas vývojářů. Spousta z nich i tak dělá přesčasy a chtějí vytvořit to nejlepší. Minulý rok to prý bylo ale nejhorší. Odklad hry vypustil trochu toho stresu a nervů, ale zároveň se někteří členové rozhodli udělat v této době ještě víc.
Doom: Eternal vychází 20. března na platformách PC, Xbox One, PS4 a Google Stadia. Později vyjde i na Switch. Hru můžete předobjednat na Xzone.cz.
Další sračka s vlastním launcherem a pay to win boosty .Pomalu to leze na světlo a pěkně to nevypadá
Na multiplayer sere pes,hlavní je single,takže do MP ať si narvou co chtějí,ale běda jim jak zkazí single 🤔
Mělo to dobrý ohlas od agraela tak se toho nebojím, i když launcher zamrzí no 😀
nesnasim toho strupa agraela
Důvod by byl ?
Hodně se těším
Já se toho osobně bojím.
Čekal jsem uzavřené prostory jako v Doomu 2016.
Tenhle Eternal mi příjde strašně přeplácanej.
Už to jsou skoro samé double jumpy, už vidím jak skáče v té hře můj otec, když ho štvalo i black ops 3 nebo advanced warfarere.
Rozhodně si toho Dooma zahraji, ale neočekávám, že mě ta hra chytne jako ten z 2016, kterej mám dohranej snad 7x
Tak jediný co je ve hře nového je ten plamenomet co má aby měl Armor a blood punch. Zbraně jsou víceméně stejné jako byly v 2016, některé režimy zbraní jsou poupravené nebo změněné. A co se týče pohybu tak akorát dash je novinka. Ještě meč Crucible je otázka jak bude fungovat.
Opravdová změna bude ten hub odkud budes chodit na mise atd. + Samozřejmě soustředění se více na příběh, poprvé budeme mít cutsceny. Já v tom vidím akorát větší Doom 2016. Což je jedině dobře. Démoni mají jiný vzhled a je jich par navíc.
Hra má být nyní těžká. Očekávám Dark Souls co se týče FPS her v tom stylu že na každého démona bude určitá strategie. Například granátomet na Cacodemona který ho instakillne. Plasma rifle na capky se štítem apod.
Uvidíme no. Snad nezklame a bude mě bavit jako ten z 2016
Viděl jsem asi 5 různých videí od lidí co to hrály a všichni se shodují na tom že to bude luxusní. Někteří dokonce tvrdí že to bude tak skvělé že všechny další střílečky po tomhle budou slabota a budou se muset hodně snažit. Taková menší revoluce co se týče fps her.
Ale to vše se týká jen prvních 3 levelu které byly dostupné k vyzkoušení
Doom jsem hrál asi víc hodin dohromady než jakoukoliv jinou hru v životě a troufám si tvrdit, že i původní Doom (1993) jsme ve své době vnímali spíš jako drsný akční sci-fi horor, než jako nějakou arkádovou divočinu.
Doom Eternal mi bohužel přijde víc jako přebarvená plošinovka a mlátička, než atmosférická střílečka. Moc moc moc doufám, že se pletu.
Já věděl, že na ten launcher dojde
Hra vypadá graficky pěkně, jen trochu přeplácaná démonama, hopsání mi k Doomu vůbec nesedí, dal bych si něco na způsob Doom 3!!!!!!!
Když už konečně lidi pochopí že Doom 3 nemá nic společného Doomem 1 a 2 !? Doom 2016 a Doom Eternal jsou dělané podle původních Doomu a ne toho spin-offu který ani není uveden v Doom loru protože stojí čistě jen sám na sobě
Upřímně koho zajímá multiplayer v DOOMU ? Nikoho, všichni co zatím hrály úvodní 3 hodiny tvrdí že nás čeká něco na co nejsme připraveni a že se jedná o jednu z nejlepších stríleček co kdy vznikla. Ať si do MP narvou co chtějí, dokud to nebudou rvat do singleplayeru. Navíc mají vyjít 2 singleplayer dlc
Jasně, ale tohle už hezky naznačuje, že se nějaké ty srance co teď Bethesda všude cpe, dostanou i do hry pro jednoho hráče. DOOM neDOOM.
Dokázali již „potentovat“ Wolfa a Rage. Dříve nebo později dojde i na DOOM.
Bethesda si najde cestu.
Otázka jak to do toho nacpou, Rage i Wolf byly sračky už v základu
Jako problém Rage 2 a Youngbloodu nebyly mikrotransakce a apod. To byla jen třešnička na dortu
Já se spíš bojím nového Wolfensteina 😱Jestli bude pravda to,co vypouštěli vývojáři po hejtu na Youngblood,že se jim ten styl líbí a že ho budou chtít i do Plnohodnotného wolfíka,tak mě asi mrdne 😫
Wolfenstein je pravděpodobně už nadobro ztracen. Bohužel….už New Collosus nebyl nějak extra dobrej, ale pořád to nebyla taková katastrofa jako Youngblood