Druhý díl soulslike záležitosti Lords of the Fallen se ve svém vývojářském procesu zdá se nemůže zbavit různých problémů. Původně na hře měli pracovat autoři prvního dílu z Deck13, kteří se ovšem nepohodli se City Interactive Games a tedy se vrhli do výroby The Surge pod taktovkou Focus Home.
Proto se našel nový tým, jímž bylo Defiant Studios, které bylo pod vedením bývalého šéfa a kreativního ředitele Avalanche Studios. Následně CI Games nebyli příliš spokojeni s prací studia Defiant, načež se rozhodli, že projekt raději dokončí sami. No a nyní to opět vypadá, že hru nakonec vytvoří zase někdo jiný.
City Interactive totiž oznámilo vytvoření nového studia Hexworks, které se nově ujme vývoje právě Lords of the Fallen 2. Studio sídlí v Barceloně a Bukurešti, skládá se ze zhruba 25 veteránů videoherního průmyslu, jenž mají zkušenosti s tvorbou AAA titulů a kreativním ředitelem je Cezar Virtosu, doprovázený výkonným producentem Saulem Gasconem.
Nakonec pak bylo Markem Tyminskim oznámeno, že vývoj druhého dílu Lords of the Fallen získal minulý týden finanční injekci 5,7 miliónů eur od investorů.
Titul bude své vydání mířit na PC a next-gen konzole, přičemž jeho zasazení bude více temné, než jak to bylo u předchůdce.
Inu, doufejme tedy, že se titulu tentokrát už skutečně dočkáme.
Todle je jedina hra tohoto stylu co me bavila a dohral sem ji, i prez technicke problemy a predevsim v pozdejsi fazi hry i nedodelanost
Smutný příběh… znovu.
Co ale jednička měla lépe promyšlené, než jinak nedosažitelný DS: systém váhy zbroje vlastní pro každou část zbroje a dopadem na konkrétní část těla postavy.