Krátce po pátečním Night City Wire se designer questů Patrick K Mills z CD Projektu rozhodl odpovědět na dotaz ohledně délky hry. Jeho vyjádření znělo následovně:
Již nyní víme, že hlavní dějová linka Cyberpunku je o trošku kratší, než tomu bylo v případě třetího Zaklínače, po jehož vydání jsme obdrželi spoustu stížností na délku hry.
Pokud se podíváte na statistiky hráčů, zjistíte, že se značná část hráčů dostala v Zaklínači 3 opravdu daleko, ale hru nebyli schopni dokončit.
Chceme, aby hráči zažili celý příběh, a proto jsme jej nyní o něco zkrátili – to ale neznamená, že je ve hře málo obsahu. Nyní ale bohužel neznám přesná čísla, se kterými bych se s vámi mohl podělit.
Toto vyjádření odpovídá tomu, o již dříve naznačil samotný CD Projekt RED. Dle nich je příběh Cyberpunku skutečně o něco kratší, ale cílí na mnohem větší znovuhratelnost. Zapomínat nesmíme ani na to, že by všechny úkoly měly být mnohem komplexnější a zajímavější – no a v neposlední řadě tu jsou vedlejší a nepovinné úkoly.
Jen počet pouličních questů (což je jen jeden ze čtyř typů questů ve hře – tři další typy jsou hlavní mise, vedlejší úkoly a drobné úkoly, na které velmi pravděpodobně narazíte při prozkoumávání herního světa) se dle vyjádření šéfa CD Projektu RED v Krakově vyšplhal až na 75.
Studio od jejich předchozího počinu také značně rozšířilo tým vývojářů. Drobné vedlejší úkoly v Zaklínači 3 vznikaly až ve velmi pozdní fázi hry a pracovali na nich jen dva nebo tři vývojáři. Nyní vznikají současně s hlavní hrou a připravuje je tým čítající přibližně 15 vývojářů.
Shrnutí páteční Night City Wire naleznete zde a HW požadavky, které však prozatím nejsou příliš podrobné naleznete zde.
Cyberpunk 2077 vychází 19. listopadu letošního roku na PS, PS4/PS5, Xbox One a také na Xbox Series X/S.
Verze pro next-gen konzole budou hratelné ve vylepšené verzi od prvního dne v rámci bezplatného upgradu. Plnohodnotných vylepšení se ale dočkáme až v příštím roce.
Hru si můžete zakoupit v Xzone, kde jako dárek získáte i samurajský medailon jako dárek.
Délka mi nevadí. Kdyz ta hra bude dobra ,tak ať má klidně těch 100 hodin a více. Ale je pravda že W3 už hraju téměř 1 a půl roku a ještě pořád nejsem u konce. Hold si to užívám a nikam nepospícham. V tom mám open world hry rád.
S délkou hry nemám problém když je tam co dělat a mise se liší. Byl jsem schopný dorazit poslední dvě AC. FarCry 5 i Horizon Zero Dawn i když se mi u toho chtělo umřít ale zrovna u CDProjektu se nebojím že by pro mě udělal příliš dlouhou hru se špatnými úkoly. Spíš bych se bál aby tam nebylo moc otazníčků a pointless collectibles ale vzhledem k světu by mě to zase mohlo dovést na zajímavá místa.
Hlavně ať to má pořádnou grafiku, 100h nebo 80h to je jedn, i 40h by stačilo.
Spíš ať to má pořádný gameplay a zajímavý příběh. Pak se teprve bavit o grafice. Navíc hra vypadá pěkně (podle jednoho srovnávacího videa na YT dokonce každou ukázkou o něco lépe) a přitom to vypadá, že bude dobře optimalizovaná.
já vím, to byl jen vtip na to, jak si u jiných her lidi stěžovali na grafiku a nic jiného je nezajmalo
Samotnou hlavní linku bez vedlejšího obsahu jsem v TW3 neproletěl, takže nevím jak krátká/dlouhá byla. Každopádně, jestli vedlejšáky i přesto budou v CP tak kvalitní a velké jako v TW3, popřípadě bude jich víc nebo budou větší, tak i tak budu spokojen.
Ale i tak bych řekl, že největší stížnosti byly na gameplay TW3 než na délku.
Podle steam achievementů nejsi sám. Hru tam dohrál jeden ze čtyř hráčů. Já bych to tipnul na 100 hodin komplet hru s oběma expanzema a všema úkolama. Bez všech otazníčků.
Upřímně budu radši, když hru nebudou zbytečně natahovat, to nikdy nepřineslo nic dobrého.
Za mě v pohodě. Hraju jen SP a to vždy jen jednu hru, nemám jich rozehráno víc. Pokud mě ta hra baví a je zajímavá, nemám s větší délkou problém. Zaklínač mě neskutečně bavil (možná i kvůli knihám jako mé srdcovce) a ani jsem nevěděl, že jsem tam nechal 495 hodin. Takže já jsem spoko 👍
Osobně vítám kratší, příběhové hry s délkou okolo 20-30 hodin, jelikož už fakt nemám moc času na hry. Marvel’s Avengers mám od vydání a jsem teprve ve 43% příběhu… Takže se pro mě pomalu hry s délkou 100+ hodin stávají nehratelné.
Nesmíš to hrát jako šnek, vždyt ta jejich patlanina má 10-12 čistě main story a 30 se vším všudy
Jde o to jak hraješ, já tam dohrál příběh za cca 15-19hodin, ted ta mám 40h a nemám ještě ani 50lvl zapnu to na hodku dvě denně vyřádím se s Thorem a Tonym a zase vypínam.. A někdo to prolétl za 8-10 hodin příběh, a 50 udělal za další 2h díky systému Harm misí 50x stále dokola.
To víte, život není jenom o tom přijít z práce domů, sednout ke kompu a celý den hrát. Jsem rád, jak si zahraju tak 5 hodin týdně
Třetí Zaklínač je pro mě na jedno dohrání opravdu dlouhý. Většinou zahraju třetinu, nechám měsíc stranou a pak se k tomu vrátím. Tady to snad dám na jeden zátah, ale kdo ví. Ale vzhledem k tomu, že hra bude mít více konců a ještě 3 lifepaths, tak myslím, že znovuhratelnost je tam větší než u Zaklínače, ale to je opět jen můj tip.
Ježiš, tak hold nebude průměrný hráč dohrávat hru za 100 hodin, ale za 80. To jsou stále dvě macaté AAA hry na dnešní standart

Pracující lidi si jistě oddechli
Mě trvalo první dohrání TW3 bez datadisků 200 hodin, druhé s datadisky 260, při dělání komplet všech questů které jsem našel. Nepochybuju že Cyberpunk bude dlouhej úplně stejně, když ho bude hrát completionista jako já. Ale vzhledem ke třem lifepaths bude stejně potřeba si ho dohrát minimálně třikrát.
Vzala sem to podle How long to beat? statistik, ale je pravda, že spousta hráčů v tom utopila, jak píšeš, celé stovky hodin
Jakožto pracující člověk je pro mě 100 hodin v podobné hře tak 2 měsíce času. Né každý den mám chuť zapnout hru ve které bych měl aspoň trochu přemýšlet. Nejčastěji hraji něco u čeho zapnu spotify a rozvalím se v křesle a pomalu spím u toho
No musím uznat ,že tak velké openworld hry už taky nejsou nic pro mě ,hry tipů god of war ,TLOU 2 jsou proste tak akorát ,svět není tak velký ( v podstatě koridor) a příběh dost vtáhne. Nadruhou stranu jsem cca před měsícem dojel počtvrté witchera 3 a ani jsem nemrk,tak vážně nevím, kde je už problém 🤦♂️😂