Bandai Namco začalo před časem sdílet deníky vývojářů, kteří patří do týmu stojícího za vývojem očekávané hry Scarlet Nexus. První díl této série se zaměřuje na samou podstatu hry. Producent Keita Iizuka v něm hovoří s režisérem Kenji Anabukim a uměleckým ředitelem Koutou Ochiaiem o názvu hry Scarlet Nexus a jeho hlubším smyslu, který se v něm skrývá. Hlavní myšlenkou v zásadě bylo zdůraznit souvislosti jednotlivých prvků a dokonce vše zvýraznit červenou nití osudu.
V prvním videodeníku začal Iizuka s výkladem názvu Scarlet Nexus. Doslova se jedná o „objekty nebo osoby lidí spojené dohromady červenými linkami“. Ty jsou pak znázorněny ve hře červenými čarami. Anabuki poukázal na jeden důležitý detail. Tím sou červené čáry vycházející ze zad ostatních členů OSF. Ta souvisí s jejich schopnostmi a jejich půjčováním od ostatních spoluhráčů. Při té příležitosti se zmínil také o ústřední skladbě od Oral Cigarettes, která se drží stejného tématu. Ochiai potom vytvořil prvek takzvaných „červených vazeb“ a jak mohou být tyto linie důležité při budování „vazeb s vašimi kamarády“.
『Dev_Diary_Pt1 download complete』
『Connecting with the Dev Team…』
What is the meaning behind #SCARLETNEXUS? pic.twitter.com/59tnW5NMKo
— Scarlet Nexus (@scarlet_nexus) October 5, 2020
Ve druhém díle deníku se opět setkávají producent Keita Iizuka, režisér Kenji Anabuki a umělecký ředitel Kouta Ochiai, ale tentokát si kladou za cíl přiblížit hráčům více zemi ze hry Scarlet Nexus jménem New Himuka. Promluví o hlavních lokalitách New Hinuky a také o tom, jak dokáže každému člověku pomoci síla mozku s technologickým pokrokem země.
Video otevře Ochiai a připraví půdu k rozhovoru seznámením s New Himukou. Popsal ji jako obrovskou zemi s designovými vlivy 90. let minulého století a pak se zaměřil na hlavní lokality jako jsou Seiran, Suoh a Togetsu. Jsou to také tři místa, která budou hráči navštěvovat nejčastěji.
Anabuki potom svedl pozornost na vliv síly mozku lidstva na vývoj technologií v New Himuce. Poukázal na to, jak jsou společně všichni připojeni a propojeni a přirovnal energii mozku k elektřině. Třeba jak Psynet nahrazuje nám dobře známé věci jako jsou sociální média nebo internet, jenom díky tomu, že jsou mozky lidí navzájem propojeny.
『Dev_Diary_Pt2 download complete』#SCARLETNEXUS
Learn more about New Himuka, a country set in a different reality where all brains are connected. https://t.co/mOe5XBQ0j9 pic.twitter.com/nSPI0BCw1e
— Scarlet Nexus (@scarlet_nexus) October 14, 2020
Scarlet Nexus je ve vývoji pro PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X a pro PC.
Zdroj: Twitter
Na Scarlet Nexus mi vadí snad jen jedna věc, a to že, podobně jako Code Vein, to zatím nevypadá, že prostředí bude variabilní a ve městech se mi moc pohybovat celou hru nechce…
Jo no měli by udělat aspoň lokace jako metro třeba nějakej park a les ale pochybuji záleží jakej mají rozpočet ale on ani Nier automata neměl hodně lokaci a na druhou stranu na 2077 si nestežuješ že je to jen město a poušť? XD
No tak nestěžuji, protože jde o dialogové RPG s miliardou možností jak ho hrát, co ve městě dělat. Ale tady to město je jen kulisa k mlácení a NIC víc… Ale je zase fakt, že Nier mi nevadila vůbec…
No já to už teď vidím na prostorově silně omezené lokace. Spíše bych to viděl na takové okleštění jako u Astral Chainu.