Práce na remasteru trilogie Mass Effectu je takovým veřejným tajemstvím a minimálně na úrovni spekulací se o ní již napsalo mnohé. Nyní ovšem hra Mass Effect Legendary Edition obdržela ratingové hodnocení v Koreji, což může značit blížící se vydání hry.
Podle dosavadních informací měla trilogie vyjít ještě v letošním roce, ale EA se rozhodla výrazněji zasáhnout do prvního dílu, který údajně neodpovídal stanovené úrovni kvality.
Na oficiální oznámení bychom navíc nemuseli dlouho čekat, jelikož se dá počítat s oznámením v N7 den, což v překladu do češtiny značí 7. listopad – právě v tento den Bioware každoročně slaví bohatou historii značky Mass Effect se svými fanoušky. Loni bohužel tento den žádná významná oznámení nepřinesl a dočkali jsme se jen odhalení Mass Effect emotikonů do Anthemu, přičemž práce na něm byly oficiálně ukončeny krátce poté a studio nyní s malým týmem pracuje na přípravách Anthem 2.0.
Lidi si stěžují na 1 která pro mě byla masterpiece a přivedla mě ke scifi graficky pĕkná hra i s příběhem a hlavně průzkumem galaxie za to 2 s 3 už byli jen koridory ale jako kdo by nechtěl mít předělané všechny díly do grafiky Anthemu dneska vypadaji všechny 3 díly docela hrozně
Já hrál první dvojku a ta mě donutila dohrát vše od začátku ano jednička je co se týká mechanik fakt zaostalá a dost sem se ztrácel když sem to hrál poprvý . Systém krytí na shit a grafika je už odporná . Ale i to posraný MAKO mě bavilo . Libovej příběh a ten konec bože jak já sem u toho skoro stříkal , božský klenot vytvořený biowarem . Prostě masterpiece . GOLD LEGENDARY GAME . A dvojka to ještě zlepšila co se týká gameplaye . Trojka na mě byla ke konci moc CoD . Tisíc enemáků ve vlnách to mě nebavilo ale jinak všechny díly jsou pro mě super a drží první příčku v PC gamingu . Andromedu sem hrál 2 hodky a nedohrál ale i u scény jak jí zabili fotříka sem brečel takže věřím tomu že to je super hra .
Jsem asi jedinej, komu se jednička líbila? Ten combat tam byl víc RPG, víc o používání skillů, každej skill měl svůj cooldown, dvojka a trojka šly už víc do akčního žánru, použil se skill a všechny skilly byly v cd, tak to bylo hlavně o střílení, ale neříkám, že to bylo lepší nebo horší než jednička, prostě jiný. A asi nikdy nezapomenu, jak ve dvojce zničili infiltrator classu, v jedničce nejlepší class a ve dvojce katastrofa
nebejt tam toho tragického systému krytí, tak bych s ní taky neměl problém. nejvíc mne ve hře bavila jízda makem.
Taky jsem věřící jedničkář Ještě se mi tam líbila absence munice.
Dost se těším. Právě sem opět, asi po desáté rozjel trilogii a velmi rád uvítám upravený 1. Díl. Bude to pecka. Andromedu mám rozehranou, ale nějak se mi to nechce dohrávat. Čím to je ? 😀
to nevím,já dohrál Andromedu za 90 Hodin a byl jsem celkem spokojený,mělo to pár chyb,ale i dobrých věcí,když to budu brát jako Sci-fi RPG a ne jako Mass Effect trilogii teda. 🤔
Úryvek z novinky dává naději, že by v případě jedničky nemuselo jít o pouhý port, který se pod slovo remaster dnes tak často maskuje, ale o skutečně pořádný remaster, nejen s vylepšenou grafikou, ale třeba i mechanikami boje, které zestárly dost špatně. U dvojky a trojky zas tolik změn nepotřebuju, trochu vylepšené textury a nasvícení by mi úplně stačilo.
Jestli předělali jedničku na úroveň 2 a 3 ,tak sem s tím 😮😮😮
To by byl fór, kdyby se jednalo o remaster Andromedy
Sice je v módě na ní nadávat ale já s ní neměl problém. Prostě to je jen další Mass Effect co měl svoje dobré momenty i hluchá místa. Občas tam byl nějaký bug ale ani na špatnou animaci obličejů nemůžu nadávat protože jsem hrál Until Dawn.
Já obecně nemám rád Frostbite, takže graficky mi moc nesedla. A taky jsem asi spíš na osmdesátkové akčňárny, tudíž se mi model chybující a mnohdy nerozhodné hlavní postavy nelíbil tolik, jako dokonalý Shepard. Grafické glitche jsou tím posledním, co by mě trápilo, to mi tak nějak patří k věci, těm jsem se smál.
Citace z clanku: „Podle dosavadních informací měla trilogie vyjít ještě v letošním roce, ale EA se rozhodla výrazněji zasáhnout do prvního dílu, který údajně neodpovídal stanovené úrovni kvality.“
Ja jsem tedy subjektivne vnimal nazory komunity tak, ze nejvice nespokojena byla s tretim dilem, ktery podle fanousku nedostatene reflektoval predchozi rozhodnuti a zaver byl prilis zmateny, coz se vyvojari pozdeji pokusili napravit dodatecnym pridanim vysvetlujiciho obsahu.
Mam obavu, ze se bude opakovat podobny pripad jako s trilogii Mafie, kde nejvice zmen bude u dilu, ktery to nejmene potreboval a nejmene u toho, ktery to potreboval nejvice.
S příběhem byli fanoušci nejvíce nespokojení ve třetím díle, to je pravda. Ale tady je to myšleno po technické stránce. Hratelnost druhého a třetího dílu je výrazně lepší než tomu bylo u prvního dílu.
Snad to nebude remaster jako need for speed most wanted.
Do první reálné ukázky z hraní jsem maximálně skeptický.
jako asi taky , nebo spis nic neocekavam . Rad bych luxusni grafiku ta hra nic vic nepotrebuje …
Uvidíme, co z toho vznikne. Zatím to zní jako něco mezi remakem, remasterem a kompletní edici doplněnou o nějaký ten vystřižený obsah. Snad to EA nezkoní, jako poslední dobou všechno.
Mne přijde, že poslední rok (tedy více když započítáme dobu na vývoj) šlo EA do sebe. Star Wars Jedi: Fallen Order bylo příjemné překvapení (… příběhové hry nemají budoucnost… :D).
Záleží jak v čem. Battlefront dali nějak do kupy, ale letos ho „ukončili“. SW: Squadrons je multiplayerovka, kde nebude žádný nový obsah, sportovní hry lidi hejtí ještě více než předtím (mikrotransakce, reskin…). Rocket Arena nemá žádné hráče, jelikož to neměli dávat za prachy atd. Uvidíme, kam se posunou dál, je jasné, že za rok tu hned x změn nebude, ale k lepšímu to nějak pomalu asi jde.