Guild Wars 2 od ArenaNetu patří už po dlouhé roky k MMORPG stálicím, kdy tvůrci do titulu neustále přidávají různé menší či větší obsahové aktualizace a eventy.
V srpnu autoři oznámili práce na nové velké expanzi, která ponese název End of Dragons, v níž se podíváme na jižní ostrov Cantha. Níže se můžete podívat na kratičkou ochutnávku s tím, že datum vydání datadisku je směřováno na rok 2021.
Společně s pracemi na rozšíření jsme se taktéž dočkali zprávy o tom, že se hra podívá na populární platformu Steam, což se mělo stát tento listopad.
To bohužel již neplatí, jelikož na oficiálních stránkách Guild Wars 2 se objevila informace o odložení tohoto vydání na neurčito, což bylo zapříčiněno tím, že veškeré pracovní síly se zaměřují na chystaný datadisk, aby dostál vysokým očekáváním fanoušků.
Druhým faktorem pak přirozeně je i chystané zakončení The Icebrood Sagy, u nějž vývojáři doufají, že předčí finále předchozích sezón Living Worldu.
Jako jistá forma vynahrazení nám ale může být fakt, že tento čtvrtek (5. listopadu) se dočkáme prvního traileru právě na toto finále, které nese název The Icebrood Saga: Champions a přinese nové příběhové sekvence, opakovatelné questy a aktivity, odměny či achievementy v rámci několika kapitol, kdy první vyjde 17. listopadu.
Případné čekání si můžete zkrátit poslechem třeba této nesmrtelné hudby.
Video pochází z kanálu GW2 Albert
GW2 je stálice do slova a do písmene. Poslední datadisk 2017 a od té doby totální prázdno a nuda. Mounti přestaly bavit po měsíci a eventy jsou jeden jak druhů.
V aktualním stavu je to nerealizovatelné. Všechny LW4 mapy jsou absolutí lagfest. Vidím si na to denně stěžovat desítky hráčů. Často je obrovský lagfest i na PoF mapách. A to jsou ty mapy i skoro prázdné. Problém není na straně uživatelů, ale na serveru samotném. Od přechodu na servery Amazonu je to sh*t, nezvládají to. Server-side engine je zastaralý jednovláknový šmejd jako client samotný. Problém je neustále obcházen snižováním kapacity jednotlivých map. Když jim napíšete na podporu, tak svádí problém na vaši stranu a vašeho poskytovatele internetu, přitom to není pravda. Průkazně je to lag způsobený nedostatečně výkoným serverem, který nestíhá obsluhovat klienty. Kdyby to nebylo serverem, tak si na to nestěžijí haldy hráčů najednou a nemají výkyvy latence ve stejnou chvíli a nejsou z X různých zemí najednou. Pokud tyto lagy nevyřeší, tak je Steam komunita ukamenuje, bude to propadák. Sám jsem tu hru hrál přes dva roky a tak nějak jsem to trpěl a viděl, jak se to jen a jen zhoršuje. Je to cca měsíc, co jsem se na to už vykašlal a radši jsem smazal úplně všechno, aby mě někdy nenapadlo se vracet. Jinak hra je občas zábavná, hlavně když hrajete s kamarády, ale opravdu jen na chvíly. Po čase je to všechno pořád to stejné dokola, bohužel.
Hra měla problémy s optimalizací už od Heart of Thorns, do té doby mi přišlo že to celkem i šlo.
Veliká chyba je to, že si nelze propojit účet původní a ten na Steamu. Tohle by uvítalo hodně lidí a mohlo by to někoho donutit reinstalovat a znovu se do hry podívat i kdyby jen kvůli nostalgii.
Je to pitomost, jen možná nalákat nový hráče, ne aby se vrátili ty starý a stejně, od vydání nesáhli na engine, hra jede pořád nahovno, trochu větší bitky a už padají fps i pod 20. Modeři udělali dx12 addon, trochu to zlepšuje, ale nezachraňuje. Upgradovat engine pro MMORPG není žádná prdel, to chápu, ale je to prostě potřeba.
nasrat když nepůjde propojit současný účet se steam verzí si můžou strčit za klobouk