Podívejte se na 13 souvislých minut z The Day Before, nové open world MMO survival hry, zasazené do smrtící post-pandemické Ameriky, obsazené lidožravými infikovanými a také přeživšími lidmi, kteří se navzájem zabíjejí pro jídlo, zbraně nebo vozidla. Hra vypadá jako kříženec mezi The Last of Us a Division, připravuje se zatím pro PC a kombinuje survival v otevřeném světě s elementy PvP a PvE, stavějíce vás proti ostatním hráčům a místním zombiím, přezývaným „infikovaní“.
Zatímco v minulosti jsme mohli vidět záběry ze zdevastované metropole, tentokrát jsme se dočkali podstatně komornějšího prostředí v podobě venkovských polí, benzinové stanice a opuštěné farmy. Hra tak nadále zůstává lehce podezřelá svým rozsahem i ambicemi. Dnešní ukázka poodhalila některá její slabší místa (např. reakce těl nepřátel na zásah kulkou), ale celkově udělala dojem, že hra skutečně existuje a je hratelná. Nadále si také uchovává velmi zdařilou estetiku a atmosféru, ačkoliv třeba to menu pro vyrábění pomůcek je snad „vypůjčené“ z TLOU až příliš doslovně. Uvidíme, zda se víceméně neznámým autorům povede titul zdárně dokončit a zda skutečně bude mít blíž k AAA produkci kalibru zmiňovaných her, nebo z něj bude alespoň ucházející zábava v duchu Generation Zero.
Hru je možné si přidat do wishlistu na Steamu. Datum vydání je zatím neznámé.
Pro srovnání nebo osvěžení se můžete znovu podívat i na předchozí upoutávku:
State of Decay a Divize si udelalo miminko…. bohuzel me se to nelíbí.
Ne asi dodnes nevim koho bavi division kde enemy má milion hp a nezabije ho granát atd XD uplnĕ nesnášim tyhle hry a tady to vypadá na prazdné mĕsto kde bude hafo lidi a pár zombie a lidi jsou z toho hotoví
Přišlo mi to jako DayZ + Division. Nemůžu si pomoct , uvidíme jak moc do toho zasahne to open World PVP :). Jestli bude Full loot system kdy vás oberou o vše . Tak si myslím že se na to hodně lidí vyprdne, hlavně lidi kterým půjde jen o pve a prozkoumávání světa, nebo jestli tam budou nějaké pve servery. Ve spoustu her právě na to open full loot PVP právě dojeli, a pak to museli celý překopat..Tyhle post apo světy mám rád, zombíky teda moc nemusím, ale division hry mám rád :). Tak uvidíme co z toho vyvrbí :).
Trapárna obři mĕsto a on narazí na 5 zombie xd a ten komentátor k tomu teď si bere odvaz aby neumřel ( Nepovidej XD fakt doufám že to nebude dalši division kde musite nacpat 10 zasobníku do 1 enemáka aby chcipl
Obří město? Ukázka ukazuje odlehlou farmu a benzínku někde v lese a v polích. Naopak, já osobně jsem rád, že se nevalí tisíce zombií (od toho tady je Dying Light třeba) a že člověk nebude muset do každého vystřílet 10 zásobníků… Navíc je jasně z ukázky vidět, že stačí kulka z pistole do prostřed čela a je hotovo. Že borci nazdařbůh vystříli dva zásobníky kolem na prázdno než se trefí (IGN level, check), je jiná věc. Naprosto nechápu o čem to tady píšeš, když ukázka ukazuje přesný opak. LOL – TROLL. Ale kdo chce hůl… Stěžuješ si na málo zombií a zároveň na střílení. Takže chceš asi miliardy zombií, kolem kterých asi budeš chodit po špičkách nebo co…
Nejspíš naráží na město, které je ve starší pětiminutové ukázce. To, že mu ta horda zombíků co vběhnou do baráku připadá jako pětičlenná (nemluvě o těch co jsou v horním patře), to už taky nechápu.
Já se pořád divím lidem kterým vadí, že u rpg hry jim vadí, že musí dát tunu damage (u divize vystrilet tunu zásobníků) ale ve hrách jako Black desert, wow, metin apod. jim nevadí 5 minut sekat do stejnýho protivníka 😃
Abych dodal ke hře, tohle bych si víc zahrál offline sólo nebo v kooperaci s kámošem než když tam v tom světě bude běhat víc hráčů 😃
Tam je asi ta inspirace TLoU…
Když už dĕláš tyhle hry tak je udĕlej jako TLOU1 multiplayer se zombie kde nebude třeba tuna damage v division 1 to bylo fakt trapný když jsme do bosse museli kropit tuny náboju ale on nás sundal na 2 rány , podle mĕ by tohle v zombie hrách bejt nemĕlo si fakt radĕji počkám na TLOU2 multiplayer jestli bude než tohle a vidim jak jde po ulici kde je milion aut a ani 1 zombie to mluvi za vše jak to pusobí prázdnĕ ale třeba to bude jiná a trn konec tam fakt moc zombie nebylo mĕ zajimá když to má bejt MMO a budu s 5 lidma třeba jestli narazím na hordu nebo ne
Tohle bude mé první MMO, do kterého se vrhnu. Líbí se mi to velice. Navíc The Division 1 + 2 opravdu můžu v míře vrchovaté (v singlu). Vypadá to skvěle.
Záměrně vyvolaný poplach krásně ukazuje, že infikovaní evidentně reagují na zvuk, super. A pokud bude hra přinášet unikátní domy, části, lokace k prozkoumání, ze kterých bude možno vyčíst nějaká story (co se tam odehrálo – viz barák s figurínama apod.), tak to bude pecka. Miluju objevování podobných zákoutí v post-apo světě a shromažďování lootu. Celkově to má neskutečnou atmošku. Jsem zvědavej, jestli to půjde projít v MMO sólově jako osamělý vlk. To by byla pecka.
Pokud to bude skutečně vypadat tak jako v gameplayi, tak se bojím, že technicky na tom hra nebude nejlíp, což trápí většinu těhle her. Ale snad se pletu, vypadá to dobře zpracované.
Nemyslím to zle, ale viděl jsi např. na ultra (na PC) The Division 2? Čeho se bojíš? Ukázka TDB neukazuje žádné nadprůměrné megagrafické orgie. Například The Division 1 a 2 má 1000x více objektů na scéně (stačí se podívat na zabordelení a stovky efektů na Manhattanu a ve Washingtonu) a běhá absolutně skvěle a to vypadá naprosto skvostně…
Ok, já to beru, ale tady se bavíme o v podstatě neznámém a nejspíš malém indie studiu. A takových už tu bylo více, kdy hra vypadala na papíře či videu dobře, ale technický stav pokulhával. Jak říkám, hra vypadá velmi dobře a očividně mají smysl pro detail, ale kdo ví jak hra poběží když vyběhne celá horda zombíků jako ve videu. Přeju jim ať to vyjde dobře, jen mám k tomu trochu skepsi, že to dopadne jako x jiných. Takový Ubisoft je mnohem větší, zkušenější a ne každá hra od nich běží/funguje hezky.
Nechat zapnutá světla a běžet motor + vystoupit? Super! Chcípnout motor a vystoupit? Ještě lepší! Jsou to prostě malé detaily co umocňují zážitek
Zombie rád nemám, ale tohle asi zkusím.
Přesně tak. Skvělej detail s těmi auty. Trochu mě překvapilo, že chlapci tak plýtvají náboji. Já v těchto hrách, kde je o zdroje nouze, šetřím každou kulku. Plus se ani neobtěžovali zkusit natankovat, když už auta žerou benzín. Ale chápu, že v rámci ukázky je to jedno
Taky jsem si říkal, že nějak zbytečně moc střílí a když už, ta jedna kulka a hlava