Společnost GIANTS Software dnes oznámila Farming Simulator 22 – nový díl populární farmářské série.
Jedná se o další plnohodnotný zářez, který má přinést mnoho zajímavých změn.
Tou pravděpodobně nejzajímavější je přidání ročních období, tudíž se farmáři budou muset vypořádat s nepříjemnou zimou, která jim úrodu pokryje sněhem.
Nezapomnělo se ani na dvě nové mapy, jimž bude sekundovat aktualizovaná alpská lokace Erlengrat.
Těšit se pak můžeme na více než 400 zemědělských strojů a nástrojů od více než 100 autentických značek, kdy přibudou další kategorie, ve starších dílech neviděné.
Chybět nebude ani kooperační multiplayer pro 8 lidí na konzolích, respektive 16 na PC, Macu a službě Google Stadia.
Titul pohání GIANTS Engine 9, který přináší nová vylepšení, jako je realističtější chování umělé inteligence, lepší zvuky a celkově bohatší svět. Také se dočkáme podpory DirectX 12, streamování textur a dalších optimalizací, aby to vše běželo ještě lépe. A nezapomnělo se ani na podporu modifikací.
Autoři také oznámili, že vydání hry zajistí sami.
Vydání je chystáno na poslední čtvrtletí tohoto roku, a to na PC, Mac, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S a Google Stadia.
Skoda, ze hra nebezi ma unrel engine 4,5 nebo Cryenigine. At je hra klidne narocna na HW ale taky by mela podle toho vypadat.
No jako člověk který hrál většinu dílů a má dost nahráno tak teda nic moc, pokud tento ročník nepřijdou s něčím pořádným tak rozhodně nebudu jediný kdo to nekoupí, zatím ani podle obrázků nic moc.
Pecka, je super že nám přináší FS 22 + změny ročních období, jsem zvědavý na trailer hry a na hru jako samotnou + jaký grafický posun hra přinese od původního dílu, kde FS 19 vypadala nic moc.
Zatím můj oblíbený FS je 17, kde mapa , prostředí a grafika vypadá optimálně.
Mě se líbil víc FS17 nebo měl takové reálné obilí a tak mi to přišlo víc real. Pak ten FS19 už byl takový graficky divný, ale taky bavilo. No tak doufám, že na té grafice trochu zapracují a kdyby tam dali real zvuky, tak by to bylo boží.
Sekaj jeden Farming za druhym, ale žádná sláva.
Za hodně peněz málo muziky. Ne lepší zvuky ale zvuky mají bít reálný a ne poslouchat motor který hučí jak vysavač a mapy co oni dávají do hry nejsou pěkný to si vždy stáhnu lepší mapu.
Zrovna právě ty zvuky motorů by měly být součástí toho lepšího ozvučení, kdy by se měly více blížit realitě.