V poslední době se na nás sneslo poměrně velké množství odkladů, které byly zapříčiněny různými problémy.
A těmto peripetiím se nevyhnula ani chystaná open-world akce Dying Light 2, která měla původně dorazit tento prosinec, avšak nakonec byla odložena až na 4. února 2022.
Někteří fanoušci pak hře prorokovali odklad další, avšak ten se nakonec nejspíše konat nebude.
Vývojáři totiž dnes oficiálně oznámili, že hra dosáhla tzv. gold fáze vývoje, což znamená, že je v podstatě hotová, kdy může zamířit do lisoven a autoři mají dodatečný čas na to, aby vychytali další případné problémy.
Dying Light 2 has gone gold!
It wouldn’t be possible without your support over all these years – we will spend an additional time making sure that we’ll deliver the best possible experience for you.
Thank you for being with us!
Can’t wait to meet you in The City on February 4th! pic.twitter.com/2I6KHrmW14— Dying Light (@DyingLightGame) November 30, 2021
Kromě toho připomínáme, že 2. prosince ve 21:00 proběhne další epizoda cyklu Dying 2 Know.
Ta tentokrát nabídne patnáctiminutovou ukázku hratelnosti, která se zaměří na questy a překážky, které zde na hlavního hrdinu čekají.
Předobjednávku plné verze je možné udělat v obchodě Xzone.
Hra nabídne i české titulky.
Bude nějaka speciální Xzone edice?
Na youtubu je par videi z te novinarske ukazky. Treba tady https://youtu.be/M6AancijLLI
Papírově hotovo: 100%
Hotový produkt: 70%
Asi takhle bych definoval hotové hry, které jsem měl možnost hrát tenhle rok, který mě přiměli ani od tohohle neočekávat hru v kvalitním stavu po vydání.
Tak to by jej mohli vydat dřív Ale tak únor není daleko. Ale zase je plnej dalších titulů.
Je docela podezřelé jak Dying Light 2 a i třeba Tom Clancy’s Rainbow Six Extraction zveřejnili že jsou gold tak daleko od data vydání.. Možná čekali že přechod na homeoffice bude horší ale nebyl..
Tak hlavně že maj levly a health bary … Protože to všichni potřebujem. Ta hra vypadala slušně … Dokud jsem si nevšiml těchto „moderních rpg prvků“.
Taky se mi to nelíbí
Mě tam zase štvou ty žlutý značky kudy má člověk šplhat, tenhle trend jsem nikdy nepochopil.
Polský gold ahhh neee vzpomínky na Cyberpunk
Taky se trochu bojím, ale zahraniční novináři co dostali možnost před pár týdny vyzkoušet preview, tvrdili, že hra působí velmi dobře po stránce celkové vyladěnosti.
To jsem slyšel i u Forzy, a ve finále to dopadlo trochu jinak
Nějak jsem nezaregistroval, že by Forza vyšla v rozbitém/nedodělaném stavu?
Multiplayer, víceméně ten nejdůležitější prvek hry dodnes nefunguje jak by měl
Aha, děkuji za doplnění.
Nu, kampaň Halo vyjde pro jistotu rovnou bez něj (coop), ale myslím že stejně jsme za ni rádi alespoň takhle (zatím). Těch odkladů bylo v poslední době opravdu hodně.
U obou těchto her vnímám jako „polehčující okolnost“ game pass, nikdo nemusel kupovat plnou verzi hry, když je možnost si ji za malý poplatek vyzkoušet/půjčit.
Ceho se pan sefredaktor boji? Vsak si cyberbugu nasypal 9/10 jako nic. Neboj, i kdyby dying light bylo stejne rozbity, staci to popsat v jednom odstavci a placat se po zadech, ze to prvni patch opravi.
„Jako nic“ ve skutečnosti znamenalo hru opakovaně rozehrát 4x, protože nonstop prakticky denně chodily nové patche a drasticky měnily chování i obsah hry.
Byl to porod, ale nic to nemění na tom, že na dostatečně výkonném stroji jde o jeden z nejzajímavějších herních světů, s naprosto jedinečnou estetikou a postavami, kde se člověk může po boku Keanu nebo Judy nádherně zapomenout. Taky se hry prodalo kolem 18 milionů kusů a vyhrála nejednu anketu o hru roku, řada hráčů i nehráčů co znám si kvůli ní koupili nový stroj a vzpomínají na ni v dobrém. Aktuální hodnocení hráčů na Steamu se pohybuje kolem 83%.
Kdyz uz zminujes ty „uspechy“, tak si zapomnel dodat, ze byla stazena z ps store. Kolika hram se to povedlo, ze…
Že hra byla na některých frontách průšvih, obzvláště na starých konzolích, je samozřejmě pravda. Ale nevím jistě, jaký má smysl opakovat tady ty samé debaty, co jsme vedli před rokem.
Prusvih, kterymu si dal 9/10. Aspon, ze si to postupne uvedomujes.
Různí lidé, různé názory.
Krásně jsme to tenkrát ilustrovali v tomhle článku:
https://www.zing.cz/specialy/96221174/cp2077-dojmy-redakce/
Chápu, že ještě pořád jsou někteří zahořklí a zklamaní, že ještě pořád není „módní“ označovat Cyberpunk 2077 za dobrou hru (navzdory stoupající vlně pozitivních hodnocení na Steamu), nicméně já jsem si to o ní myslel tehdy a myslím si to doteď. Možná je to tím, že jsem nehrál na staré konzoli a nečekal od hry variaci na GTA.
Místo toho neustálého plivání po všem a po všech, prakticky v každé diskuzi, doporučuji najít si herního recenzenta dle vlastního gusta, není na tom nic špatného, stejně tak máme třeba každý rádi jinou hudbu nebo jiného zpěváka.
Koneckonců je možnost zkusit psát i pro nás a nabídnout odlišné názory konstruktivněji.
Mozna, kdybys za ty hry musel platit, mluvils bys jinak. Ale to je jak mluvit do zdi. Tebe to bavilo, nevadi ti, ze ti vyvojari kali na hlavu, tvoje vec. Tady jsme u dying light a ja doufam, ze to se povede. jednicka byla celkem dobra, tak snad to nezprasi.
Celkem pravidelně postuji na svoje sociální sítě fotky originálek a sběratelek, které si kupuji za vlastní peníze, přestože jsem třeba předtím dostal kód té samé hry na recenzi.
Jsem stejnou měrou vášnivý hráč a sběratel, jako novinář nebo vývojář.
DL2 také doufám, že se povede, nicméně je jisté, že po loňském C77 launchi se na hru budou všichni dívat mnohem opatrnějšíma očima.
Ta hra je velkej propadák a sám CD Projekt uznal, že udělal spoustu chyb. Já to hrál na PC a ani mě tak nestvali ty bugy ale ta celková nedodělanost a herní mechaniky,jako by to dělali amatéři.
Paladine, mám to úplně stejně. Hrál jsem to v den vydání a tolik bugů, kolik hlásili ostatní jsem tam neměl. Asi jsem chytil dobrou nulajedničkovou loterii. Ale ta hra jako taková byla hrozně mdlá a bylo vidět, že si dali záležet jen do 1/3 a zbylé 2/3 to pěkně odflákli aby hru stihli rychle vydat. Alespoň se ukázalo, které redakce jsou uplacené a které hodnotí podle skutečnosti. Těm redakcím, které tomu daly při vydání víc jak 5/10 od té doby nevěřím ani nos mezi očima.
Tak si rikam, jestli ma cenu to hrat hned v den vydani. Kdyz se podivame kolik veci pridali do prvniho dilu i nekolik let po vydani, tak se zbytecne ochudime o obsah a taky predpokladam, ze to bude mit plno bugu, jako vetsina dnesnich her v den vydani.