Ray Tracing je aktuálně něčím, co PC komunita okolo akčního RPG Cyberpunk 2077 s velkým očekáváním vyhlíží. Nyní tu pro nás společnost NVIDIA má řádnou ukázku toho, jak vypadá grafický režim Overdrive a je nutno říci, že se bude jednat o opravdu zásadní přírůstek. Po jeho nahození bude podle tvůrců „každý neonový nápis, pouliční lampa, LED billboard, světlomet auta a další zdroj světla paprskovitě trasován, takže objekty, stěny, projíždějící auta a chodci budou přesně osvětleni.“ Velké zaměření na realismus má z této aktualizace vyloženě sálat. Odlišný má být kupříkladu také vliv slunce a měsíce, takže v odlišných denních cyklech vám bude nabídnut vždy trošku jiný svět.
Zásadně má pomoci s tím to vše udržet v chodu DLSS 3 schopné slušně nakopnout fps. Do světa Cyberpunk 2077 dorazí tento update obsahující grafický režim Overdrive už 11. dubna, kdy si budete moci vizuál Night City rapidně vylepšit a získat tak přístup k naprosto nevšednímu zážitku pro váš zrak. Detaily o chystaném updatu si můžete přečíst zde.
DLSS 3 FAKE GENERATION + PODĚLANÉ ODRAZY ZA 50% VÝKONU… NE NECHCI.
DNES JSOU KOUKÁM V OČÍCH VÝVOJÁŘU NEJLEPŠÍ SLOVA: CO NEJVÍCE NALEŠTĚNÁ HRA S NEJHORŠÍ OPTIMALIZACÍ. KOHO ZAJÍMÁ NĚJAKEJ PODĚLANEJ RAY TRACING CO Z TOHO KDO MÁ ? K ČEMU TO MĚ JAKO JE. K NIČEMU. VĚTŠINA HER NA VYSOKÝ DETAILY VYPADÁ POMALU STEJNĚ.
RAY TRACING A DLSS JE NEJVĚTŠÍ KRAVINA S ČÍM NVIDIE MOHLA PŘIJÍT. NEHLEDĚ NA TO, ŽE MI KOLIKRÁT PŘÍJDE, ŽE KDYŽ DO HRY NVIDIE PŘIDÁ RAY TRACING A DLSS, TAK TA HRA CHODÍ JEŠTĚ HŮŘE.
PROČ DŘÍV LIDEM FAKT STAČILI ULTRA DETAILY ? PROČ DŘÍV TY HRY BYLY ZÁBAVA A FUNGOVALI…
čekám rozjedu 4. save kde už konečně vím jak získat ten sandevistan se 100% zpomalením času a Pam pošlu do háje tentokrát a schrábnu prachy z oblaků těším se, vypadá to luxusně.
vypadá to parádně 🙂 ale to aby příští generace od Nvidie měla 100% nárůst výkonu aby jsi tohle utáhnul bez DLSS
proč to tahat bez DLSS? u DLSS3 už rozhodně žádné artefakty nejsou a zkoušel jsem to zapínat a vypínat a kromě vyššího FPS jsem neviděl rozdíl. Resp s 4070ti jsem skočil z averange 76 FPS na 129FPS a musím k tomu dodat že mně to bottleneckuje CPU, jinak by to bylo o chlup lepsi. (2K rozlišení) Detaily i RTX na max. Takže za mně DLSS3 by měla mít každá hra, super věc. Někde teď nevím kde jsem viděl že šlo zapnout v nastavení dokonce možnost DLSS3 jenom generování framů bez upscalu.
zapnout frame gen bez dlss sice jde, ale prakticky to nikdo nepoužívá jelikož to má latency u některých her sahající až ke 100 ms, kdežto při DLSS a nvidia reflex to je třeba 5-20 ms.
Já pořád čekám na ten poslední, velký update, který konečně přinese policii, která ke mně přijede autem a bude mě pronásledovat dále než 50 metrů. Doufám, že na tom stále dělají.
Jestli bude stále možné dosáhnout při 4K ultra + RT a DLSS3 120 FPS, tak to bude pecka.
Tak to abys zapojil 4090 do SLI a postavil vlastní elektrárnu.